Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online

Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Ogólne dyskusje na temat Kulturystyki
Odpowiedz

Narzędzia wątku
stare 12-01-2014, 12:25
Użytkownik
Bywalec

Podziękował: 3
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie wypadniecie dysku

Witam jestem początkującym kulturysta ćwiczę od roku przez rok 2013 udało mi się przytyć 14 kg . od 2 tygodniu mam bule w okolicy lędźwiowej również problemy ze wstawaniem z łózka ,pojechałem do szpitala okazało się ze mam wy padnięty dysk mam zakaz podnoszenia ciężarów w tym tygodniu jadę na rezonans magnetyczny okaże się co dalej , mam pytanie na jak długi okres nie będę mógł ćwiczyć ? czy już mogę się pożegnać z kulturystyka ?
Damirion jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
BODY ATTACK SOSY ZERO
stare 12-01-2014, 12:29
Użytkownik
Expert

Podziękował: 1
Dostał 10 razy "Dzięki" w 9 postach
Domyślnie Odp: wypadniecie dysku

To zależy od lekarzy chyba ...zapytaj , ja bym ich słuchał.
Obi-wan jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-01-2014, 12:52
Użytkownik
Bywalec

może ktoś miał taki przypadek i wie ile musi trwać przerwa w tym rehabilitacja ,tak wiec chce również ostrzec młodych ludzi początkujących co również jak ja nie ćwiczą mięśni pleców bo od tego z pewnością się zaczęło ( Bardzo dużą rolę w powstawaniu przepukliny kręgosłupowej odgrywa osłabienie mięśni grzbietu )
Damirion jest offline  
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-01-2014, 18:28
Moderator
Super Expert

Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach