Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Dzienniki treningowe
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 11-01-2012, 15:29
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar waldemar.z
 
Zarejestrowany: Dec 2011
Postów: 64
Podziękował: 2
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Waldemar, dziennik treningowy (zwiększenie masy mięśniowej)

Ok, spróbuję na więcej powtórzeń - obiecuję!
waldemar.z jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-01-2012, 18:56
Moderator
Super Expert
 
Avatar geloo83
 
Zarejestrowany: Feb 2010
Postów: 1 181
Podziękował: 10
Dostał 51 razy "Dzięki" w 47 postach
Domyślnie Odp: Waldemar, dziennik treningowy (zwiększenie masy mięśniowej)

spróbuj ......ja osobiście robię taka ilość i dopiero czuje i widzę że rosną .....
geloo83 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-01-2012, 18:54
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar waldemar.z
 
Zarejestrowany: Dec 2011
Postów: 64
Podziękował: 2
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Waldemar, dziennik treningowy (zwiększenie masy mięśniowej)

Hej - Nie prowadze dziennika bo mam tydzien regeneracyjny i zwichnięty bark na koniec cyklu ;] Pracuję nad nowym planem treningowym i czekam aż bark się wyleczy
waldemar.z jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-01-2012, 19:13
Moderator
Super Expert
 
Avatar Arnold
 
Zarejestrowany: Nov 2010
Postów: 56 213
Podziękował: 141
Dostał 603 razy "Dzięki" w 592 postach
Domyślnie Odp: Waldemar, dziennik treningowy (zwiększenie masy mięśniowej)

Zdrowia waldek !
__________________
Najlepszy portal kulturystyczny w Polsce - http://www.kulturystyka-online.pl/
Najlepszy sklep z odżywkami w Polsce - http://www.kulturystyka-online-sklep.pl/
Najlepsze forum kulturystyczne w Polsce - http://www.kulturystyka-online.pl/fo...urystyczne.php
Arnold jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-01-2012, 19:28
Moderator
Super Expert
 
Avatar geloo83
 
Zarejestrowany: Feb 2010
Postów: 1 181
Podziękował: 10
Dostał 51 razy "Dzięki" w 47 postach
Domyślnie Odp: Waldemar, dziennik treningowy (zwiększenie masy mięśniowej)

no zdrówka byku .......
geloo83 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-01-2012, 09:35
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar princessa.1982
 
Zarejestrowany: Jul 2007
Postów: 1 524
Podziękował: 10
Dostał 31 razy "Dzięki" w 31 postach
Domyślnie Odp: Waldemar, dziennik treningowy (zwiększenie masy mięśniowej)

Zdrowia
a na jaki cykl teraz będziesz wchodził?
__________________
Każdy z nas z prochu powstał i w proch się odwróci.

Lecz z każdego z nas można wyrzeźbić diament !!!
princessa.1982 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-01-2012, 18:04
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar waldemar.z
 
Zarejestrowany: Dec 2011
Postów: 64
Podziękował: 2
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Waldemar, dziennik treningowy (zwiększenie masy mięśniowej)

Hej - dziękuję

Princessa: Źle się wyraziłem. Znów będę robił masę rzecz jasna, lecz zmieniam swój trening, którey rozpisany (bo jeszcze nad nim myślę) zamieszczę tutaj. Kupiłem też odżywki (2kg [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] , [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] - planuję jeszcze dokupić kreatynę). Koksy - jeszcze nie
waldemar.z jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-01-2012, 09:12
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar waldemar.z
 
Zarejestrowany: Dec 2011
Postów: 64
Podziękował: 2
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Waldemar, dziennik treningowy (zwiększenie masy mięśniowej)

Pod dłuższych namysleniach rozpisałem nowy trening, którego nigdy wcześniej nie stosowałem (tj. tego typu połączeń itp) Ponieważ uwielbiam treningi krótkie, ale intensywne - w tym 6-ciotygodniowym planie zastosuję dużo serii łączonych i (nowość dla mnie) superserii (no kiedyś coś tam postosowałem, ale nic poważnego).

Wyjaśnię teraz dlaczego taki a nie inny trening. Barki - moim brakiem jest ewidentnie tył, a wynika to nawet nie z braku jego wyćwiczenia, tylko zbyt dużego przedniego aktonu (który wziął się z wyciskania klatki płasko). Postanowiłem postawić tym razem nie na ciężar, bo siły sobie nie odmawiam - ile na ilość powtórzeń i palenie wewnątrzmięśniowe (zwłaszcza, że to mała grupa z przewagą włokien czerwonych). Oczywiście - będę robił trening a'la holistyczny, by angażować wszystkie włókna, jednak skupię się na technice, powolnym ruchu i paleniu mięśnia raczej mniejszym ciężarem (i mniejszym i mniejszym, bez przerw). Tutaj też ważna adnotacja. W tym minicyklu rezygnuję z wyciskań. W dużej mierze z powodu małej kontuzji barku, ale głównie dlatego, że w tych ćwiczeniach dalej mocno pracuje przedni akton, a mi zależy na wyrobieniu proporcji. Tak więc opieram się głównie na wznosach i bóóóóólu (kto robił dropsety wznosami stojąc, wie o czym mówię )

Co do klatki i pleców - dość odważnie podszedłem z trenowaniem obydwu partii na jednej sesji aczkolwiek...Uważam, że nie ma co płakać, że się przetrenuję, czy nie wyćwiczę tych duzych i ważnych partii dokładnie, gdyż...Nie opierdalam się i lubię pokonywać granice. Zastanawiam się, czy nie będzie to trening cięższy od treningu nóg (który zawsze uważałem za najcięższy - przynajmniej taki PRAWDZIWY trening nóg) - jeśli taki się okaże (a może, bo ja nie przychodzę na siłownię gadać) - trudno, trzeba cierpieć, satysfakcja będzie

Dodać muszę, że nie robię teraz w ogóle klatki płasko, gdyż góra mi odstaje. Skupiam się na rozwinięciu górnej części mięśni piersiowych, a intensywność powinna mi w tym pomóc.

Jeśli chodzi o biceps - najwyższy czas bym zrezygnował z podejścia "duża grupa zawsze z mniejszą" bo...ile można? Trzeba eksperymentować i nie bać się zmian.

Podsumowując - trening ten (zależnie od efektów, możliwe, że będzie przedłużony) układałem z myślą o uzupełnieniu braków. Nic mnie bardziej nie jara jak proporcja w umięśnieniu.

Dzień Pierwszy – Mięśnie naramienne, czworoboczne, proste i skośne brzucha

Unoszenie sztangi szerokim nachwytem - 4 serie 12 powtórzeń
Unoszenie hantli w opadzie tułowia - 5-6 drop serii po 12-15 powtórzeń
Wznosy boczne stojąc – 5 drop serii po 12-15 powtórzeń

Szrugsy z przytrzymaniem w szczytowym napięciu 3 serie po 12 powtórzeń
lub
Szrugsy w lekkim pochyleniu (angażujące środkową część równobocznego) 3 serie po 12 powtórzeń

Spięcia z rotacją tułowia – 4 serie po 15-20 powtórzeń
Spięcia boczne stojąc z talerzem – 4 serie po 15 powtórzeń
Spięcia brzucha łączone z unoszeniem kolan do piersi w siedzeniu na ławeczce (dynamicznie) 3 serie
Unoszenie nóg na ławeczce 3 serie po 15 powtórzeń

Dzień Drugi – Mięśnie klatki piersiowej i grzbietu (superserie), mięśnie brzuchate łydki (opcjonalnie)

Podciąganie szerokim nachwytem do klatki - 5 serii do oporu łączone z
Wyciskanie sztangi na ławce skośnej

Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej - 4 serie łączone z
Wiosłowanie sztangą

Serie pojedyncze:

Rozpiętki na ławce skośnej 4 serie po 12 powtórzeń
Przyciaganiem linki wyciągu dolnego 4 serie po 12 powtórzeń
Przenoszenie sztangielki za głowę 4 serie po 12 powtórzeń

Wspięcia na palce stojąc - 4 serie po 20-25 powtórzeń
Wspięcia siedząc - 4 serie po 20-25 powtórzeń

Dzień Trzeci – wolne

Dzień czwarty - Mięśnie Bicepsu, tricepsu, proste i skośne brzucha (superserie)

Uginanie ramion ze sztangą - 4 serie po 12 powtórzeń łączone z
Wyciskaniem francuskim leżąc
Uginanie ramion z rotacją i supinacją siedząc 4 serie po 12 powtórzeń łączone z
Ściąganie linki wyciągu górnego
Uginanie ramion ze sztangą nachwytem 4 serie po 12-15 powtórzeń łączone z
Pompki szwedzkie z obciążeniem

Spięcia z rotacją tułowia – 4 serie po 15-20 powtórzeń
Spięcia boczne stojąc z talerzem – 4 serie po 15 powtórzeń
Spięcia brzucha łączone z unoszeniem kolan do piersi w siedzeniu na ławeczce (dynamicznie) 3 serie
Unoszenie nóg na ławeczce 3 serie po 15 powtórzeń (często robię „kółka” a nie zwykłe wznosy)

Dzień Piąty – Mięśnie czworogłowe, dwugłowe i brzuchate łydki

Wstępne zmęczenie Wyprosty - 4 serie po 12-15 powtórzeń
Przysiad ze sztangą (naprzemiennie jeden tydzień klasyczny, drugi na suwnicy Smith) 5 serii 15,12,8,8,6-3

Wykroki chodzone - 4 serie po 12 powtórzeń
Spięcia ud na maszynie - 4 serie po 12-15 powtórzeń
Martwy na prostych nogach - 4 serie po 15 powtórzeń

Wspięcia na palce stojąc - 4 serie po 20-25 powtórzeń
Wspięcia siedząc - 4 serie po 20-25 powtórzeń
__________________
Siła nie polega na tym ile podniesiesz, a ile wykrzesasz w sobie bólu, by podnosić
waldemar.z jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-01-2012, 12:08
Moderator
Super Expert
 
Avatar geloo83
 
Zarejestrowany: Feb 2010
Postów: 1 181
Podziękował: 10
Dostał 51 razy "Dzięki" w 47 postach
Domyślnie Odp: Waldemar, dziennik treningowy (zwiększenie masy mięśniowej)

...no zapowiada się interesująco ..będę śledził twoje poczynania ......
geloo83 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-01-2012, 16:10
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar waldemar.z
 
Zarejestrowany: Dec 2011
Postów: 64
Podziękował: 2
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Waldemar, dziennik treningowy (zwiększenie masy mięśniowej)

Hej!

W poniedziałek zrobiłem trening pleców na dworzu, na placyku -głównie z pwodu takiego, że nie miałem kasy na karnet, ale bardzo cenię sobie treningi w tego typu miejscach i często trenuję tak, jak jest ciepło. Wczoraj już ruszyłem normalnie na siłownię i zrobiłem barki, zmieniłem nieco plan wypisany wyżej.

Pierw 4 serie unoszenia ramion ze sztangą, łokcie wysoko (zajebiście lubię to ćwiczenie ostatnio)
Potem 3 dropsety na tył w opadzie i 3 dropsety na tył stojąc linką wyciągu górnego - palenie miazga.
3 dropsety stojąc na boki i po jednej serii czterech różnych wariantów na bok (leżąc, na wyciagu, dropsety)

Barki paliły mnie niesamowicie. Ogólnie ponieważ to moja słaba strona (jak i dwugłowy) zamierzam trenować je dwa razy w tygodniu.

Dziś uderzam robić nogi, będzie cienszko!

PS: Bark już nie boli i zdrowy
__________________
Siła nie polega na tym ile podniesiesz, a ile wykrzesasz w sobie bólu, by podnosić
waldemar.z jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Panowie co myślicie o tym prosze o rady Cel zwiększenie masy mięśniowej MATEO__ Suplementy i odżywki 1 13-04-2012 17:52
Niedowaga, a budowanie masy mięśniowej. kingakeen Odżywianie i dieta 3 04-01-2012 11:46
Podstawy zdobywania masy mięśniowej testosterone Odżywianie i dieta 3 11-10-2009 15:38
Niezdrowy pociąg do masy mięśniowej cornello Ogólne dyskusje na temat Kulturystyki 7 17-08-2006 22:19
11 ZASAD NA ZWIĘKSZENIE MASY I SIŁY byku_Paweł Trening i plany 0 28-12-2005 10:17

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:47.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin