Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Odżywianie i dieta
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 27-01-2013, 23:02
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Postów: 18
Podziękował: 9
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Ułożona dieta czy dobra ?

Witam , staram sie coś ułożyć aby zgubić troche wagi 105 kg 175 wzrostu. (budwa ciała ubita) podobno wyglądam na 90kg.
CEL: Stracić brzuch i uzyskać za jakiś czas rzeźbe

Nie układałem jej sam.. przygladałem sie innym i starałem sie coś dołożyć odrzucić.. i wyszło mi takie coś :

Dzien 1
1 - 1/2 kubka otrebow owsianych, 1/2 banana, 2 zoltka jaja, 6 bialek jaja 407 kalorii 39g wegli, 37g bialka , 13g tluszczu
2 - kubek jogurtu naturalnego chudego, kubek bialego sera chudego , 1 lyzeczka oleju lnianego 450 kalorii 41g W, 40g B, 14g T
3 - 3 kubki lisci szpinaku, 2 plastry piersi z kurczaka , pol kubka czarnej fasoli, pol kubka grzybow, kubek marchwi, 90g piersi kurczaka smazonej na oliwie z oliwek 347 kalorii 38g W, 31g B, 9g T
4 - 2 jablka, 30g orzechow wloskich, odzywka bialkowa,
5 - 90g lososia, 1/2 kubka ryzu brazowego,
6 - kubek bialego sera chudego, 30g migdalow, mieszanke lyzki octu winnego, pomidora i bazylii

Dzien 2
1 - tak jak posilek NR 2 w 1 dniu
2 - 2 kubki kakao z odtluszczonego mleka
3 - 1/2 kubka otrebow owsianych, 1 lyzeczka oleju lnianego, 15g orzechow wloskich, odzywka bialkowa
4 - 90g lososia, 1 kubek kaszy jęczmiennej , 1/2 kubka sera bialego chudego
5 - 90g zrazow wieprzowych, jeden slodki ziemniak, kubek brokulow, jedna pomarancza
6 - 2 lyzki stolowe oleju lnianego, 1/2 kubek ryżu

Dzien 3
1 - kubek otrebow przenicznych, 1 jablko, kubek chudego sera bialego, 30g orzechow wloskich
2 - 2 kromki ciemnego pieczywa, 1/2 banana, odzywka bialkowa
3 - 2 zoltka jaj, 6 bialek jaj, kubek brokulow, 1/2 kubka papryki, 2 gruszki
4 - 3 - 3 kubki lisci szpinaku, 2 plastry piersi z kurczaka , pol kubka czarnej fasoli, pol kubka grzybow, kubek marchwi, 90g piersi kurczaka smazonej na oliwie z oliwek 347 kalorii 38g W, 31g B, 9g T
5 - 120g piersi z indyka, kubek marchwi, kubek odtluszczonego mleka
6 - kubek jogurtu naturalnego chudego, kubek bialego sera chudego, kubek ananasow, lyzeczka oleju lnianego

Dzien 4
1 - 1/2 kubka otrebow owsianych, 1 kubek sera bialego chudego, lyzeczka oleju lnianego
2 - 2 zoltka jaj, 6 bialek jaj, 2 kubki szpinaku, zabek czosnku, 1 grejfrut
3 - pomarancz, jablko, kubek jogurtu chudego naturalnego
4 - puszka tunczyka w sosie wlasnym lub wodzie, pol kubka czarnej fasoli, 1 lyzka stolowa oleju balsamicznego, 1 banan
5 - 1 papryka czerwona lub zolta, 150g czerwonego miesa, 1 kubek jeczmienia, 1/2 kubka grzybow
6 - 2 lyzki stolowe oleju lnianego, kubek jagod (moga byc mrozone)

Dzien 5
1 - 9 bialek jaj, 2 plastry persi z indyka, 1 kubek szpinaku, 1 zabek czosnku, 1 grejfrut, 1 jablko
2 - 1 kubek jogurtu naturalnego chudego, 1 kubek sera bialego chudego, 1 kubek czerwonych winogron, 1 lyzeczka oleju lnianego, 1 kubek zielonej herbaty
3 - 30g orzechow wloskich, 1 banan, kubek mleka odtluszczonego, odzywka bialkowa
4 - 1/2 kubka miesa mielonego z pelnoziarnistym pieczywem do tego, 1 spory lisc szpinaku, pol kubka marchwi
5 - 90g miesa wieprzowego, 1 slodki ziemniak, 1 kubek szparagow, 1 kubek odtluszczonego mleka
6 - 1 kubek sera bialego chudego, gruszka, 2 lyzeczki kielkow, 30g orzechow wloskich

czy według was jest to dobra dieta aby przedewszystkim stracić brzuch i budować tkanke mięsniową ? oczywiscie od miesiąca robie regularnie aeroby 40-60min biegam. oraz cwicze brzuch. dodatkowo zakupiłem thermo speed

dzięki i prosze o info. Jezeli cos jest zle to co musze zmienić. Pozdrawiam
adriansc1 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-01-2013, 00:01
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Postów: 646
Podziękował: 25
Dostał 70 razy "Dzięki" w 66 postach
Domyślnie Odp: Ułożona dieta czy dobra ?

1. Wszelkiego rodzaju jogurty bym sobie odpuścił, dużo w nich cukrów. Mleko ci ciężko mogę zakazać ale postaraj się ograniczyć z tego samego powodu co jogurty. W twarogu natomiast ilość cukrów jest znacznie mniejsza.

2. Postaraj się abyś w poszczególnych posiłkach mniej więcej po równo [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] miał. Bo na przykład 90g łososia to zaledwie około 18g białka. 120g piersi to na taki kawał chłopa też trochę mało W niektórych posiłkach nie masz nawet ani jednego źródła pełnowartościowego białka - trzeba to poprawić.

3. Zrazy wieprzowe są dość tłuste, raczej do diety na odchudzanie nie pasują.

4. Jeż owoce, to bardzo dobrze, są zdrowe, jednak nie jadłbym ich zaraz przed snem, z uwagi na znajdujące się w nich węglowodany. Nie ma może tych węgli w owocach nie wiadomo ile, ale jednak lepiej ich przed snem unikać.

Muszę przyznać że jak na pierwszy raz to całkiem nieźle ci wyszło. Dużo warzyw, owoców i naturalnych produktów - bardzo ładnie.

Muszę jednak cię zasmucić co do budowania masy. Jeżeli chcesz zgubić zbędne kilogramy, to powinieneś być na DEFICYCIE kalorycznym, czyli zjadać ich mniej niż zużywasz. W takiej sytuacji budowanie masy mięśniowej, dla której potrzebna jest NADWYŻKA kaloryczna, jest niemal niemożliwe. Radzę więc najpierw zrobić redukcję, a potem zabrać się za robienie bicków. Na dobrej diecie i dobrym treningu kilogramy będą zchodzić szybko, więc nie ma się co zniechęcać

Co do spalaczy to nie są potrzebne, bo jak już wspomniałem, tłuszcz spala się w porównaniu z budową mięśni bardzo szybko. Jeżeli już kupiłeś to oczywiście zużyj, ale nie ma co tracić pieniędzy na kolejną paczkę Naturalne produkty którę mogą wspomóc twoją walkę z brzuszkiem to np. kawa, czy zielona herbata.

Jak stoisz z treningiem siłowym?
Mathy-C jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-01-2013, 13:09
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar Tsb-Tomek
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 353
Podziękował: 7
Dostał 73 razy "Dzięki" w 70 postach
Domyślnie Odp: Ułożona dieta czy dobra ?

Twoja dieta powinna się opierać na 5-posiłkach i nstp. gramaturze 2-2.5g [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] /kg masy ciała 3-2 g węgli złożonych /kg i 0,5-1g tłuszcz (oliwa,olej lniany,omega 3 w kapsach ,orzechy włoskie) postaraj się o wagę kuchenną -musisz ważyć produkty .Owoce jedz tylko do śniadania-na redukcji nie są polecane..Śniadanie -50g płatki owsiane górskie ,4jaja (tylko dwa żółtka),porcja odzywki (koncentrat serwatki np.Olimp)około 30g. 20g orzechów włoskich,10g rodzynki lub żurawina -ja mieszam wszystko razem i na patelnie...do tego [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] i minerały tu też polecam Olimp. oraz 1-2 kapsy omega 3 i masz kompleksowe śniadanko . Posiłek przed treningiem 70g kasza 200g piersi z kurczaka,150-200g warzyw i łyżeczka oliwy czyli około 5g Jogurciki jak już to naturalne i sporadycznie,na noc chudy twaróg olej lniany10g i warzywko..tak naprawdę to na redukcji nie poszalejesz z produktami ryż na zmianę z kaszą,mięso to tylko indyk,kurczak, redukujac podnosi się spożycie białka więc poręcznie jest spożywać odzywki białkowe ... [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] liczysz tylko pełnowartościowe,warzywa nie są wliczane w ogół kalorii..Przy mojej gramaturze będziesz na 2200-2600 kalorii i powinieneś zacząć się topić...
Tsb-Tomek jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Tsb-Tomek otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
adriansc1 (28-01-2013)
stare 28-01-2013, 19:44
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Postów: 18
Podziękował: 9
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Ułożona dieta czy dobra ?

Witam ponownie dzieki za sprawdzenie tek jak pisałem wczejsniej dodaje swoje fotki z dzisiejszego dnia. potrzebuje podniesc klata (moim zdaniem) oraz stracic te piekielne boki z brzeuchem ważę 104,5 kg na dzień dzisiejszy miesiac temu jeszcze 108
Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć)
Obraz 001.jpg   Obraz 002.jpg   Obraz 003.jpg  
adriansc1 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-01-2013, 19:52
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Postów: 18
Podziękował: 9
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Ułożona dieta czy dobra ?

Co do [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] posiadam Olimp 80 Provit dodałem dziś to rano przed śniadaniem i o 19 wyszedłem z siłowni robiłem same oeroby brzuszek oraz bierznia 40min i orbiterc 30min miałem kopa dodałem przed treniengiem 4 kapsy termo speed. (nie wiem czy dobrze) ale widziałem różnice w kondycji. po wyjsciu i odczekaniu 15min znowu [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] . i po 60 min brokuły 100gr + 200gr piersi, wiem musze kupic wage bo jest ciezko bez niej
adriansc1 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-01-2013, 19:59
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Postów: 18
Podziękował: 9
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Ułożona dieta czy dobra ?

a co moge brać żeby uzyskać te wąegle złożone ? , zakupiłem dziś też ten olej lniany omega 3 tez tak jak pisałes bede brał
adriansc1 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-01-2013, 20:19
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Postów: 18
Podziękował: 9
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Ułożona dieta czy dobra ?

Sniadanie 9.00

4 jaja (dwa całe ) dwa bez żółtka) + płatki owsiane z mlekiem 0,5% + 30g Olimpu provit 80 , 20gr orzechów włoskich 10g rodzynek
+ 2 razy kaps omega 3


drugie śniadanie 11.00

70g kasza + 200gr piersi z kurczaka + 200gr warzyw + 5g oliwy z oliwek


TRENIENG przed treningiem 20 min 8 kaps [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] i po treningu 8 kaps + 5kaps termospeed
aeroby - 60min bierznia 30 min orbitrec + brzuszki na różne sposoby 3x30


obiad 14.00

70gr ryżu brązowego + panga 200g + brokuła 100gr


podwiedzorek 16.00

fasola czarna 200gr + 150gr pierś


18.00 BASEN (basen ma 50m) robie 10 po 50metrów z odpoczynakami (co z sauną ? ) chodziłem na 15 min wskazane ?


20.00 chudy twaróg olej lniany10g i warzywkozy


Czy tak może wyglądać np moj jutrzejszy dzień według ciebie ? jeśli tak gdzie moge dodać [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] ? bcaa ?
adriansc1 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-01-2013, 20:24
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 841
Podziękował: 8
Dostał 210 razy "Dzięki" w 209 postach
Domyślnie Odp: Ułożona dieta czy dobra ?

Ćwicz siłowo ,a nie tylko aeroby i robienie brzuszków(brzuszkami brzucha nie spalisz!). Po samych aerobach owszem spalisz smalec ale będziesz wyglądał jak flak. Węglowodany - ryż, płatki owsiane,makaron razowy,kasza gryczana. Więcej odżywek nie kupuj, skup się na diecie. To podstawa. Balastu to masz sporo do zrzucenia , także zero podjadania śmieciowego żarcia i zasuwaj.
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
kulfon otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
adriansc1 (28-01-2013)
stare 28-01-2013, 20:53
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar Tsb-Tomek
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 353
Podziękował: 7
Dostał 73 razy "Dzięki" w 70 postach
Domyślnie Odp: Ułożona dieta czy dobra ?

kulfon już napisał...co trzeba. o ile dieta wygląda dobrze to trening totalne nieporozumienie...ogólnie na początek to trening z obciążeniem trzy razy w tygodniu bezpośrednio po nim 30 minut aerobów jak dasz radę to dołóż jeszcze 1-2 sesje aerobów w dni bez treningu siłowego...najlepiej rano przed śniadaniem...
Tsb-Tomek jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Tsb-Tomek otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
adriansc1 (28-01-2013)
stare 29-01-2013, 11:30
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar Tsb-Tomek
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 353
Podziękował: 7
Dostał 73 razy "Dzięki" w 70 postach
Domyślnie Odp: Ułożona dieta czy dobra ?

Adrian w posiłku (podwieczorek) fasolę zastępuj np.kaszą,ryżem czasem ziemniak,chleb razowy,żytni i warzywko oczywiście..Odnośnie suplementacji..to [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] przed i zaraz po treningu siłowym..i wsiadasz na rowerek ..po aerobach 30g carbo i 20g [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] razem wymieszaj i wypij najszybciej jak możesz po aerobach ..jakieś 45min i jesz posiłek Uważam,że bcaa to podstawowy suplement ale drogi i wstrzymałbym się z nim aż wszystko zatrybi... [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] jak najbardziej,omega 3 ,czosnek,zielona herbatka i kompleks witamin z minerałami możesz a nawet musisz stosować
Tsb-Tomek jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Tsb-Tomek otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
adriansc1 (29-01-2013)
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Dieta do oceny Sprawdzcie czy dobra lapa19nh Odżywianie i dieta 1 08-11-2008 14:06
Dobra Dieta w zależności od grupy krwi :) Muzixon Odżywianie i dieta 0 24-03-2008 13:49
Dobra dieta Rogal Odżywianie i dieta 2 20-10-2006 08:40
JAK SIE ODRZYWIAC ???DOBRA DIETA PROSZE O POMOC!!! aliali111 Odżywianie i dieta 10 03-03-2006 17:11
Czy dieta od pon-pt jest dobra? jacko Odżywianie i dieta 6 20-02-2006 20:17

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:58.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin