Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany
stare 11-07-2013, 18:11
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jul 2013
Postów: 1
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Ułożenie pralnu treningowego na zrzucenie kg.

Witam serdecznie,
Mam na imię Artur mam 18lat, 100kg wagi i 185cm wzrostu(budowa ciała endomorficzna). 3 lata temu ważyłem ok 80kg przytyło mi się całe 30 aż do 110kg. Przez ostatni czas udało mi się zrzucić poprzez dietę 10kg lecz waga stanęła na 100kg i dalej ruszyć nie może. Miesiąc temu kupiłem sobie ławeczkę ze sztangą i hantle do ćwiczenia. Chciałbym zrzucić ok 15kg masy. I tu zwracam się do was z prośbą o ułożenie dla mnie odpowiedniego planu treningowego.
Pozdrawiam
lewin jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-07-2013, 15:24
Użytkownik
Expert
 
Avatar cielakos
 
Zarejestrowany: Nov 2012
Postów: 460
Podziękował: 8
Dostał 31 razy "Dzięki" w 31 postach
Domyślnie Odp: Ułożenie pralnu treningowego na zrzucenie kg.

Jeśli Twoim celem jest palenie tłuszczu to musisz wprowadzić trening aerobowy. Sam trening siłowy nie przyniesie zamierzonych efektów. Zresztą poczytaj trochę na forum , tego typu tematów jest masa.
cielakos jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-07-2013, 21:33
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar boczek1
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Postów: 318
Podziękował: 2
Dostał 28 razy "Dzięki" w 28 postach
Domyślnie Odp: Ułożenie pralnu treningowego na zrzucenie kg.

Planu nikt za ciebie nie ułoży. Sam musisz coś wrzucić to sprawdzi się i ew. poprawi. Cielakos napisał ci poszukaj a znajdziesz tu na forum.
boczek1 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 17-07-2013, 08:36
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Ułożenie pralnu treningowego na zrzucenie kg.

Fajnie podkręcający metabolizm gdzie ćwiczysz całe ciało jest reningo obwodowy FBW. Sam długi czas go stosuję przy masie, rzeźbie itp i sprawdza się dobrze. Ale to tylko trening. Jak przedmówca napisał, musisz biegać, najlepiej po siłowni zaczynajac od 20 minut i co tydzień dokłądasz trochę minut. Możesz też biegać na czczo przed posiłkiem. Te opcje są najlepsze pod względem spalania tłuszczu, ponieważ zapas glikogenu w mieśniach jest uszczuplony, a jak pójdziesz biegać po szamie to wtedy najpierw musisz przez pół godziny spalić glikogen i dopiero sięga organizm po energie z fatu. Wprowadź 3 dni treningu FBW, daj jeden osobny dzień na interwały i po siłowni zawsze biegaj, a jak masz siły i chęci to też na czczo, możesz robić nawet szybkie marsze.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 17-07-2013, 09:32
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: Oct 2012
Postów: 480
Podziękował: 3
Dostał 28 razy "Dzięki" w 28 postach
Domyślnie Odp: Ułożenie pralnu treningowego na zrzucenie kg.

oprocz biegania, moze byc tez:
- rower (lepiej dla stawow),
- rolki (super zabawa jak sie ludzie na ciebie gapia bo jedziesz jakby cie co chwila prad porazal),
- wchodzenie po schodach (sam mieszkam na 17stym pietrze, po przebiegnieciu kazdego ranka 10km, wchodze po schodach do mieszkania)
- skakanka (fajnie, hardkorowo, naprawde czuje miesnie po tym)
- basen (moim zdaniem sport ktory jak najmniej wywoluje kontuzje, no chyba ze ci jakis kolo na glowe skoczy)
Rozwalacz jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 17-07-2013, 14:02
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar mamiroma4
 
Zarejestrowany: Mar 2013
Postów: 1 058
Podziękował: 69
Dostał 39 razy "Dzięki" w 39 postach
Domyślnie Odp: Ułożenie pralnu treningowego na zrzucenie kg.

Kolego spoko,bez paniki Jak po 10 latach przerwy w treningu siłowym,ponownie wróciłem na siłownie( ale to już mega profesjonalna)
To wydawało Mi się,że takie jedzenie jak proponują koledzy z tego najlepszego forum kuturystycznego,to nic tylko nadmiar tłuszczu i osłabienie !!! Nic bardziej mylnego !
I jak początki wyglądały tak,że mogłem maxymalnie zjeść jednorazowo 20 g płatków owsianych to teraz wcinam 100g minimum a do tego 6-8 jaj ! i czuję ,że mogę jeszcze więcej i wcale nie tyłem he he ale z ćwiczeniami siłowymi,aeroby więc to co piszą koledzy bierz do serca i nie dyskutować,to działa osobiście lubię rowerek stacjonarny 45 min 3 x w tygodniu i trening 4 x w tygodniu,masa rośnie a "oponki" jak ni ma tak ni ma zaznaczam ,że Ja to rocznik 1970

Na tym forum,grozi Ci to,że osiągniesz sukces
mamiroma4 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Ocena planu treningowego i prośba w modyfikacji:) czamb Trening i plany 0 28-03-2012 11:33
POMOCY!! ułożenie treningu na nogi po wypadku Pudz1988 Trening i plany 5 12-09-2011 08:14
Ułożenie treningu Gitman Trening i plany 5 26-09-2010 10:01
Proźba o Ułożenie Planu Treningowego do JJ SprzatacZ Trening i plany 2 27-05-2009 18:06
Potrzebuje diety na zrzucenie tłuszczyku !!! waldziu Odżywianie i dieta 6 28-05-2006 20:53

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:10.
BODY ATTACK

Popularne artykuły

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin