Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Doping i sterydy
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 10-11-2014, 17:18
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar gotak
 
Zarejestrowany: Dec 2012
Postów: 327
Podziękował: 2
Dostał 21 razy "Dzięki" w 18 postach
Domyślnie Odp: Tren

Rzeczywiście nawet nie zauważyłem. Głupoty gościu wstawił odnośnie tych nerek ponieważ czerwone zabarwienie moczu wywoływane jest metabolitami które posiadają ceglastoczerwona barwę. Zbyt długie przechowywanie, podgrzewanie doprowadza do zmiany zabarwienia trenbolonu właśnie na czerwony kolor na skutek utleniania substancji. Dlatego może może myśleli że tren wali po nerkach a to nic szkodliwego. Natomiast obciąża wątrobę co nie zmienia faktu.

Dobrze BEN że to zauważyłeś
gotak jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 10-11-2014, 19:18
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar LukaNeku
 
Zarejestrowany: Feb 2013
Postów: 97
Podziękował: 9
Dostał 5 razy "Dzięki" w 5 postach
Domyślnie Odp: Tren

Ben co myślisz o mądrościach GH15 na temat podejścia do dawek i długości brania trenu?
LukaNeku jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-11-2014, 11:03
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar arcysko96
 
Zarejestrowany: Nov 2014
Postów: 152
Podziękował: 3
Dostał 11 razy "Dzięki" w 11 postach
Domyślnie Odp: Tren

Na kanale druga strona medalu jest dużo ciekawych filmików odnośnie stosowania i działania poszczególnych koksów, także warto przeglądac ten kanał.
arcysko96 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-11-2014, 11:09
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 841
Podziękował: 8
Dostał 210 razy "Dzięki" w 209 postach
Domyślnie Odp: Tren

Wybitne źródło informacji...
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-11-2014, 12:09
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar pawel42wawa
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 052
Podziękował: 41
Dostał 82 razy "Dzięki" w 82 postach
Domyślnie Odp: Tren

Skrajne opinie nt . trenu (z ewentualnością wykopytkowania), to nic innego jak "kiepskiej jakości" straszak. To tak, jak ostrzeżenie przed wyciskaniem dużych ciężarów w obawie przed wylewem a w konsekwencji trwałym kalectwem. Niby teoretycznie racja, ale czy od razu musimy z tego rezygnować ?
To, co mnie interesuje w temacie "trenu", to zaobserwowana obawa przed niekontrolowanymi wybuchami agresji. Taka opinia niektórych znajomych wręcz odstrasza w obawie , że będą siać spustoszenie emocjonalne wśród swoich najbliższych.

Trochę prawdy pewnie w tym jest, ale czy aż tak mocno? Nie jest tak przypadkiem, że wszystko leży w Naszych głowach?

Bo jeśli już wcześniej nakręcimy w sobie takie przekonanie potęgujące się z czasem zbliżającego się cyklu, że tren = piana na ustach i wściekłość, no to nie może być inaczej w trakcie cyklu. Pójdę dalej - jeśli nie będę miał takich objawów ....... to pewnie kupiłem lipę.

Czy przypadkiem nie tu leży problem ?

Owszem należy liczyć się zapewne z podniesieniem poziomu agresji, ale jeśli do tej pory nie byliśmy impulsywni, szukającymi konfliktu zawsze w wszędzie, to dlaczego mamy się zachowywać po nim jak potwór ? Czy to nie przypadkiem sztuczne, zupełnie wyolbrzymione, nakręcanie problemu?

Taka jest moja opinia, kogoś, kto w przyszłości również myśli o umieszczeniu tego w swoim jadłospisie. Nie w najbliższym czasie, ale może w następnym roku.

A jaka jest wasza opinia w temacie: TREN = AGRESJA ?
pawel42wawa jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-11-2014, 12:31
Ben
Boss
Super Expert
 
Avatar Ben
 
Zarejestrowany: Nov 2005
Postów: 6 677
Podziękował: 128
Dostał 333 razy "Dzięki" w 230 postach
Domyślnie Odp: Tren

Chyba musze jakis dlugi tekst napisac o Trenie, w Druga Strona Medalu sa kolejne mity:

Tren Ace i Tren Ena maja taka samom sile, tylke estry sa roznej dlugosci i frontloadem mozna na Ena miec natychmiastowe dzialanie.

Z Trenu nie dostaniecie Prolaktyn-Induced Gyno, to KILKA osob na cyklach skladajacych sie z million srodkow powiedziala 15 lat temu i ktos to spisal ...

Tren androgenny: nieeee, Tren nie jest mocno androgenny, tylko jak juz milion razy powiedzialem, obniza po prostu kortyzol, dlatego agresja.

Tren podobny do Deca: ze cos jest chemicznie podobne, moze miec zupelnie inne dzialanie.

Tren NIE obciaza nerek, to jest od LAT udowodnione. A na odwrot nie ma zadnych dowodow, ze Tren dotyka w jakikolwiek sposob nerki, szkoda, ze DST ta info dalej kopiuje I tak te felerne informacje sie ciagnac beda w nieskonczonosc.
__________________
KO SKLEP - Nasz oficjalny sklep!
MUSCLE ZONE kod 5% dla użytkowników KO "KULT-B7"

Nie pisze dobrze po polsku...

Ben jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-11-2014, 13:37
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Nov 2014
Postów: 96
Podziękował: 1
Dostał 3 razy "Dzięki" w 3 postach
Domyślnie Odp: Tren

podejrzewam że te mity o trenie wypisują osoby które nie miały z nim do czynienia ktoś coś przeczyta w necie doda trochę od siebie i idzie fama że tren zabija hehe...
nopain86 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-11-2014, 21:10
Ben
Boss
Super Expert
 
Avatar Ben
 
Zarejestrowany: Nov 2005
Postów: 6 677
Podziękował: 128
Dostał 333 razy "Dzięki" w 230 postach
Domyślnie Odp: Tren

Cytat:
Napisał nopain86 Zobacz post
podejrzewam że te mity o trenie wypisują osoby które nie miały z nim do czynienia ktoś coś przeczyta w necie doda trochę od siebie i idzie fama że tren zabija hehe...
No niestety nawet osoby ktore mialy z Trenem do czynienia, nie wiedza o czym mowia, bo jest ciezko dostac dobra dawke. Sprobujcie jak na ten moment sobie Tren Enan od IP, ten misiu wsadza teraz 225mg na ml. (Ale nie te podroby polskie, ktore leca z polskiego Undera "P." !!!)

Tren BEZ estra sprobujcie od Alpha, JESLI jeszcze jest dobra, bo juz nie polecam Alphy ogolnie, tak pol roku temu Tren Suspension byl super i jak juz macie 3% fat przed mistrzostwami i ledwie stoicie to da wam to kilka godzin power na jakies ostatnie treningi.

Moja recepta na takie momenty, kiedy zawodnik juz po prostu umiera i ledwie sie trzyma na nogach

50-150 mg Tren Suspension
25mg NooPept
150mg Choliny
2-5g ALCAR
150mg DMAE

= kilka godziny power i skupienia.

Moze nakrece wszystko o Trenie na film, duzo jezdze autem i ten czas w aucie mogl bym wykorzystac
__________________
KO SKLEP - Nasz oficjalny sklep!
MUSCLE ZONE kod 5% dla użytkowników KO "KULT-B7"

Nie pisze dobrze po polsku...

Ben jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-11-2014, 18:36
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar kamilsilownia
 
Zarejestrowany: Nov 2014
Postów: 22
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Tren

Fajnie jak byś wrzucił film o terenie ja chce dorzucić teraz do cyklu na omce winstrol i trenbolon, myślicie że nie będzie to zbyt hardkorowy cykl? Wcześniej brałem tylko testosrony i deke
kamilsilownia jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Tren Typek Doping i sterydy 5 21-02-2010 08:21
Tren? Sustaretard Doping i sterydy 2 30-06-2009 18:40
Tren i ... !!! SIŁA! gf1989 Cykle 14 01-11-2007 13:12
TREN mpmf Doping i sterydy 3 04-05-2006 08:09
tren imported_edi Doping i sterydy 2 25-12-2005 11:14

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:41.
BODY ATTACK

Popularne artykuły

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin