Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Doping i sterydy
stare 11-04-2006, 00:15
rgk
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Dec 2005
Postów: 14
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie testosteron

witam, mam pytanie na temat tescia a chodzi mi o testosteron prolongatun i o testobolin 200 . który jest leprzy ..
rgk jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-04-2006, 12:48
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: Mar 2006
Postów: 638
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: testosteron

ciezko powiedziec... nie bralem z unichemy enana, ale bire dece i brale propa i jestem zadowolony. ja enana wale z jelfy. testobolinem sie mniej kuje bo ma wiekrze sterzenie. mozesz sprobowac, bo unichem ma dobre produkty.
mastio jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-04-2006, 14:06
cm4
Użytkownik
Super Expert
 
Zarejestrowany: Nov 2005
Postów: 1 445
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: testosteron

ja zamiast tych dwoch koksow wołabym zapodac cidoteston,dla mnie najlepsze prolo
cm4 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-04-2006, 21:38
Użytkownik
Super Expert
 
Zarejestrowany: Nov 2005
Postów: 864
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: testosteron

Zalezy jakie kto dawki potrzebuje
jak 100mg/ml bo np wali 200mg c5d to prolo apteczniak
jak wiecej to moze walic z unichem lub jak jeszcze wiecej to cido
ksiegowykoks:) jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-04-2006, 10:56
rgk
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Dec 2005
Postów: 14
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: testosteron

ostatnio waliłem jelfe 200 mg co 5 dni, teraz myslałem o 300mg co 5 dni i o testobolinie 200 ale czy to dobry srodek, nie brałem go i chce sie dowiedziec czy warto kupic 2 flakony czy lepjej zostac przy jelfie?
rgk jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-04-2006, 11:20
cm4
Użytkownik
Super Expert
 
Zarejestrowany: Nov 2005
Postów: 1 445
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: testosteron

jak waliłes prolo 200 mg c5d to 300 bedzie za mało albo zwieksza dawke albo np wal 250 mg c4d,a testobolin z uc nie wiem nie stosowalem go,ja zwolennikiem cido jestem,pozdro
cm4 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-04-2006, 11:38
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: Mar 2006
Postów: 638
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: testosteron

Cytat:
Napisał cm4
jak waliłes prolo 200 mg c5d to 300 bedzie za mało albo zwieksza dawke albo np wal 250 mg c4d,a testobolin z uc nie wiem nie stosowalem go,ja zwolennikiem cido jestem,pozdro
tutaj wlasnie tez jest duzo opinii, na temat zwiekrzania dawki, ja osobiscie zwiekrzalem o 1/2 przy kazdym nastepnym cyklu z tego samego koksu, albo zmniejszalem odstep czasu od strzalow do strzalu, ale zawsze tak zeby bylo wiecej o polowe. i nie narzekam
robie to z mysla tez o nastepnych cyklach, bo gdybym zwiekrzal co cykl o nie wiadomo ile, to pozniej bym nie wyrabial.
mastio jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
testosteron 450 imported_patryczek Doping i sterydy 22 05-06-2009 13:34
testosteron Saladin Cykle 5 24-11-2008 06:02
Testosteron propionate?? Jędrzej Cykle 27 18-02-2007 21:06
testosteron masapaulo Cykle 13 04-10-2006 14:51
Testosteron lapa19nh Cykle 6 14-01-2006 13:09

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:15.
BODY ATTACK

Popularne artykuły

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin