Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Doping i sterydy > Cykle
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 05-02-2007, 09:22
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Apr 2006
Postów: 250
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Testosteron propionate??

WiTAM MAM PYTANIE DOTYCZACE TEGO TESTOSTERONU MIAł KTOS JUZ Z NIM STYCZNOść WYPOWIEDZCIE SIE COS NA TEMAT TEGO SRODKA CZY DOBRZE IDZIE MASA SIłA Z CZYM GO łACZYC??:> DZIEKI
Jędrzej jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
BODY ATTACK SOSY ZERO
stare 05-02-2007, 09:39
Użytkownik
Super Expert
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Postów: 3 632
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Testosteron propionate??

łączyć można np. z npp lub winkiem, metą, zależy co chcesz osiągnąć, siła mi bardzo ładnie szła i mięcho bdb jakości, dobry środek, jedyny minus to że trzeba często się kłuć
1hustler jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-02-2007, 10:39
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Apr 2006
Postów: 250
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Testosteron propionate??

a ty z czym łączyłeś?? a durzo ci masy przyszło mi bardziej na masie zalezy i ile wziołeś a ja chciałem to połączyc z siłabolanem i moze winstrolem w tab..?? co o tym myslisz??
Jędrzej jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-02-2007, 13:29
Użytkownik
Super Expert
 
Zarejestrowany: Jan 2007
Postów: 1 606
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Testosteron propionate??

Propionat jest OK!W 4 tyg 20 kg na sile mi poszło i 7 kg na wadze.Brać możesz w dawce 100mg/c2d,łączyłem z metą.Teraz chcę połączyć z winkiem i durą.
Adi19 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-02-2007, 14:28
kpr
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Postów: 114
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Testosteron propionate??

jak chcesz masy to bij prolke
kpr jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-02-2007, 15:40
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Apr 2006
Postów: 250
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Testosteron propionate??

hmmmm to sie zastanowie bo chyba jak sie niemyle to drogi srodek a niepytam sie bo niemozna:P
Jędrzej jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-02-2007, 15:43
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Apr 2006
Postów: 250
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Testosteron propionate??

ahh sorki zle was przczytałem mysałem ze o parabola... mi tu muwicie hhehe sorki :P a tobie Adi19 bardzio durzo przyszło ciesze sie i mam nadzieje ze mi tez tak przyjdzie:P heh...najlepsze jest to ze to dobre miecho a nie woda
Jędrzej jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-02-2007, 16:49
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Oct 2006
Postów: 217
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Testosteron propionate??

Czytałem ze po tym testosteronie jak sie przestanie go brac to szybko spada masa , co trzeba brac zeby uniknac tego
Kamaru jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-02-2007, 16:56
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Postów: 87
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Testosteron propionate??

*******y pisza

Jak sie cwiczy, dba mniej wiecej o to co sie je, uzupelnia odzywkami to nie spadnie, a napewno niewiele. A po cyklu wskazana dobra [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] oczywiscie
Yogii Barry jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-02-2007, 17:10
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Apr 2006
Postów: 250
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Testosteron propionate??

Jędrzej jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
TESTOSTERON PROPIONATE-bol po zastrzykach! k_dawid Offtopic 24 24-06-2009 20:51
TESTOSTERON PROPIONATE GL k_dawid Doping i sterydy 0 13-05-2009 13:25
TESTOSTERON PROPIONATE GL k_dawid Doping i sterydy 0 11-05-2009 14:21
Testosteron Propionate 5 % Farmadon, Rosja Adi19 Offtopic 1 16-12-2007 10:54
Testosteron propionate+?? kRiS_YoRk Cykle 30 04-12-2006 16:18

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:58.
BODY ATTACK

Popularne artykuły

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin