Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 13-08-2015, 11:10
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Aug 2015
Postów: 8
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Rozpiska do sprawdzenia

Witam prosze o dokładne i łagodne rozpatrzenie mojego planu treningowego ponieważ pierwszy raz układałem z superseriami i nie wiem czy dobrze je połączyłem


Poniedziałek: Klata + łydki
Wyciskanie sztangi na płaskiej 4 x 12-10-8-6-1
Wyciskanie hantli skos góra 4x 12-10-8-6
Krzyzowanie Linek Wyciagu 3x 12-10-8-6
Butterfly 3x 12-10-8

Łydki stojąc 4x 12
Spiecia Łydek Siedzac 4x 12


Wtorek: Łapy w superseriach
1-uginanie ze sztangą i Prostowanie ramion z drązkiem wyciagu - 4 serie x 5-8
2-uginanie ze sztangielkami i Prostowanie ramienia z wyciagu podchwytem- 3 x 8-10
3-modlitewnik i prostowanie z wyciagu dolnego 3 x 10-12


Środa Wolne

Czwartek Plecy+ biceps
Podciaganie szerokim chwytem 3x 10-10-10
Wiosłowanie hantlą 4x 12-10-8-6
Ściąganie drążka wyciągu górnego 4x 12-10-8-6
Unoszenie Tłowia 4x 10

Sciąganie linek wyciagu górnego 3x 12-10
Młotki kratownica 3x 12-10

Co do czwiczenia sciagania linek to chodzimi o te czwiczenie z filmiku



od 1:35min

Piątek Bary+ triceps
Wyciskanie żołnierskie 4 x 12-10-8-6
Unoszenie hantli na boki 3x 12-10-8
Szrugsy 3x 10
Odwrotny butterfly 3 x 12-10-8

Wyciskanie francuskie 3x 12-10-8-6
Wyciskanie Wąskim 3x 12-10


Sobota Nogi
Prostowanie nóg 3 x 12-10-8
Przysiady 4x 12-10-8-6
Wyciskanie nóg na suwnicy 4x 12-10-8-6
Uginanie ud leżąc 3x 12-10-8
Łydki siedząc 3x 12-10-8
Marcinsx jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
BODY ATTACK SOSY ZERO
stare 15-08-2015, 10:26
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Rozpiska do sprawdzenia

Zanim przejdę do oceny planu zapytaj jaki masz staż, jaki miałeś ostatni plan i dlaczego postanawiasz zmienić?? Bo to co ułożyłeś jest bardzo dziwne, i pisząc superserie ja widzę dużo innych rzeczy jak i przy wtorku mając biceps i triceps tak w ostatnim ćwiczeniu masz biceps i znó biceps, bo wyciąg dolny służy do robienia bicepsów bynajmniej dla mnie i wielu innych ludzi. We wtorek i czwartek robisz bicepsy to będzie za dużo lub ma mały odstęp. TAk samo triceps robisz przy klatce, robisz później we wtorek z rękoma i jeszcze robisz w piątek. Masz bardzo dużo błędów dlatego nie ma sensu poprawiać tylko całkowicie nowy ułożyć. Dobrze że się starasz a nie idziesz na łatwzne pisząc ułóżcie mi. Ale odpowiedz najpierw na powyższe pytania żebym Ci mógł pomóc. Pozdrawiam
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-08-2015, 18:35
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Aug 2015
Postów: 8
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Rozpiska do sprawdzenia

Staz to 3 lata moim treningiem wczesniejszym był zwykły 3 dniowy trening klata biceps plecy tric barki nogi zmieniam bo chce w treningu postawic na piorytret biceps i triceps stad serie łaczone w wotrek a w temacie popełniłem bład bo zamias superserie to miało byc serie łaczone co do planyu troche zmieniłem i chce go dac znowu do oceny

Poniedziałek klata łydki
Sztanga Skos gora 12-10-8-6
Hantle płaska 12-10-8-6
krzyzowanie linek gornego wyciagu 12-10-8-6
ButterFly zamienie co trening z krzyzowaniem dolnego wyciagu 12-10-8-6

Łydki
Wspiecia stojąc 4x 12
Wspiecia siedzac 4x10

Wotrek Tric bic

Uginanie łamaną i francuskie 3x 5-8
Młotki i Wyciskanie wąskim 3x 8-10
Modlitewnik i Prostowanie ramienia dolny wyciag 3x 12-10

Czwartek plecy biceps

Podciaganie szerokim 4x 10
wiosłowanie hantlą 12-10-8-6
Sciaganie drążka 12-10-8-6
Unosy Tłowia 4x 10

Sciaganie linek z wyciagu gornego 3x 10
uginanie przedramion podchwytem na drążku wyciągu 3x 8

Piątek Barki tric
Wyciskanie żołnierskie 4 x 12-10-8-6
Unoszenie hantli na boki 3x 12-10-8
Szrugsy 3x 10
Odwrotny butterfly 3 x 12-10-8

Prostowanie ramion z wyciagu gornego 3x 10
Prosotwanie ramion na wyciagu podchwyt 3x 8

a co do treningu nog prosze o pomoc w ułożeniu mi go bo nie wiem jak dobrac odpowiednie czwiczenia
Marcinsx jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-08-2015, 18:40
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Rozpiska do sprawdzenia

Za dużo masz tych ćwiczeń. we wtorek biceps i czwartek znowu za krótki odstęp. Przy klatce robisz triceps czyli w pon. póxniej we wtorek znów tric i w pt ponownie. Więcej nie znaczy lepiej, mięsnie rosną gdy odpoczywają, więc nie robił bym osobiście takiego treningu. Chcesz pobudzić ramiona to przejdź na FBW trochę zmodyfikuj pod ćwiczenia złozone na poszczególne patie i wtedy robisz całe ciało 3 razy w tygodniu ale po mniejszej ilości serii. Przerwy ogranicz do minimum lub nawet rób jak chcesz super serie czy serie łączone i powinno ruszyć. i również Nogi wtedy będziesz mógł śmiało dorzucić. Np: Nogi.Plecy.Klatka.Barki.Biceps.Triceps.Brzuch
Po jednym czy dwa ćwiczenia na każdą partie tak by było około 5-6 serii na dany mięsień (dał bym 6 serii na duże partie i 5 srii na małe). łącząc antagonistycznie biceps i triceps, robiąc małe minimalne przerwy powinno ruszyć.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-08-2015, 21:05
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Aug 2015
Postów: 8
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Rozpiska do sprawdzenia

Co Co do treningu to tak klatę mam z łydkami a wtorek to ćwiczenia nie izolowane a czwartek i piątek trica traci traci bies robie ćwiczeniami izolowanymi a jak by zmienić lekko kolejność ze w poniedziałek łapy a w wtorek klasa łapy mają więcej czasu na odpoczynek
Marcinsx jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 22-08-2015, 10:41
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Rozpiska do sprawdzenia

Napisałeś tak chaotycznie, że nic z tego nie rozumiem. Nie wiem jak to logicznie odczytać a co dopiero zrozumieć?? Kolejność nic Ci nie da jak zmienisz z poniedziałku na wtorek skoro masz i tak ręce i tak ręce ćwiczone. Po prostu masz przeładowany plan, chyba, że jedziesz na sterydach i pełne zaplecze suplementów na regeneracje to wtedy jeszcze by szło zrozumieć.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 22-08-2015, 11:19
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jul 2015
Postów: 45
Podziękował: 1
Dostał "Dzięki" 1 raz w 1 poście
Domyślnie Odp: Rozpiska do sprawdzenia

To cwicz inensywniej a nie czesciej. Bic tirc cwicz co 5 dni, nie musisz cwiczyc w ten sam dzien tygodnia to samo. Ja na twoim miejscu zwiekszyłbym cięzar. Wg stosowanie ciezaru na trica zwlaszcza, pozwalajacego zrobic 12 powtorzen to zbyt duzo. Zacznij od 8 i zlec do 3, 4 powtorzen w serii. Stosuj dropsety. to lepsze niz piramida.
kubastoklosa jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 22-08-2015, 22:45
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Aug 2015
Postów: 8
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Rozpiska do sprawdzenia

pisałem na telefonie a mam zbity ekran wiec sprawia mi on dużo problemów z pisaniem ;/

Wiec tak jak na przykład zrobie trening w poniedziałek tric bic to w piątek moge zrobić znowu bic tric a nastepnie w srode i tak co 5 dni ?? a co z reszta ciała też stosować co 5 dni ?? czy jak ?? i co do dropseta to nie bardzo ogarniam o co chodzi. Chodzi o to ze jak mam 4 serie to robie 3 i w 4 dropset ?

TELEWIZOR

chodziło mi o to że nie robie tirca i bica 3x w tyg tylko 2 i ze w wtorek mam na wolnych ciezarach a w czw i ptk izolowane i czy jak zmienił bym jakos kolejność to czy bedzie lepiej bo jak na przykład w poniedziałek bym miał łapy to w piętek znowu bym mogł dac łapy to są 5 dni regeneracji
Marcinsx jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-08-2015, 09:09
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Rozpiska do sprawdzenia

Możesz robić wszystko w dropsecie albo ostatnie ćwiczenie. Jak masz 3-4 ćwiczenia to każde moższ zrobić w dropsecie, albo na końcu co osobiście polecam na początku zrobić ostatnie tylko ćwiczenie, żebyś nie pogorszył sprawy nagle z intensywnością. Jak chcesz możesz mieć trening ruchomy czyli w róźne dni tygodnie różne partie, ale to musisz wtedy więcej kombinować z ułożeniem planu. A prostota jest tutaj najlepsza uważam.
Izolowane ćwiczenia służą bardziej dla uwidocznienia, a jak chcesz zbudować to lepiej na wolnych ciężarach. Oczywiście możesz połączyć i zrobić ostatnie serie izolowane. Dla mnie od pon do pt to są 3 dni a nie 5 na regeneracje. Po za tym za chwilę znów jest poniedziałek i masz dwa dni ponownie. Jak chcesz zrobić dwa razy w tygodniu ręcę to rób ale wtedy zmniejsz ilość serie a zwiększ intensywność. I połącz jeden z dni z plecami bo tam też pracuje biceps i to niech wtedy będzie ten dzień intensywniejszy. A jak chcesz naprawdę łapy zrobić na priorytet to postaw na dwa dni dla zrobienia biceps triceps (po 5 serii na daną grupę) i jeden dzień na nogi,klatkę, plecy i barki. I dobieraj takie ćwiczenia przy ćwiczeniu reszty ciała, żeby jak najmniej angażować bicepsy i tricepsy skoro już w dwa dni masz dość wycisku. Ale warto też się wtedy zaopatrzyć o [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] regeneracyjne.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 27-08-2015, 20:21
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Aug 2015
Postów: 8
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Rozpiska do sprawdzenia

Siemanko kolego nie moglem odpisywac bo trening robota znajomi i spac nie bylo czaau by wejsc na neta ale teraz juz bede mogl pisac mial bym do cb porsbe bys mi pomogl ulozyc plan chcialem wlasnie zrobic dwa dni na łapy i w nich dropsety chociaz w klacie tez mogl by byc dropset tylko nie wiem jak za bardzo to polaczyc itp a co so suplementow na regeneracje to jak bys mogl cos podpowiedziec to byl bym wdzieczny
Marcinsx jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
cykl do sprawdzenia sznajder 10 Doping i sterydy 3 31-08-2013 21:35
Plan do sprawdzenia lol13 Trening i plany 3 06-07-2013 20:55
Dieta do sprawdzenia :) _Skoczek_ Odżywianie i dieta 11 07-09-2011 21:28
Cykl do sprawdzenia JessyJane Cykle 11 02-04-2009 22:43
cykl do sprawdzenia slipy_15 Cykle 7 23-05-2008 09:34

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:09.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin