Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 28-08-2015, 09:39
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Rozpiska do sprawdzenia

Nie ma problemu. Co jadłeś już z supli i jak był ostatni cykl na suplementach?? Chcesz coś na kreatynie czy bardziej coś na wytrzymałość/wydolność przedtreningówke czy jak?? Oraz ile kasy możesz na to przeznaczyc?? Jeżeli chcesz dać priorytet na ręce to raczej dropsety owszem ale na jedno ćwiczenie nie na pewno na wszystko bo przetrenujesz ręce. Pamiętaj że pompowanie sarkoplazmy w łapy nie dadzą Ci trwałego efektu jak ozrywanie włókien i odnowa włókien mięsniowych. Lepiej wygląd dobrze ale w wolniejszym tempie niż chodzić jak balon napompowany Ale nie ma problemu POMOGĘ Ci ułożyć taki plan. Ćwiczenia sam sobie dobierz jak poprawie a co do układu tygodniowego to biorąc pod uwagę 4 dniową rozpiske zrób tak:
Plecy-biceps-tył barków
Klatka-triceps-przód barków
Wolne
Nogi-barki
Biceps-triceps
Oczywiscie możesz sobie zmienić że klatka w pierwszy dzień a plecy w drugi nie ma większego znaczenia. dobierz sam sobie ćwiczenia a ja poprawie albo dodam swoje zmiany. P.S. Zauważyłem ostatnio że jak najpierw zrobie na bramie ściaganie linek na klatke to potem bardziej czuje mięsień przy wyciskaniu na ławce, możesz też zacząć od tego ćwiczenia przy klacie.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Wybierz jakość Body Attack!
stare 29-08-2015, 17:46
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Aug 2015
Postów: 8
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Rozpiska do sprawdzenia

Ogarne ten plan dziś wieczorem ale Max jutro bo nie mam teraz czasu na sklejenie rozpiski
Marcinsx jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 30-08-2015, 19:11
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Aug 2015
Postów: 8
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Rozpiska do sprawdzenia

wiec tak do tej pory jadlem activ mass 2x [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] amixa 1x Cm3 2x mono ale nie pamietam nazwy przedtreningowke jakas a nie dawano skaczylem cykl Cm3 chciał bym cos co by mi pomoglo uwidocznic miesnie ramion i wgl moge przeznaczyc 100 zl ;/ chciał bym bys ocenił to co ulozylem i pomogl mi dopisac serie i powtorzenia i gdzie maja byc dropsety chcial bym jeszcze jutro zaczac na nowym treningu wiec zalezy mi na czasie oraz jak bys mi mogl pomoc ulozyc cos dobrego na barki tzn zaproponowac czwiczenia jakie mogl bym wpisac z gory wielkie dzieki

pon.
Plecy
Podciaganie Szerokim
sciaganie drazka wyciagu gornego
wiosłowanie hantla
prostowanie tłowia

biceps
Uginanie ramion na bramie
uginanie ramion z drążkiem wyciągu dolnego

tył barków
tutaj nie wiem jakie dac ;/

wtorek.

Klata.
Sciaganie linek wyciagu gornego
wyciskanie na plaskiej
wyciskanie skos gora
butterfly zamiene co tydzien z sciaganie linek wyciagu dolnego

triceps
Prostowanie ramienia podchwytem wyciag gorny
prostowanie ramienia wyciag dolny

przod brakow
tutaj tez nie wiem jak ;/

czwartek

Nogi
Prostowanie nóg na suwnicy
Prostowanie nóg na maszynie siedząc
Uginanie nóg na maszynie leżąc
Wspiecia na palcach

barki

z treningiem barkow mam problem z dobraniem czwiczen ;//


piatek

biceps - triceps serie łączone
uginanie ramion z łamaną - wyciskanie francuskie
młotki - wyciskanie waskie
modlitewnik - prostowanie drazka z wyciagu gornego
Marcinsx jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 31-08-2015, 11:44
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Rozpiska do sprawdzenia

Jak miałeś na kreatynie cykl ostatni to teraz odpocznij od [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] i weź np. Beta-alanine. Ładnie pompuje i dodatkowo daje wylność wytrzymałość mięśńi. Betke kupuj w proszku i szukaj najtańszej betki po prostu. Dawkowanie to 2 g 3 razy dziennie, czyli około sto zł wyjdzie a jak zostanie coś to kup [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] .
Plecy: Wisoło hantla daj po drążku
Biceps: Najpierw daj wyciag dolny, a potem brama.
Barki:Na baki fajnie ćwiczenie jest stanie w lekkim rozkroku i trzymając hantle w wyprostowanych rękach (minimalne zgięcie w łokciach) opuszczasz ręce na boki do pozycji litery T i do góry unosisz.
Wtorek
Klatka ok, tylko te ostatnie daj 2 serie bo starczy.
Triceps: Najpierw daj prostowanie ramion hantlą a drugie ćwiczenie prostowanie wyciąg górny. Możesz też do klatki dodać jako ostatnie ćwiczenie pompki na poręczach wtedy robisz i klatke i triceps fajnie wchodzi.
Barki: Wyciskanie żołnierskie
Czw,
Nogi mogą być, aczkolwiek dałbym przysiady zamiast maszyny siedząc i to jako pierwsze wtedy ćwiczenie
Barki: Ciężar dobierz na 12-10-8 powtórzeń na każdy akton. I tutaj możesz dać klasyczne unoszenie ramion w przód/bokiem a na tył szrugsy i unoszenie w pochyleniu ciała w przód. Ciężar dobierz tak, żeby zrobił po tyle powtórzeń a cieząr nie musi yć spory tylko masz czuć przez cały ruch ćwiczony mięsień.
Pt:
Zamiast młotka daj z supinacją
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-09-2015, 07:32
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Aug 2015
Postów: 8
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Rozpiska do sprawdzenia

a możesz napisac ile seri i pow oraz jak pododawac dropsety w czwiczenia
Marcinsx jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-09-2015, 10:55
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Rozpiska do sprawdzenia

Na duże grupy mięśniowe robił bym piramide 10.8.6,4 powtórzeń. Przy klatce jak masz brame to daj stałą ilość 10 powt. Prostowanie tułowia na prostownik grzbietu tu akurat bym dał spokojnie do 20 powt. Na ramiona kwestia 10-8 powtórzeń. W dzień z klatką lub z plecami zrób dropset 6-8-10 bez przerw (ew na zdjęcie ciężaru). A w dzień kiedy masz biceps i triceps razem, to zró sobie antagonistycznie, czyli po bicepsie po serii przechodzisz od razu na triceps. Na barki to zrób 12-10-8 powtórzeń. Barki to specyficzna grupa i tu akurat liczy się tempo wykonywania zresztą jak każde ćwiczenie po prostu swobodnym ruchem podnosisz ale nie gwałtownie, a opuszczasz dajac nieco opór żeby ta faza negatywna trwała dłużej i była bardziej odczuwana. Tak samo z pozostałymi grupami mięśniowymi faza negatywna ma trwać wolniej. Przy klacie,nogach i plecach nawet możesz zrobić tempo 1-0-4-0. Sekuna podnosisz cięząr zero przytrzymania na górze, 4 sekundy opuszczasz i zero trzymania na dole tylko od razu do góry.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
cykl do sprawdzenia sznajder 10 Doping i sterydy 3 31-08-2013 21:35
Plan do sprawdzenia lol13 Trening i plany 3 06-07-2013 20:55
Dieta do sprawdzenia :) _Skoczek_ Odżywianie i dieta 11 07-09-2011 21:28
Cykl do sprawdzenia JessyJane Cykle 11 02-04-2009 22:43
cykl do sprawdzenia slipy_15 Cykle 7 23-05-2008 09:34

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:31.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin