Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Odżywianie i dieta
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 09-12-2013, 19:05
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: Oct 2012
Postów: 480
Podziękował: 3
Dostał 28 razy "Dzięki" w 28 postach
Domyślnie Odp: Redukcja masy- ciągła monotonna walka(pomocy)

A ok, ale tak na niskich tluszczach to chyba nie za dlugo co? Pewnie z 4 tygodnie max? Bo jak dluzej to juz moze byc problem ze zdrowiem?
Rozwalacz jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-12-2013, 19:05
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar Litwin
 
Zarejestrowany: Jun 2006
Postów: 3 761
Podziękował: 11
Dostał 96 razy "Dzięki" w 93 postach
Domyślnie Odp: Redukcja masy- ciągła monotonna walka(pomocy)

Ogólnie na redukcji powinno się czerpać 15% kcal z tłuszczy,czyli jakieś 41 gram tłuszczu przy diecie 2500 kcal.
Litwin jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-12-2013, 19:18
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Dec 2013
Postów: 39
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Redukcja masy- ciągła monotonna walka(pomocy)

tylko wliczmy w to prace , ktora jest duzym wysiłkiem fizycznym. z tego co wiem to ułożył mi głownie diete ,też pod prace.

co do mleka , czytałem już wielokrotnie ,że spożywanie mleka max 1,5% jest dopuszczalne na redukcji .
co do samego twarogów. to są zawodowcy-jak sam stwierdziłeś.

Nie będę się wymądrzał i udawał wielkiego znawce bo pewnie nie jeden z was przegadałby mnie tutaj w ciągu paru sekund aczkolwiek nie uważałbym,że spożywanie sera(ktory posiada laktore,która toleruje ) ma swój negatywny wpływ.

co do samego tłuszczu w diecie. z tego co wiem,powinienem spożywac maź 1 g na kg masy ciała no ale kłócić się z nim nie chciałem ... ogólnie chciałem low carb,gdzie bazuje tł i [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] ale uznał , że pokieruje mnie w innym kierunku.

Kombinować znowu jak koń pod górę nie chce ponieważ ,szczerze? lekko się zawiodłem .... niby swoją wiedze mam jak i rozum.Sam myślałem by coś uwalić jeszcze ale... jeśli np. patrząc na definicje low carb to powinienem patrzeć na kcal które spożywam jak i wartości odżywcze ale to już głębszy temat gdyż przed stosowaniem jego diety próbowałem LC i powiem wam szczerze... nie byłem zadowolony. podbije kcal do 2700 mijało się z celem gdyż LC wymagało max 180g wegli,2 g [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] i max 1g tł(lub mniej) i weź tu walnij 2800 przy moim trybie jaki miałem ( i w sumie znowu mam)

ale mniejsza o LC.

poza tym ... Ser biały jest produktem wytworzonym z mleka. Mleko, jak dalej ser są bardzo dobrym źródłem białek pełnowartościowych. Kazeina, jest białek również wzorcowym, podobnie jak białka całego jaja kurzego. Dobrym więc (moim skromnym zdaniem)rozwiązaniem jest spożywanie sera białego jako źródła białka.
REMO jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-12-2013, 19:26
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar Litwin
 
Zarejestrowany: Jun 2006
Postów: 3 761
Podziękował: 11
Dostał 96 razy "Dzięki" w 93 postach
Domyślnie Odp: Redukcja masy- ciągła monotonna walka(pomocy)

Rób jak uważasz,na nabiale na bank nie zejdziesz do 7%(co do zawodowców,to sam pisałeś ze chcesz startować),inna sprawa że w dozwolony sposób na pewno nie zejdziesz tak nisko z bf.
Litwin jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-12-2013, 19:33
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Dec 2013
Postów: 39
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Redukcja masy- ciągła monotonna walka(pomocy)

nie napisałem,że chce startować ... tzn heh... to nie do końca jest tak

moj plan wyglada nastepujaco . zejsc do dosc niskiego poziomu . zrobic solidna fajna mase, potem spalic niepotrzebny fat i moze wtedy jakis start -dla samego siebie zeby postawic kropeczke nad i . ale to plan 2/3 letni .
REMO jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-12-2013, 19:39
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Dec 2013
Postów: 39
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Redukcja masy- ciągła monotonna walka(pomocy)

no ale dobra... już się meczę tyle czasu to ostatni msc mogę się pomęczyć.

jakbyście to zrobili ? bazując na tej diecie?Co byscie zmienili ? rozumiem,ze pozbylibyscie sie sera białe no ale co mam zjeść w pracy lub w szkole?skoro w szkole mam 5 minut przerwy-ledwo co jem ten szejk. w pracy to nawet wysrać się nie można (bo w nd jem ten szejk i potem posiłek nr 3. Po treningu posiłek nr 4 to jedyny taki dzień kiedy szejk jest jako 2 )
REMO jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-12-2013, 19:54
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar Litwin
 
Zarejestrowany: Jun 2006
Postów: 3 761
Podziękował: 11
Dostał 96 razy "Dzięki" w 93 postach
Domyślnie Odp: Redukcja masy- ciągła monotonna walka(pomocy)

Jak juz jesz ten nabiał to jedz i kiwi do niego,ma w sobie enzymy trawiącej nabiał i czerwone mięso.
Litwin jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-12-2013, 20:01
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Dec 2013
Postów: 39
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Redukcja masy- ciągła monotonna walka(pomocy)

no ale zawieraja też cukry proste i powinienem chyba ich unikać ? tym bardziej,ze uwalilem nieco tych wegli .

moglbym zrezygnować z nabiału chociaż no mam inna teze na jego temat (jak to mowia...sa rozne szkoly)
REMO jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-12-2013, 20:33
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar Litwin
 
Zarejestrowany: Jun 2006
Postów: 3 761
Podziękował: 11
Dostał 96 razy "Dzięki" w 93 postach
Domyślnie Odp: Redukcja masy- ciągła monotonna walka(pomocy)

Teza jest jedna,węglowodany produkują śluz,a laktoza najbardziej.Kiwi ma 14 gram cukru na 100 gram,w tym 3 gramy błonnika,który to spowalnia jego wchłanianie.
Litwin jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-12-2013, 21:11
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Postów: 646
Podziękował: 25
Dostał 70 razy "Dzięki" w 66 postach
Domyślnie Odp: Redukcja masy- ciągła monotonna walka(pomocy)

Tak sobie czytam i postanowilem dodac cos od siebie:

1. Jezeli waga nie schodzi, to albo dodaj wiecej cardio albo zejdz odrobine z kalorii. Biorac jednak pod uwage ze aktywnosc masz dosc wysoka, zszedlbym z kalorii, a konkretniej z tluszczu. Nie schodz jednak ponizej 30stu gram dziennie (absolutne minimum). Wbrew ogolnym pogladom to tluszcz, a nie weglowodany odkladaja sie w bebech na pierwszym miejscu.

2. Nie tyje sie od nabialu, nie tyje sie od cukrow, slodyczy, nie tyje sie nawet super sized zestawu Big Mac z McDonaldu. Tyje sie od nadmiaru kalorii., a nie od ich zrodla. Takze jezeli chodzi o poziom tluszczu to napewno nie od nabialu. Wedlug niektorych nabial moze powodowac podlany wyglad, ale wtedy nie powinno sie mowic o tluszczu... Woda to chyba nie tluszcz? Czy moze przegapilem cos na lekcjach chemii No i jezeli bylaby to prawda, to raczej nie od laktozy, bo w twarogu jest jej bardzo malo. Mozesz ten nabial odstawic na np. dwa tygodnie i zobaczyc czy cie bardziej wytnie/wysuszy, ale wtedy musialbys zostawic kalorie i proporcje makro tak jak masz teraz, bo inaczej nigdy sie nie dowiesz czy to od twarogu czy od innych zmian w diecie.

3. Tak jak ktos juz wspomnial, w calkowicie zdrowy sposob nie zejdziesz do 7miu procent lub nizej, gdyz schodzenie tak nisko jest po prostu dla organizmu niezdrowe. Nie probuje cie zatrzymac czy cos, rozumiem cie ale warto o tym wiedziec.
Mathy-C jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Początek robienia masy- Pomocy ! Toomeek Trening i plany 13 02-10-2012 16:15
ciągła walka z byłym Camisia Offtopic 5 10-06-2008 13:18
ciągła suplementacja kreatyną MAREK.SLONECZNY Suplementy i odżywki 30 13-02-2007 15:32
Walka... Dymmm Inne dyscypliny sportu 24 18-01-2007 08:11
walka Rocky Inne dyscypliny sportu 13 16-01-2006 22:19

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:05.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin