Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Ogólne dyskusje na temat Kulturystyki
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 10-01-2014, 19:11
NON
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jan 2014
Postów: 7
Podziękował: 5
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Redukcja: dieta i trening..

Witam. Jestem nowym użytkownikiem forum. Mam na imię Mateusz, mam 18 lat 183 cm wzrostu, waga: 86kg. Moim celem jest redukcja... Zacznę od początku. Jestem po roku ćwiczeń na siłowni, był to okres bez diety efekty jakieś były ale to nic nadzwyczajnego, poznałem dobrze technikę ćwiczeń. Trochę o moim ciele: zawsze byłem grubszy, raczej łatwo nabieram tłuszczu, wolny metabolizm, tłuszcz schodzi naprawdę wolno.
Mam do Was kilka pytań:
1) Jak rozdać BTW - chciałbym tak minimalnie bo ciężko może być z kasą na dietę.
2)Czy warto stosować dietę IF tzn. np od 10-18 jemy , a 16h głodujemy, oczywiście w tym czasie trzeba zjeść całe zapotrzebowanie.
3) Trening. Czy split to dobry pomysł ?. Zawsze robię tak: pon: klata bic po treningu dodaję aero, środa plecy brzuch aeroby, piątek barki aeroby . sobota nogi.
4). Ile czasu max mogę kręcić aeroby po treningu ? I co lepiej bieganie truchtem jednym tempem czy stepper? I czy 3x w tyg aerobów starczy?
5) Czy redukcja do wakacji to zbyt długo czy można tyle redukować?

Zapotrzebowanie wyliczyłem tak: waga86kg razy 24= 2064 razy aktywność wziąłem 1,3 = 2700
Wychodzi:
1340 kcal z węgli - 335g
800 kcal z białek - 200g
540 kcal z tłuszczy 60g
Może tak być? , chodź dla mnie trochę za dużo tego [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] wyszło, jak bym uciął [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] to czego dodać w zamian? węgli czy tłuszczu. Czekam na pomoc, później jak się dowiem co nie co to ułożę dietę i wstawię do sprawdzenia. Z góry bardzo dziękuje .... Pozdrawiam
NON jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 10-01-2014, 19:51
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: Oct 2012
Postów: 480
Podziękował: 3
Dostał 28 razy "Dzięki" w 28 postach
Domyślnie Odp: Redukcja: dieta i trening..

JA SAM KROTKO UPRAWIAM TEN SPORT I KULFON LEPIEJ CI ODPOWIE ALE POKI CO TO POSTARAM SIE CI CO NIE CO POMOC.
1 - zapotrzebowanie wyliczyles 2700kcal - ale to na utrzymanie swojej wagi, jak chcesz redukowac to odejmij te 500kcal - czyli wychodzi ci 2200kcal. 200g bialka jest OK - to bedzie 2,3 gr na kg. Zeby obciac te 500 kcal zmniejsz wegle, 60gr tluszczu zostaw.
2 - osobiscie radze ci nie robic IF
3 - Split jest ok, chociaz jako ze jestes poczatkujacy moglbys sobie 3dniowy ulozyc, tak bys szybciej cwiczyl te same partie ciala.
4 - 45 minut aero jest OK, bieg lub rowerek, stepper raczej nie (bo mniej kcal sie spala) 3 x w tygodniu jest OK
5 - Im krocej trwa redukcja tym lepiej. Redukcja powinna trwac do momenu az bedziesz zadowolony z efektow. Staraj sie nie zapominac o duzej ilosci wody i warzyw w diecie a bedzie ok.
Rozwalacz jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Rozwalacz otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
NON (11-01-2014)
stare 10-01-2014, 19:59
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: May 2013
Postów: 668
Podziękował: 34
Dostał 28 razy "Dzięki" w 27 postach
Domyślnie Odp: Redukcja: dieta i trening..

A ja bym ułożyła splita tak jak kolega radzi na 3 dni a w 2 dni pozostałe zrobiła 20 minutowy interwał z aero do godziny ( czyli 40 min)
malina77 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 10-01-2014, 20:39
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 841
Podziękował: 8
Dostał 210 razy "Dzięki" w 209 postach
Domyślnie Odp: Redukcja: dieta i trening..

1. Jak jadłeś do tej pory,ile było tego BWT i jak to się ma do tego co wyliczyłeś? Żeby się nagle nie okazało,że masz różnicę 1000kcal. Poza tym, wartości jakie podałeś na start są super. [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] nie ruszaj i baw się ww i tłuszczem.
2. nie warto
3. klata bic,nogi,barki tric,plecy ,w takiej kolejnosci i do tego brzuch i lydki gdzie chcesz
4. zacznij 4x30min i patrz co sie dzieje, stopniowo dokladaj jak nie bedzie efektow ( i tutaj od razu zaznaczam zebyś nie zmieniał czegoś co chwilę ,bo to nie ma sensu, korekty raz na dwa tyg). Więcej jak godzinę na jednej sesji bym nie robił. Zawsze lepiej zrobić więcej aerobów niż ucinać żarcie. Dzień wolny ma być dniem wolnym żebyś się nie zajechał!
5. Padniesz do wakacji. Będzie to za długo. Jak zaciśniesz pośladki ,to do Wielkanocy spokojnie się wyrobisz.
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
kulfon otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
NON (11-01-2014)
stare 11-01-2014, 11:00
NON
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jan 2014
Postów: 7
Podziękował: 5
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Redukcja: dieta i trening..

1.A więc tak 2700 kalorii to już jest na redukcje wyliczone
2. ok
3. ok
4 ok
5. Ok
Dzięki za wypowiedzi..
Przeliczyłem ogólnie jak na dzień stoję z kasą , czy z tą dietą którą podam Kulfon da radę zrobić redukcje ? Wiem że nie jest bardzo dobra ale nie zarabiam i wszystko odłożone wydaje na kurczaki.
1
60g owsianych - 219kcal 32g węgli
240g jajka-4 jajka - 32g [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] , 500 kcal 25g tłuszczu
zielona herbata

2
grahamki 150g: 350 kcal , 80g węgli , 12g białka
twarożek wiejski : 100g - 18g białka, 10g tłuszczu.

3.
ryż biały 100g- 75g węgli, 7g białka , 350 kcal.
piers z kurczaka 100g - 120 kcal , 21g białka

4. to samo

5.
Twaróg półtłusty 150-200g - 180kcal, 26g białka , 4g tłuszczu
50g orzechów: 300 kcal , 12g białka , 7 g węgli , 25g tłuszczu.

Razem:2659kcal
NON jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-01-2014, 13:58
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 841
Podziękował: 8
Dostał 210 razy "Dzięki" w 209 postach
Domyślnie Odp: Redukcja: dieta i trening..

Jak używasz nabiał to wybieraj ten chudy, bez tłuszczu. Próbuj i patrz co się dzieje.
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
kulfon otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
NON (11-01-2014)
stare 12-01-2014, 15:58
NON
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jan 2014
Postów: 7
Podziękował: 5
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Redukcja: dieta i trening..

Jeszcze jedno pytanie: siłownia 4x w tyg, po nogach aerobów raczej nie da rady robić, więc aeroby po treningu tylko 3 razy. Mogę dać w jakiś dzień nietreningowy bieganie + rozciąganie ? Czy przed ostatnim posiłkiem będzie ok?
NON jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-01-2014, 16:19
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 841
Podziękował: 8
Dostał 210 razy "Dzięki" w 209 postach
Domyślnie Odp: Redukcja: dieta i trening..

Dlaczego nie? Robiąc aeroby po treningu nóg przyspieszasz ich regenerację....Z 2h po posiłku jest dobrze zrobić aeroby.
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
kulfon otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
NON (12-01-2014)
stare 12-01-2014, 16:30
NON
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jan 2014
Postów: 7
Podziękował: 5
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Redukcja: dieta i trening..

O tego to nie wiedziałem , czyli jak po nogach można robić to wychodzi dobrze, 4x w tygodniu aeroby, ew. jak będzie słabo to dodam jeszcze w jakiś dzień. Dziękuję Kulfon bardzo za pomoc.. Od następnego poniedziałku zaczynam... Mam nadzieję że się uda. Pozdro
NON jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-01-2014, 17:06
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: May 2013
Postów: 668
Podziękował: 34
Dostał 28 razy "Dzięki" w 27 postach
Domyślnie Odp: Redukcja: dieta i trening..

Cytat:
Napisał NON Zobacz post
O tego to nie wiedziałem , czyli jak po nogach można robić to wychodzi dobrze, 4x w tygodniu aeroby, ew. jak będzie słabo to dodam jeszcze w jakiś dzień. Dziękuję Kulfon bardzo za pomoc.. Od następnego poniedziałku zaczynam... Mam nadzieję że się uda. Pozdro
ja dziś zrobiłam nogi i po nich aeroba na rowerku, weszło fajnie, tylko po nogach ja robie wolny dzień , bo z łóżka zwlec się nie potrafię ,
malina77 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Dieta redukcja 80kg ocena patrykstg Odżywianie i dieta 10 16-08-2015 21:17
Dieta redukcja patrykstg Odżywianie i dieta 7 27-12-2013 19:47
Dieta redukcja do poprawy Semir Odżywianie i dieta 11 26-08-2011 22:19
Dieta - redukcja UnDeRoS Odżywianie i dieta 12 23-03-2011 19:56
Dieta redukcja Gregor1610 Odżywianie i dieta 6 11-05-2008 11:59

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:16.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin