Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Ogólne dyskusje na temat Kulturystyki
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 22-01-2014, 22:51
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar mamiroma4
 
Zarejestrowany: Mar 2013
Postów: 1 058
Podziękował: 69
Dostał 39 razy "Dzięki" w 39 postach
Domyślnie Odp: Redukcja: dieta i trening..

Cytat:
Napisał NON Zobacz post
O tego to nie wiedziałem , czyli jak po nogach można robić to wychodzi dobrze, 4x w tygodniu aeroby, ew. jak będzie słabo to dodam jeszcze w jakiś dzień. Dziękuję Kulfon bardzo za pomoc.. Od następnego poniedziałku zaczynam... Mam nadzieję że się uda. Pozdro
Ja też po treningu nóg ,śmigam na rowerze tak do 30 min i jest ok,super się czuję i moje nogi też,ale jak poczytasz na tym forum wypowiedzi to podobno jak żygasz po treningu nogi, to dopiero są dobrze trenowane raczej przetrenowane
mamiroma4 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Wybierz jakość Body Attack!
stare 23-01-2014, 21:34
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: Oct 2012
Postów: 480
Podziękował: 3
Dostał 28 razy "Dzięki" w 28 postach
Domyślnie Odp: Redukcja: dieta i trening..

No jak na jednym traningu potrafisz "przetrenowac" nogi to gratuluje ci wiedzy na temat kulturystyki. pozdro
Rozwalacz jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-01-2014, 07:04
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar mamiroma4
 
Zarejestrowany: Mar 2013
Postów: 1 058
Podziękował: 69
Dostał 39 razy "Dzięki" w 39 postach
Domyślnie Odp: Redukcja: dieta i trening..

To szczere? Czy się wyśmiewasz? Ja mam 43 lata,mój trening wygląda trochę inaczej niż Twój,nie mam na myśli techniki,ale ciężary Ćwieczenie polega na tym,by wczuć się w mięsień,tak ,poczuć jak się włókna rozrywają ! Ważne by to było prawidłowo,a nie Kto więcej ten maczo !!!!!
Mój trening nóg to zawsze nieśmiertelne ćwiczenie i najlepsze na wszystkie mieśnie nóg- PRZYSIADY suwnica,wyprosty,zgięcia,wszystkie partie przetrenuje i jest takie uczucie "wykończenia" ,że ledwo człowiek stoi na nogach ,ale to krótko po ćwiczeniu to pozytywne a co do przetrenowania nóg na jednym trenigu to owszem są "fachowcy",ale to nie ma nic wspólnego z kulturystyką !
mamiroma4 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-01-2014, 17:12
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Redukcja: dieta i trening..

rozwalacz-twierdzisz, żę nog nie przetrenujesz jednym treningiem?? Zrób sobie przerwę tydzień lub dwa dla roztrenowania lekkiego i regeneracji. Potem załóż ciężar na 4-6 powtórzeń ale z bólami żebyś zrobił te ćwiczenia po 4 serie i potem dowal wykrokami. Efekt ci gwarantuje, ze przez 2-3 dni będziesz kulał i tylko będziesz z miejsca na miejsce się przesiadał, bo chodzić nie będziesz miał ochoty. I wtedy to jest przetrenowanie, bo za mocno porozrywasz włókna mięśniowa i to już są za mocne urazy ud. Przetrenowanie to nie tylko stagnacja
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-01-2014, 18:11
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: Oct 2012
Postów: 480
Podziękował: 3
Dostał 28 razy "Dzięki" w 28 postach
Domyślnie Odp: Redukcja: dieta i trening..

Oo - serio? to faktycznie jestem przetrenowany juz jakis rok.... bo po treningu nog, to kolejne 2,3 dni nie moge chodzic.... mam w bloku 5 schodkow przy wyjsciu z klatki i sa one moim najwiekszym wyzwaniem dnia po takim treningu.

Wydaje mi sie ze do przetrenowania prowadzi ostry trening minimum przez 2 tygodnie, przy czym trening ponad godzine, minimum 5 razy w tygodniu no i za malo snu czy dobrej diety.

Kazda osoba jest inna, ja cwicze zawsze na maksa - ale jestem poczatkujacy, nie wieze ze samym treningiem (zawsze dobrze spie i jem) moglbym sie przetrenowac nawet jakbym chcial... Po za tym czuje sie swietnie i mam energie i do zycia i do treningu, nie czuje sie 'przetrenowany'.

Mysle tez ze, mozna sie przetrenowac przede wszystkim przez zbyt czeste treningi. A nie co na nich robisz.

Dodam jeszcze ze nogi robie zawsze 15-20 powtorzen, czyli "wielkie" ciezary nie wchodza w gre.
Rozwalacz jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Dieta redukcja 80kg ocena patrykstg Odżywianie i dieta 10 16-08-2015 21:17
Dieta redukcja patrykstg Odżywianie i dieta 7 27-12-2013 19:47
Dieta redukcja do poprawy Semir Odżywianie i dieta 11 26-08-2011 22:19
Dieta - redukcja UnDeRoS Odżywianie i dieta 12 23-03-2011 19:56
Dieta redukcja Gregor1610 Odżywianie i dieta 6 11-05-2008 11:59

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:18.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin