Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany > Atlas Ćwiczeń > Trening mięśni nóg i pośladków
stare 12-03-2012, 23:30
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Feb 2012
Postów: 1
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Prośba o ocenę treningu

Witam,mam 29 lat,ważę 112kg i mam 195cm wzrostu.

Moje wymiary:
Klatka - 125cm
Biceps - 45cm
Przedramie - 37cm
Udo - 61cm
Łydka - 42cm
Obwód w pasie - 105cm

Mam pytanie odnośnie treningu.Najbardziej opornie idzie mi klatka i nogi,chciałbym je
trochę powiększyć,jednocześnie zrzucić troche z brzucha,ponieważ ostatnio mocno
zaniedbałem.Nie potrzebuje mieć kaloryfera,aby tylko nie odstawała opona.Wiem że nie da się
robić masy jednocześnie zrzucając tłuszcz z brzucha,ale może jakoś pomożecie.
Obecnie trenuje na mase 4 razy w tygodniu

poniedziałek - klatka, biceps,przedramie,brzuch aero 30 minut
wtorek - nogi,łydki,brzuch aero 30 minut
czwartek - barki,triceps,kaptury,brzuch,aero 30 minut
piątek - plecy,łydki,brzuch,aero 30 minut

Suplementacja - [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] 2200 z [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]

Dieta - rozłożona,staram się jeść regularnie i same dobre rzeczy bez śmieciowego jedzenia

Może zrobić redukcje przez jakiś czas dopóki nie spadnie brzuch,potem znowu wróce do
treningu na mase,może jakoś inaczej to rozłożyć.Proszę o pomoc.Pozdrawiam
rbk83 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-03-2012, 09:08
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar taedoju
 
Zarejestrowany: Feb 2012
Postów: 210
Podziękował: 5
Dostał 6 razy "Dzięki" w 6 postach
Domyślnie Odp: Prośba o ocenę treningu

ile robisz serii i cw na partie?Jakie ćwiczenia stosujesz? Moim zdaniem jesteś wstanie spokojnie poprawić jedną partię max dwie (szczególnie tak różne) na diecie. POPRAWIĆ W kilku przypadkach których znam, pomaga zwiększenie frekwencji trenowania nóg, dodałbym jedno ćwiczenie np do dnia kiedy robisz barki, lajtowo tylko na pompkę ale koniecznie musi to być ćwiczenie wielostawowe, przysiad/wykroki/wypychania nogami..
+ dorzuć do dni kiedy masz nogi i klate posiłek potreningowy z węgl + białkiem, diete trzymaj w inne dni typowo redukcyjną.
biegasz?
__________________
"I need no crutch to make it through this life. All those i rely on: no one . Those things i depend on: nothing. My survival lies in my own strength. It's power through control. Control through strength. Strength through hate. Hate through fear. Fear through displays of power. I WILL NOT SUBMIT."
https://twitter.com/#!/taedoju -> interesujące linki związane z dietą / treningiem
taedoju jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-08-2012, 20:00
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Aug 2012
Postów: 19
Podziękował: 4
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Prośba o ocenę treningu

spoko ale kiedys czytalem kilka artykolow apropos aero po treningu i wwiekszosci z nich bylko wyraznie napisane zeby po treningu nie robic aero najlepiej przeniesc je na osobny dzien gdzie mozesz robic nawet 2 h , a jesli jednak musisz to max 20 min i to interwalowo i innym przypadku spalisz miesnie , procz artykolow ktore przeczytalem zeby nie bylo takimi ssamymi opiniami dzielili sie za mna kulturysci amatorzy oraz sporo fightreow chodzilo o to ze miesnie po treningu intensywnym jest juz wyczerpany i jak go jeszcze dojedziesz przez aero to go spalisz a po treningu zaopatrzz sie w [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] bialko i jeszcze spozywaj cukry proste oraz kreatynke poniewaz po treningu w przeciagu ok 45 min wystepuje tzw okno kataboliczne i wazne abys uzupelnil w/w produktami
zanim mnie ktos shejtuje niech troche poczyta oczywiscie nie musisz sie ze mna zgadzac to po prostu taka rada
psyho92 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-08-2012, 20:27
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar KierownikImprezy
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Postów: 3 801
Podziękował: 0
Dostał 113 razy "Dzięki" w 113 postach
Domyślnie Odp: Prośba o ocenę treningu

Rob sobie aeroby 20min zacznij i dodawaj po 5min co tydzien az dodjdziesz do 45-1h, jakis spalacz, dieta i chlop jak sie patrzy
__________________
Zapraszam wszystkich do sledzenia i polubienia mojego fanpage - https://www.facebook.com/pages/IFBB-...1568329?ref=hl
KierownikImprezy jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
dieta a choroba-proszę o ocenę słaby Odżywianie i dieta 2 23-03-2011 18:47
Prośba hooligan31 Odżywianie i dieta 1 20-05-2009 16:20
Prośba kamilwas16 Odżywianie i dieta 1 10-04-2009 15:15
Prośba:) strupiech Cykle 13 19-09-2006 21:47
MÓJ PIERWSZY CYKL - Proszę o ocenę!!! imported_Przemo Cykle 9 12-01-2006 01:54

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:59.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin