Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Odżywianie i dieta
stare 08-09-2013, 14:50
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar tomeczek-pab
 
Zarejestrowany: Sep 2013
Postów: 5
Podziękował: 1
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Question Prośba o ocenę diety low carb

WIEK 34 LATA
WAGA 92 KG WZROST 177 CM, PAS 92CM, METABOLIZM SPOCZYNKOWY 2338 KCAL, TKANKA MIĘŚNIOWA 80%,TKANKA TŁUSZCZOWA 15,5% TŁUSZCZ BRZUSZNY 6 ( SKALA 1-59)
TRENINGI: 2 RAZY W TYGODNIU SIŁOWNIA ( TRENING WYTRZYMAŁOŚCI SIŁOWEJ), 3-4 RAZY MMA+BOKS
MOIM CELEM JEST ZRZUCENIE TŁUSZCZU Z BRZUCHA BEZ STRATY, NA ILE TO MOŻLIWE MASY MIĘŚNIOWEJ.
PROSZĘ O OCENĘ MOJEJ DIETY, BĘDĘ WDZIĘCZNY ZA WSZELKIE UWAGI I RADY.
DNI KIEDY MAM RANO TRENING
SIŁOWNIA ( na czczo)
I ŚNIADANIE, JAKO POSIŁEK POTRENINGOWY OK 8
BANAN B 1,96/T0,59/W 36,43/162 KCAL
ODŻYWKA BIAŁKOWA B 21/W6/T2/129KCAL
ŁACZNIE:B23/W42/T3/291KCAL
II POSIŁEK OK 11
WARZYWA
1/2 AWOKADO B1,4/W3,6/T7/80KCAL
MASŁO OSEŁKA (10G) B0/W0/T8/75KCAL
ORZECHY NERKOWCA ( OK 15G) B3/7T/6W/97KCAL
ŁĄCZNIE B4/W9/T22/252KCAL
III POSIŁEK III OK 12-13
ŁOSOŚ NORWESKI ( 50G) (LUB WĘDZONĄ MAKRELA) B 11/W0/T4/81KCAL
1JAJKO B6,3/T5,30/W0,5/77KCAL
1ŁYŻKA OLIWY Z OLIWEK B0/W0/T9/82KCAL
PLASTER ŻÓŁTEGO SERA B5/W0/6T/70KCA
ŁĄCZNIE B22/W0/T24/250KCAL
IV POSIŁEK OK 15-16
DIETETYCZNY SERNIK 1 KAWAŁEK+WARZYWA
B: 42gT: 13gW: 4g 330kcal
V POSIŁEK 18-19
PIERŚ Z KURCZAKA (1 PORCJA 125 G SMAŻONA W MAŁEJ ILOŚCI OLIWY Z OLIWEK)B 34,4/T22/W0/335KCAL
WARZYWA
PLASTER ŻÓŁTEGO SERA B5/W0/6T/70KCAL
ŁĄCZNIE 39B/W0/T28/405 KCAL
VI POSIŁEK, OKOŁO 2 GODZ.PRZED SNEM
V POSIŁEK
ser twarogowy tłusty 250g
B 44 W9/T22/415KCAL
DODATKOWO:
Mleko sojowe (pół szklanki)B3,4/W0,2/T1,7/32KCAL
ŁĄCZNIE: B176/W64/T113/1975 KCAL
DNI KIEDY TRENINGI SĄ WIECZOREM ( MMA, BOKS,BJJ)
ŚNIADANIE:
OK 7
OMLET Z WARZYWAMI (CZASEM Z DODATKIEM SZPINAKU BĄDZ TUŃCZYKA)
B23W1gT18g Kalorie 254 kcal
II POSIŁEK OK 11
WARZYWA+1/2 AWOKADO B1,4/W3,6/T7/80KCAL
III POSIŁEK III OK 12-13
ŁOSOŚ NORWESKI ( 50G) (LUB WĘDZONĄ MAKRELA) B 11/W0/T4/81KCAL
1JAJKO B6,3/T5,30/W0,5/77KCAL
1ŁYŻKA OLIWY Z OLIWEK B0/W0/T9/82KCAL
PLASTER ŻÓŁTEGO SERA B5/W0/6T/70KCAL
ŁĄCZNIE B22/W0/T24/250KCAL
IV POSIŁEK OK 15
ser twarogowy tłusty 250g
B44,7W9/T22/415KCAL
V POSIŁEK OK 18
PIERŚ Z KURCZAKA (1 PORCJA 125 G SMAŻONA W MAŁEJ ILOŚCI OLIWY Z OLIWEK)
B 34,4/T22/W0/335KCAL
WARZYWA
ORZECHY NERKOWCA ( OK 15G)
B3/7T/6W/97KCAL
MASŁO OSEŁKA (10G)
B0/W0/T8/75KCAL
PLASTER ŻÓŁTEGO SERA B5/W0/6T/70KCA
ŁĄCZNIE :B42/W6/T43/577KCAL
TRENING MMA 20
VI POSIŁEK PO TRENINGU
BANAN B 1,96/T0,59/W 36,43/162 KCAL
ODŻYWKA BIAŁKOWA B 21/W6/T2/129KCAL
ŁĄCZNIE:B22,6/W42,43/T2,59/291KCAL
DODATKOWO:
Mleko sojowe (pół szklanki) B3,4/W0,2/T1,7/32KCAL
ŁĄCZNIE: B158/W62/T101/1802
[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] :ODŻYWKA BIAŁKOWA (ELITE XT), VITA MIN POWER I ANTI-OX (OLIMP), [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] ( XTREME ANTICATABOLIX),GOLD GLUCOSAMINE 1000 (OLIMP).
tomeczek-pab jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 08-09-2013, 23:47
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Feb 2013
Postów: 104
Podziękował: 3
Dostał 7 razy "Dzięki" w 7 postach
Domyślnie Odp: Prośba o ocenę diety low carb

chcesz zrzucic tluszcz a nie spalic miesni a idziesz na silke bez posilku i na dzien dobry palisz miesnie
maslo, sernik, zolty ser , tlusty twarog, to chyba nie na redukcje .
dynamikos jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-09-2013, 12:47
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Prośba o ocenę diety low carb

Sprawdził bym, ale nietstye nie mam aż tyle czasu, a napisane jest to chaotycznie po ukośniku i cięzko się doczytać. Zrób to poprawniej i bardziej czytelnie. Twaró jak już daj na noc nie w ciągu dnia. Po za tym same warzywa mozesz sobie zjeść, ale nie licz tego jako posiłku i nie dawaj awodako wtedy. Warzyw do diety nie liczysz. Wliczaj tylko [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] pelnowartościowe (mięso, jaja, ryba). Ser żółty i inne któe mają coś [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] to tego nawet nie licz, chyba, że kalori. Owszem białko możesz liczyć ale nie jako egzogenne. Mleko sojowe możesz wywalić a zamiast tego daj jakaś rybe np skoro to posiłek po treningowy i zarazem przed snem i około 50 g cienego ryżu czy makaronu razowego. Jeżeli to ma być dieta na lekką rekompozycje, to raczej będzie Ci trudno na tym co opiałeś zrobić porządane efekty... Skupił bym się tutaj głównie na produktach o niskim IG (makaron razowy,ryż ciemny,kasza) na rano owsiane. Warzywa dowoli można jeść bez liczenia kalorii (po za awokado). I ułożył bym tutaj tak, żeby było w kazdym posiłku 35 g białka (35*5 posiłków 175g) plus odżywka, i potem po równo węgli dając wieco większą ilość rano i przed treningami. Po treningu banan by szybko uzupełnić glikogen i potem te pół worka ryżu czy jak styknie.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-09-2013, 16:40
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar tomeczek-pab
 
Zarejestrowany: Sep 2013
Postów: 5
Podziękował: 1
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Prośba o ocenę diety low carb

Mam nadzieje, że teraz będzie bardziej czytelnie:
SIŁOWNIA ( na czczo)
I Śniadanie (jako posiłek po treningowy)
banan+odżywka białkowa:
ŁĄCZNIE:B23/W42/T3/291KCAL
II posiłek ok 11warzywa+1/2awokado+masło osełka(10g)+orzechy nerkowca
ŁĄCZNIE B4/W9/T22/252KCAL
III 12-13
Łosoś norweski ( 50G) (lub wędzona makrela+1 jajko+1łyżka oliwy z oliwek+plaster żółtego sera
ŁĄCZNIE B22/W0/T24/250KCAL
IV OK 15-16
dietetyczny sernik+warzywa
ŁĄCZNIE B: 42gT: 13gW: 4g 330kcal
V POSIŁEK 18-19
Pierś z kurczaka ( 125g smażony w małej ilości oliwy z oliwek)+warzywa+plaster żółtego sera
ŁĄCZNIE 39B/W0/T28/405 KCAL
VI , (ok 2 godz.przed snem)
ser twarogowy tłusty 250g
B 44 W9/T22/415KCAL
W dniu z treningiem rano daje mi to 176 [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] /węglowodany64/tłuszcze113/1975 KCAL[/U][/B]
DODATKOWO:
DNI KIEDY TRENINGI SĄ WIECZOREM ( MMA, BOKS,BJJ)
I)ŚNIADANIE:
omlet z warzywami ( czasem z dodatkiem szpinaku bądź tuńczyka)
B23W1gT18g Kalorie 254 kcal
II OK 11
warzywa+1/2 awokado B1,4/W3,6/T7/80KCAL
III III 12-13
Łosoś norweski ( 50G) (lub wędzona makrela+1 jajko+1łyżka oliwy z oliwek+plaster żółtego sera
ŁĄCZNIE B22/W0/T24/250KCAL
IV POSIŁEK OK 15
ser twarogowy tłusty 250g
B44,7W9/T22/415KCAL
V POSIŁEK OK 18
Pierś z kurczaka ( 125g smażony w małej ilości oliwy z oliwek)+warzywa+plaster żółtego sera+orzechy
ŁĄCZNIE :B42/W6/T43/577KCAL
TRENING MMA 20
VI POSIŁEK PO TRENINGU
BANAN B 1,96/T0,59/W 36,43/162 KCAL
ODŻYWKA BIAŁKOWA B 21/W6/T2/129KCAL
ŁĄCZNIE:B22,6/W42,43/T2,59/291KCAL
DODATKOWO:
W dni kiedy trening mam wieczorem daje mi to: Białko158/Węglowodany62/Tłuszcze101/1802
[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] :ODŻYWKA BIAŁKOWA (ELITE XT), VITA MIN POWER I ANTI-OX (OLIMP), [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] ( XTREME ANTICATABOLIX),GOLD GLUCOSAMINE 1000 (OLIMP).
Mleko sojowe (pół szklanki) B3,4/W0,2/T1,7/32KCALo.
Dodam, że te pół szklanki mleka pije przez cały dzień tzn jako dodatek do odżywki i do kawy. Dopiero zaczynam jeśli chodzi o dietę low carb, ale takie proporcje posiłków i brak np ryżu czy owsianki wynikają z tego co czytałem na stronie ograniczyć spożywanie węgli do ok 50 gram przez pierwsze 1,5 m-ca,dlatego też tak jak tam pisze dodałem sporo tłuszczu. Moim celem nie jest robienie masy, tą którą mam mnie satysfakcjonuje, a zrzucenie tłuszczu z brzucha. Jeśli na początku będzie to kosztem 3-5 kg masy nie stanowi to dla mnie problemu.
Jak byś mógł w wolnej chwili jeszcze raz spojrzeć na tą dietę będę wdzięczny. Dlaczego do awokado nie mogę jeść owoców?i czemu ser tylko wieczorem?
Z góry dzięki za poświęcony mi czas
tomeczek-pab jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-09-2013, 17:30
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar tomeczek-pab
 
Zarejestrowany: Sep 2013
Postów: 5
Podziękował: 1
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Prośba o ocenę diety low carb

do tego awokado chodziło mi dlaczego nie mogę jeść warzyw
tomeczek-pab jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-09-2013, 12:49
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Prośba o ocenę diety low carb

Warzywa możesz jeść i powinieneś i nie liczysz z nich kalorii bo trawiąc je tracisz kalorie. A awokado jest dość kaloryczne więć to akurat możesz liczyć do diety ale możesz je połączyć z innymi warzywami i owocami. Nie będę Ci sprawdzał diety bo jest źle ułozona. Podałem Ci jak to ma wyglądać mniej więcej. 1 posiłek banana i odżywka ok. Potem masz jakies 5 g [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] w 2 posiłku czyli zero mięsa a to powinno być po 30-40 minutach po odżywce. Nastepnie w 3 posiłku pełnowartościowe [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] to tylko łosoś czyli jakieś 10 g. 4 posiłek sam twaróg to też źle, po za tym białka wyjdzie 50g a to za duzo bo tylu nei strawisz i to też nie pełnowartościowe. 5 posiłek ok ( w końcu). Póxniej znowu odzywka i to już koniec szamy. Na prawdę masz źle ulożoną diete i za dużo tu poprawek. Po prostu skup się na zbilansowanej diecie, w kązydm posiłku po 30 g bialka z mięsa,jaj ryby po treningu odżywka plus banan ok. I treningu na czczo też nie polecam.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-09-2013, 16:55
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar tomeczek-pab
 
Zarejestrowany: Sep 2013
Postów: 5
Podziękował: 1
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Prośba o ocenę diety low carb

Mam nadzieję, że poświęcisz mi jeszcze chwilę, i odpowiedz na moje pytania. Jeśli nie zależy mi na budowaniu masy mięśniowej dlaczego w każdym posiłku musi być [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] ?Gdybym zmienił tak dietę byłoby ok?
A)W dni z treningiem rano:
1)Po treningu banan+odżywka
ŁĄCZNIE:B23/W42/T3/291KCAL
2) ok 10-11Pierś z kurczaka ( 125g smażony w małej ilości oliwy z oliwek)+warzywa+plaster żółtego sera+orzechy
ŁĄCZNIE :B42/W6/T43/577KCAL
3)ok 13-14 Łosoś norweski ( 50G) (lub wędzona makrela+1 jajko+1łyżka oliwy z oliwek+plaster żółtego sera+ser biały tłusty 120g
ŁĄCZNIE: B44/W4/T35/370KCAL
4)2) ok 15-16Pierś z kurczaka ( 125g smażony w małej ilości oliwy z oliwek)+warzywa+plaster żółtego sera+orzechy
ŁĄCZNIE :B42/W6/T43/577KCAL
5) 18-19 WARZYWA
6)OK 2 GODZ PRZED SNEM ser twarogowy tłusty 250g
B44,7W9/T22/415KCAL
RAZEM:B172/W67/T1462230 KCAL
B)DNI Z TRENINGIEM WIECZOREM
1)ŚNIADANIE
omlet z warzywami ( czasem z dodatkiem szpinaku bądź tuńczyka)
B23W1gT18g Kalorie 254 kcal
2) ok 10 WARZYWA
3) ok 12-13 Łosoś norweski ( 50G) (lub wędzona makrela+1 jajko+1łyżka oliwy z oliwek+plaster żółtego sera+ser biały tłusty 120g
ŁĄCZNIE: B44/W4/T35/370KCAL
4)g15-16ok 15-16
Pierś z kurczaka ( 125g smażony w małej ilości oliwy z oliwek)+warzywa+plaster żółtego sera+orzechy
ŁĄCZNIE :B42/W6/T43/577KCAL
5)NA OKOŁO 2 GODZINY PRZED TRENINGIEM
Pierś z kurczaka ( 125g smażony w małej ilości oliwy z oliwek)+warzywa+plaster żółtego sera+orzechy
ŁĄCZNIE :B42/W6/T43/577KCAL
6)Po treningu banan+odżywka
ŁĄCZNIE:B23/W42/T3/291KCAL
ŁĄCZNIE:B174/W59/T142/2069KCAL
tomeczek-pab jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-09-2013, 19:35
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Prośba o ocenę diety low carb

Bo [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] to budulec i musisz je mieć żeby masę budować bądź podtrzymać. Bez tego to po protu w razie rezerw nie odbudujesz mięsni i wprowadzsz się w stan kataboliczny którego chcesz uniknac by mięsni nei tracić. Nie sztuką jest schudnąć, ale żeby spadek mięsniowy był znikomy. 2 posiłek ser wywal dodaj 50 g rzu czy kaszy bądź makaronu razowego. 3 posiełk ser zołty też wywal. 4 posiełk tak jak pisałem w posiłku 2. 5 posiłek jako przekąska ok, a twaróg na noc może być ale wziąc bym chudy plus orzechy czy masło orzechowe.

Dni z tr wieczorem. Jeżeli omlet ma 4-5 jaj to ok. Reszta posiłków tak samo zamień ten ser żółty na pół worka ryżu ciemnego. Po treningu banan możesz spróbować ale obserwuj te ciało jak się zachowuje tbo to cukry proste z banana i na noc może ale nie musi być złym czynnikiem w redukcji. MAsz juz teraz wychodne i tylk owprowadzić poprawki zastosować i obserwować. Nie jest to mimo wszystko ideał diety ale na początek moze być.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
TELEWIZOR otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
tomeczek-pab (12-09-2013)
stare 12-09-2013, 21:23
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar tomeczek-pab
 
Zarejestrowany: Sep 2013
Postów: 5
Podziękował: 1
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Prośba o ocenę diety low carb

Dziękuje Ci bardzo za tą wyczerpującą odpowiedź. Poprawki oczywiście wprowadzę, a co do banana wiem, że na noc to niezbyt, ale nie za bardzo wiem czym by go zastąpić.Pozdrawiam
tomeczek-pab jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-09-2013, 14:27
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Prośba o ocenę diety low carb

I tak na całość dnia składa się ogólny bilans, więc ten banan cię nie zabije po trneingu tymbardziej nie powinien, ale obserwuj ciało, czy nie podlewa załóżmy, bo są osoby z tendencjami do tycia jak jedzą węglowodany na noc. A to jest fruktoza i glukoza
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
redukcja dla osoby poruszającej się na wózku LOW CARB karol87 Odżywianie i dieta 6 06-09-2013 16:36
Low Carb do oceny chudy94 Odżywianie i dieta 20 06-06-2013 21:09
Dieta Redukcyjna Low carb do oceny dawidnowak Odżywianie i dieta 11 01-05-2012 09:52
Low carb, clen, winko - a prop? xlol Cykle 4 01-06-2007 11:12
low carb pablao Odżywianie i dieta 1 23-04-2007 12:59

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:28.
BODY ATTACK

Popularne artykuły

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin