Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 27-01-2013, 23:35
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Postów: 15
Podziękował: 3
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Połączenie cardio z treningiem.

Witam serdecznie.
Zacznę od tego iż po przerwie spowodowanej problemami zdrowotnymi wróciłem 3tyg. temu do treningów ( 2tyg. FBW na rozgrzewkę i od jutra zaczynam 2 tydz. splitem) Celem jest powrót do formy ( MASA ). Pojawiła mi się nowa myśl która delikatnie przeczy mojej wiedzy, ale kto wie może... Dorzuciłem do swoich treningów cardio bo wcześniej męczyłem się przy ścieleniu łózka i tutaj lekka zmiana - do rzeczy.

Ćwiczę 4x w tygodniu: PON. Nogi + przedramię WT. klatka + biceps CZW. barki +kaptury + triceps SB. plecy + przedramię (2x przedramię bo to najsłabsza partia znacznie odstająca ). Tutaj mój dylemat; Jak wiadomo, albo się masuje, albo rzeźbi ciężko 2 in 1, lecz chciałbym minimalnie zgubić brzuch bo w przerwie mi wywaliło. Czy gdybym wrzucił cardio w postaci biegu na maszynie eliptycznej powiedzmy w środy- 1,5h oraz po plecach w sobote 35-45min + 3x w tygodniu brzuch ( po nogach, plecach i w środę po biegu) da to jakiś rezultat ?

Dieta na masę, nie zalewa mnie z obserwacji jak do tej pory, poza tym mam strasznie dobrą przemianę materii, suplementację stosowałbym przed bieganiem [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] oraz po każdym treningu białeczko. Podkreślam, że nie chcę być " wyżyłowany " lecz minimalnie zgubić brzuch dosłownie 2cm, a tak zastanawiając się, że jedząc zdrowo, nie pijąc alko, trenując ciężko i dorzucając długie cardio ten brzuch w jakimś tam stopniu będzie się gubić- 3-4 miechy dałbym sobie czasu.

Z góry dzięki za rozwianie wątpliwości.
Pozdrawiam
pukiel jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-01-2013, 00:10
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Postów: 646
Podziękował: 25
Dostał 70 razy "Dzięki" w 66 postach
Domyślnie Odp: Połączenie cardio z treningiem.

Ogólnie odpowiadając na twoje pytanie - nie, tego brzuszka prawie na pewno nie zgubisz w ten sposób. Natura nas niestety w taki dokuczliwy sposób stworzyła. Aeroby mogą jednak pomóc w sposób profilaktyczny, czyli zapobiegą nadmiernemu tyciu podczas robienia masy. Także jak najbardziej możesz je uwzględnić w planie treningowym.
Mathy-C jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-01-2013, 06:20
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar pawel42wawa
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 052
Podziękował: 41
Dostał 82 razy "Dzięki" w 82 postach
Domyślnie Odp: Połączenie cardio z treningiem.

Jeśli dietkę masz i z przemianą nie masz problemów, to proponowałbym po każdym siłowym zrobić 40 min areobów.
Ewentualnie (jeśli szło by dość opornie) w środy dołożyć te 1, 5 h tylko najlepiej rano (jak masz taką możliwość), pod osłoną [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] - przed i po treningu.
Same brzuszki nawet katowane dwa razy dziennie nic nie zdziałają co do Twoich oczekiwań.
pawel42wawa jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-01-2013, 08:38
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Postów: 15
Podziękował: 3
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Połączenie cardio z treningiem.

Tak jak wspominałem przemianę mam dobrą i dietę ustaloną, ogólnie czego bym nie jadł ciężko żeby mnie podlało, niestety poszedłem w " melanż " jak miałem problemy zdrowotne i przez piwka mi wywaliło brzuch. Strasznie mi on jakoś nie przeszkadza bo 2 cm więcej niż miałem, ale bez ogólnej pompy jest to bardzo widoczne ;/

Paweł możliwość mam codziennie trening robić z rana dlatego tez myślałem o dwóch sesjach aero w dniu wolnym od siłowni, ale chyba zrezygnuję bo tak naprawdę będzie wtedy tylko jeden pełny dzień regeneracji. Bałem się kręcić dłuższe po treningu siłowym, ale jeśli mówisz, żeby tak robić to się zastosuję do rady, lecz zastosuję [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] , albo leucyne. bezpośrednio przed bieganiem. Dobry wariant ?
pukiel jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-01-2013, 08:59
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar pawel42wawa
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 052
Podziękował: 41
Dostał 82 razy "Dzięki" w 82 postach
Domyślnie Odp: Połączenie cardio z treningiem.

zacznij od areo po każdym siłowym i obserwuj efekty, zastosuj [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] (przed i po całym treningu).
jeśli to nie będzie dawało efektów (a powinno) - włącz w plan poranne areoby - raz w tygodniu w DN.
pawel42wawa jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
pawel42wawa otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
pukiel (28-01-2013)
stare 28-01-2013, 11:20
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Postów: 21
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Połączenie cardio z treningiem.

Mi sie wydaje ze w ten sposób mozesz osiagnąc taki efekt, skoro nie chcesz sie wyzylowac tylko lekko stracic brzuch nabierajac masy to takie rozwiazanie jest jak najbardziej okej ,
marylinnn jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 30-01-2013, 13:07
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Połączenie cardio z treningiem.

Jak dieta jest odpowiednia oraz trening to powinno tak być jak piszesz. Jednak te 2 cm są praktycznie nie widoczne, bo wystarczy że pójdziesz na saune wypocisz się trochę bardziej Cię podsuszy i masz 2 centy mniej. Wieć tu akurat jeżeli chodzi tylko o taki efekt to nic trudnego dając sobie tymbardziej czas 4 miesiące. Wieć jeżeli chcesz tracisz centy w pasie to teoretycznie nie możesz budować mięsni brzucha bo w jakiś tam sposób przyczynią się do większego obwodu pasa. Tak więc w tym wypadku kierował bym się bardziej już poziome tkanki tłuszcowej, a tutaj już jest większy problem z pomiarami i spalaniem fatu bo z całego ciała musi pójść, więć teoretycznie dieta masowa odpada, chociaż nie możliwe to tylko słowo Więć obserwuj ciało a może uda Ci się zrobić rekompozycje, ale na pewno mogę powiedzieć że tych kalorii na plusie musisz mieć w miarę mało w ciągu dnia na plusie by szła masa a fat zbijać. Więć nie typowo masowe ale delikatny bilans na plusie
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 30-01-2013, 21:45
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Postów: 15
Podziękował: 3
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Połączenie cardio z treningiem.

Generalnie dieta i tak jest lekko zaniżona są to 4 posiłki + 5 [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] na noc, a to dlatego, iż nie chciałem od razu bombardować organizmu tak dużymi ilościami jedzenia. Dam sobie 2 miesiące, aby zobaczyć jak to wszystko będzie szło z kontrolą pomiarów co 2tyg. Ogólnie najśmieszniejsze jest to, że praktycznie nigdzie mnie nie podlało - nawet taki mój punkt "kontrolny" się nie zmienił ( żyła idąca przez biceps, bark, a także na przedramionach ) widoczne jak zawsze bez zmian, a tylko brzuch poszedł w górę pewnie od piwka
Zastosuję się do rady Pawła i dam 40min aero zabezpieczając się [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] . Wyjdzie to tak:
Pon - nogi, przedramie + brzuch
Wt. - klatka, biceps + 40min aero na niskiej intensywności
Czw. - barki, kaptury, triceps + 40min aero jw.
Sb. - plecy, przedramie + jw.

:edit: Telewizor co do mięśni brzucha to w sumie masz racje, lecz wykonam jedną lekką sesję treningową w tygodniu, żeby w pewnym stopniu były one wzmocnione. Nie chcę popełniać klasycznego błędu, a mianowicie katować lędźwiowy, albo sam brzuch, a o drugim zapomnieć. Wykonam spięcia, unoszenie nóg i brzuszki na ławce, albo scyzoryki - 2-3 serie każdego

Ostatnio edytowane przez pukiel ; 30-01-2013 o 22:45
pukiel jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 31-01-2013, 20:02
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Połączenie cardio z treningiem.

Można robiąc brzuch wzmocnić prostownik grzbietu by działały równo i plecy oraz brzuch był mocny bo o to chodzi a nie żeby zaniedbać jedną stronę...

A co do brzucha od piwka to też mity nie istnieje mięsień piwny co prawda alkohol idzie szybciej w trójglicerydy i tłuszcz podskórny, ale nie od piwa idzie, bo wielu znam piwoszów szczupłych
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 31-01-2013, 20:40
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Sep 2009
Postów: 97
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Połączenie cardio z treningiem.

mam pytanie, czy gainer, [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] i aminokwasy rozgałęzione mogą powodować podwyższony poziom cholesterolu we krwi?
maxim426@wp.pl jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Trening cardio cyc Trening i plany 22 05-06-2013 07:35
Cardio jest do dupy Arnold Trening i plany 18 28-06-2012 12:37
cardio i splanie kcal gustlik123 Ogólne dyskusje na temat Kulturystyki 1 17-05-2012 10:07
połączenie? Old OLIMP Suplementy i odżywki 9 10-09-2006 21:29
Połączenie FASTER2005 Suplementy i odżywki 4 19-01-2006 08:51

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:28.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin