Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Doping i sterydy > Cykle
Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku
stare 01-05-2008, 12:47
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Dec 2007
Postów: 91
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie planowanie

siema chlopaki mam sprawe wyjezdzma na poczatku czerwca do angli do pracy waga moja to 95 kg staz 2 lata cykl 100 mety 2 100 mety i 10 omy
jak wroce z angli we wrzesniu chce juz zaplanowac wszystko i ostro odrazu ruszyc wiec co wziasc na powrot do formy ja mysle nad
1-4 35mg metanabol/ed
1-8 prol 300mg c5d
odbloki nolva clomid i potem
1-4 aga 50mg/ed
1-10 deka 300mg/c7d
4-14 prop 150mg/c2d
8-14 winstrol 50mg/c2d
8-12 oxandrolon 30mg/ed
potem 36clomid w czasie cyklu nolva po proscar i 3hcg
kreta gluta i dieta proste co o tym myslita ?
trevis jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
BODY ATTACK SOSY ZERO
stare 01-05-2008, 23:51
Użytkownik
Super Expert
 
Zarejestrowany: Dec 2005
Postów: 932
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Re: planowanie

jak po przerwie zaczniesz cwiczyc to radzilbym chociaz z miesiac na sucho (bo jest cos takiego jak pamiec miesniowa)
miedzy 1 a 2 cyklem powinna byc taka przerwa ile trwal 1 cykl
ten 1 jest ok jak go skonczysz to wtedy napisz na forum
imported_laska jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
stare 02-05-2008, 07:08
Użytkownik
Super Expert
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Postów: 3 632
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: planowanie

1-4 40mg metanabol/cd
1-8 prol 300mg/c4d
w pierwszym możesz trochę podkręcić dawki, drugi cykl bardzo fajny (kłucia sporo, ale co tam...)
1hustler jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
stare 02-05-2008, 09:43
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Dec 2007
Postów: 91
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: planowanie

ok dzieki wiec jak wroce to ja wiem ze miesiac an sucho po ciwcze i dopiero jak sie orzruszam wezme
meta prol
mysle potem nolva clomid kreta [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] bialeczko ale jak skacze odblok to mysle odrazu walic 2 cykl a nieczekac szkoda czasu troche;/ jak uwazacie
trevis jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
stare 02-05-2008, 09:51
Użytkownik
Super Expert
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Postów: 3 632
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: planowanie

po pierwszym cyklu wogóle nie musisz robić odbloku, walnij mostek ok. 4-5 tyg w tym czasie zapodaj clen i znowu wskakuj na bombę
1hustler jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
stare 02-05-2008, 10:11
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Dec 2007
Postów: 91
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: planowanie

ale mysle z eby ten 12 clomid zjesc zawsze nei zaskzodiz bo tak obczaj
skacze cykl po 8 tygodniach wezme jakis stac [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] glutaminke ciagle dieta clomid i po miesiacu odrazu moj ostry cyklon co o tmy sadzisz ?
ps; o co Ci chodiz z mostkiem?
trevis jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
stare 02-05-2008, 10:23
Użytkownik
Super Expert
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Postów: 3 632
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: planowanie

jeżeli chcesz robić miesiąc przerwy pomiędzy 1 a 2 cyklem to moim zdaniem nie ma sensu robić odbloku. odblok powinien trwać 3-4tyg. dopiero po takim okresie gospodarka hormonalna zaczyna w miarę dobrze funkcjonować. nie zdążysz się dobrze odblokować, a znowu będziesz wchodził na bombę. po co robić taki rozpierdziel w układzie? lepiej zejść do dawki 100mg c5d (testa enana) do tego zpodać clen, receptory się przeczyszczą, poziom testa utrzymasz, mono możesz jak najbardziej zapodać i po 4tyg znowu na bombę. ja bym tak zrobił...
1hustler jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
stare 02-05-2008, 10:27
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Dec 2007
Postów: 91
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: planowanie

okej wiec mozesz mi to rozpisac dokladnie ten cyk prol meta jak mam schodzic tygodniami ile przerwa tygodni i potem ostry cyklon a do tego 2 cyklu przyda sie hcg na odblok ?? nolve w trakcie czy po ??
trevis jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
stare 02-05-2008, 10:46
Użytkownik
Super Expert
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Postów: 3 632
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: planowanie

1-4 40mg metanabol/cd
1-8 prol 300mg c5d
9-13 prol 100mg c5d (w 9tyg. pierwszy strzał walisz 200mg potem po 100)
14-17 aga 50mg/ed
14-23 deka 300mg/c7d
17-25 prop 150mg/c2d
22-26 winstrol 50mg/c2d
22-26 oxandrolon 30mg/ed
25-26 hcg 2.500j.m/c4d
nolva w trakcie 2cyklu - możesz zapodać profilaktycznie 10mg dziennie, przy odbloku nolvę koniecznie
1hustler jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
stare 02-05-2008, 12:00
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Dec 2007
Postów: 91
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: planowanie

a nie lepiej zrobic
1-4 40mg metanabol/cd
1-5 prol 300mg c5d
6-7 prol 200 mg c5d
8-9 prol 100 mg c5d
potem przerwe zrobic miesiac
i ten cykl bo nei rozumiem dlaczegop jechac tak dlugo na 1 cyklu 26 tygodni
1 cykl am byc krotki ale efektywny na powrot do formy odrobienie masy i potem dojebac ostro a moze by walnac ten 1 cykl prawidlowy odblok i dopiero ten 2 jak uwazasz ktora opcja bedzie dobra??
trevis jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:41.
BODY ATTACK

Popularne artykuły

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin