Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 27-03-2013, 11:36
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar mamiroma4
 
Zarejestrowany: Mar 2013
Postów: 1 058
Podziękował: 69
Dostał 39 razy "Dzięki" w 39 postach
Domyślnie Odp: plan na masę do oceny. Proszę o pomoc :P

Panowie a ten układ klat+biceps,wolne,triceps+ nogi,wolne barki + grzbiet to nie najlepiej?
mamiroma4 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 27-03-2013, 11:41
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Dec 2011
Postów: 197
Podziękował: 5
Dostał 6 razy "Dzięki" w 6 postach
Domyślnie Odp: plan na masę do oceny. Proszę o pomoc :P

Cytat:
Napisał mamiroma4 Zobacz post
Panowie a ten układ klat+biceps,wolne,triceps+ nogi,wolne barki + grzbiet to nie najlepiej?
Jak już chcesz 3 dni treningowe to lepiej klata i przód barków i bok + bic, plecy +tric, i same nogi, ale lepiej podzielić na 4 dni
klata bic, plecy, barki tric, nogi.
L3sz3k jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 27-03-2013, 11:44
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 841
Podziękował: 8
Dostał 210 razy "Dzięki" w 209 postach
Domyślnie Odp: plan na masę do oceny. Proszę o pomoc :P

Jeśli nie masz możliwości podzielić tego na 4 dni to ujdzie. Zawsze możesz później kombinować np. klatka+barki+tric, wolne,nogi, wolne, plecy+bic. Osobiście jestem za tym żeby nogi robić jedynie łącząc je z brzuchem. To jest bardzo ciężki trening i na koniec może brakować mocy na dobre przetrenowanie innych partii. Chyba,że ktoś robi te nogi na ''odwal się''.
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 27-03-2013, 20:26
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar mamiroma4
 
Zarejestrowany: Mar 2013
Postów: 1 058
Podziękował: 69
Dostał 39 razy "Dzięki" w 39 postach
Domyślnie Odp: plan na masę do oceny. Proszę o pomoc :P

Panowie,dzisiaj trening na nogi i triceps i faktycznie ,macie racje nogi należy ćwiczyć osobno bo po ciężkim treningu na nogi,na triceps trochę sił brakło
(zaznaczam,że trenuje od tamtego tygodnia ,czyli dziś był 5 trening po 7 latach przerwy)
Jedyne co Mnie martwi to fakt zmniejszenia aerobów jak pisze "kulfonik" bo boję się,że zbyt dużo przytyje( w listopadzie 2012 ważyłem 102kg (w tym 80 % fetu) a teraz ważę 89 ale to była kwestia dieta Dukana. I teraz wciąć 100 g makaronu i 100 g kurczaka no jeszcze masakra,ale wchodzi ale postanowiłem nabrać masy,wyrzeźbić i utrzymywać mięśnie w definicji bez wpadania w zachwyt wielkości więc teraz
tzn jutro wolne ale w piątek barki i grzbiet(stary model treningowy) a od po świętach od środy tylko nogi i brzuch i 30 min aerobów( po 15 przed i po treningu) na nogi 12 serii ok? a potem piątek sam grzbiet i brzuch i też 30 min aeroby a w poniedziałek klatka,barki i triceps,wolne,nogi,wolne grzbiet i biceps ok? ile serii i na co?
mamiroma4 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 27-03-2013, 22:02
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar Trota_-
 
Zarejestrowany: Nov 2007
Postów: 1 248
Podziękował: 6
Dostał 66 razy "Dzięki" w 65 postach
Domyślnie Odp: plan na masę do oceny. Proszę o pomoc :P

No 12 serii juz lepiej brzmi, ale z czasem postaraj sie aby na czworoglowe bylo tych 10 serii natomiast na dwuglowe 6.

na duze partie (plecy, klatka) - okolo 12/14serii, barki - 10seri, ramiona (triceps/biceps)- 6/8 serii

powodzenia, z czasem rozkrecisz metabolizm i szama bedzie wchodzic bez zadnych problemow
Trota_- jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Trota_- otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
mamiroma4 (27-03-2013)
stare 27-03-2013, 22:30
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar pawel42wawa
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 052
Podziękował: 41
Dostał 82 razy "Dzięki" w 82 postach
Domyślnie Odp: plan na masę do oceny. Proszę o pomoc :P

Ad. kontuzji kręgosłupa - wspominasz o tym parę razy.
Mam to samo od wieków - może coś pomogę ? Mam (niestety) spore doświadczenie w tym temacie i opinie wielu speców.
Co by nie było - nie dawaj wiary tym , którzy zalecają kapcie i fotel.
Polecam się.
pawel42wawa jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-03-2013, 23:16
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Oct 2012
Postów: 130
Podziękował: 2
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: plan na masę do oceny. Proszę o pomoc :P

No nie chce tylko siedzieć i nic nie robić... ale mam mały dystans do siłowni. Nie daje 100% siebie, ponieważ boję się znowu czuć ten ból... paraliż...
powoli wracam do jakiejś formy, lecz strach zostaje... zwłaszcza że czasami ból powraca
jeyjey jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 29-03-2013, 23:39
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar mamiroma4
 
Zarejestrowany: Mar 2013
Postów: 1 058
Podziękował: 69
Dostał 39 razy "Dzięki" w 39 postach
Domyślnie Odp: plan na masę do oceny. Proszę o pomoc :P

Ja jeszcze pomęcze o tych aerobach po siłowym bo tak to widzę : trening siłowy pustoszeje glikogen i po treningu ,zapasy naszego glikogenu są niewielke,więc jak tu się do tego ma rowerek stacjonarny, jak pierwsze 20 do 30 min i tak zużywamy glikogen ale podobno [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] załatawiają sprawę
i nie ma "palenia mięsni" jak sie zaraz po treningu łyknie BCAA i na rowerek popijając jeszcze carbo dobrze to rozumiem?
mamiroma4 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 30-03-2013, 08:34
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: plan na masę do oceny. Proszę o pomoc :P

Jak będziesz popijał carbo to uzupełnisz glikogen i jadąc na rowerze znó spalisz carbo, więć ma to się ni jak. jak chcesz spalićfat to po siłce idziesz na aeroby (nieważna jaka postać) i ćwiczysz tlenowo przez około 20-30 minut z początku, to nie popalisz mięśni ale tłuszcz. Jestem zwolennikiem [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] tylko przed siłką i to w podójnej dawce, jak czytałem badania odnośnie spalania fatu przez aminokwasy rozgałęzione. Ale rób jak chcesz możesz też łykać po siłce BCAA i na aeroby iść
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 30-03-2013, 11:00
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 841
Podziękował: 8
Dostał 210 razy "Dzięki" w 209 postach
Domyślnie Odp: plan na masę do oceny. Proszę o pomoc :P

Prosta i skuteczna sprawa = po treningu siłowym wypijasz [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] + wcinasz węglowodany o niskim indeksie glikemicznym. Ja jem brązowy ryż,bo po płatkach owsianych wszystko puchnie w żołądku (błonnik) i nie jest zbyt komfortowo. Po ryżu tego problemu nie ma. Jedząc węgle w takiej postaci rozpoczynasz uzupełnianie glikogenu ,a jednocześnie cukier podnosi się powoli i możesz wykonać pełnowartościowe aeroby. Carbo nie pij - telewizor wyjaśnił dlaczego. Pozdro.
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Plan do oceny proszę o pomoc ; ) Kornel21 Trening i plany 5 21-12-2012 15:13
4 - dniowy plan na masę cienia Trening i plany 35 14-12-2012 15:18
Plan do oceny na masę oraz aeroby na masie remin Trening i plany 11 06-02-2012 19:23
Plan na masę LPiotrus Trening i plany 10 21-02-2008 11:05
Plan na masę zatachi Trening i plany 1 30-08-2007 12:23

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:08.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin