Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany
stare 18-01-2016, 09:44
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Dec 2015
Postów: 18
Podziękował: 1
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Oporny biceps

Witam.
Jak w temacie mam problem z bicepsami. W ogole nie chca rosnac. Myslalem ze z poczatkiem reversa i stopniowym dokladaniem kcal jednak cos zacznie sie dziac ale nie.. Nie jestem jeszczs nawet na 0 bilansie kcal aczkolwiek klatka jest 3cm do przodu od zakończenia redukcji, 4glowy 2cm a lapy 1cm.. Dodam ze 6 dni temu zaczalem cykl na ostarynie 10mg i lgd 4mg. Jade splitem, lacze biceps z tricepsem bo nigdy tego nie robilem i chcialem zaskoczyc swoj organizm nowym bodzcem ale jak widac nie wyszlo
Podam dokladnie co aktualnie robie
-supinacja hantlami 5x5 /3x3 ze stala progresja obciazenia
-uginanie przedramion siedzac na lawce (skos +) 3x8 takze stala progresja w ilosci lub kg
-uginanie przedramion gryfem lamanym 5x5 stala progresja

-wyprosty przedramienia hantla w pochyle tulowia 5x5 stala progresja
-pompki odwrotne na maszynie 3x8 stala progresja powtorzen lub kg
-francuz za glowe 5x5 stala progresja

Z tricepsem nie mam problemow bo jest dobrze wycięty i widac kazdy ruch nawet przy delikatnym zgieciu przedramienia, ale biceps odstaje strasznie..
Myslalem aby dodac drugi trening samego bicepsa w tygodniu hipertrofocznie i progresowac pierw iloscia powtorzen i serii a dopiero pozniej obciazeniem. Minimum powtorzen zakladam 15 i id tego caly czas w gore max do 30
Ćwiczenia opieralbym na linkach

Ktos cos ?
ban88 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-01-2016, 13:00
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar Rising
 
Zarejestrowany: Nov 2015
Postów: 373
Podziękował: 8
Dostał 63 razy "Dzięki" w 59 postach
Domyślnie Odp: Oporny biceps

Genetyka, genetyka, genetyka, dorzuć drugi trening bicepsa, jeden rób typowo siłowy, duże ciężary, małe ilości powtórzeń, dużo powtórzeń oszukanych lub wymuszonych, a drugi typowo hipertroficzny - średni zakres powtórzeń (8-12) idealna technika, pełna kontrola ciężaru i napięcia bicepsu. Zrób tylko porządny odstęp między tymi treningami, i nie przesadzaj z ilością serii - dwugłowy to mały mięsień, nie ma potrzeby zajeżdżania go 30 seriami Dodatkowo możesz bawić się rotacją węglowodanów, w dni w których trenujesz bicepsy dodaj sobie więcej węglowodanów, niech organizm wie, że ma rosnąć Ot moje skromne sugestie, ja mam ten sam problem z klatką, siła i masa rosną 10x wolniej niż pozostałe partie
Rising jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-02-2016, 19:54
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Dec 2015
Postów: 18
Podziękował: 0
Dostał 2 razy "Dzięki" w 2 postach
Domyślnie Odp: Oporny biceps

Miałem podobny problem Triceps mam dominujący i rośnie niezależnie od tego co robię.
W przypadku bicepsów zauważyłem dużo większe przyrosty gdy z 3-4 ćwiczen 1x wtyg przerzuciłem sie na 2 ćwiczenia 2x w tygodniu.(modlitewnik jest królem)jesli ciężary idą do przodu , to łapy muszą rosnąc nie ma bata. Poza tym jesli już dźwigasz jakiś czas 1cm na rok to zajebisty wynik , o ile nie
jestes na soku.Mozesz też skupić sie na 2 głowie bicepsa jesli wczesniej nie atakowałes jej bezposrednio bo to własnie ona jest odpowiedzialna za jego wysokość przy napięciu.

pozdro
OnePunchMan jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 27-02-2016, 08:39
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Oporny biceps

Skoro piszesz o atakowaniu bicepsów, to może po prostu narazie pozwól rękom się zregenerować. Odpuść biceps na 2 tygodnie a potem powróć jak powyżej kolega pisał do 2 ćwiczeń po 3-4 serie. A jak robisz plecy na drążku to też biceps pracuje więc możliwe że po prostu za dużo. Stąd też zrób regeneracje i powróć z doskonałą techniką i napięciem mięśniowym. Też wcześniej katowałem bicepsy itp, obecnie w ogóle nie robię bicepsów i kształtują się bardzo dobrze. Bo tylko na drążu robię różne chwyty wąskie i szerokie i to mi wystarczy na ręce.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Ektomorfik oporny na mase - trening na mase SamuellO Trening i plany 3 07-09-2012 08:56
biceps Alex2040 Ogólne dyskusje na temat Kulturystyki 14 23-08-2012 14:13
biceps dzako Trening i plany 50 23-06-2007 20:36
biceps Paweł89 Trening i plany 9 17-06-2006 22:00
biceps dzako Zdrowie i uroda 15 15-06-2006 12:45

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 03:24.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin