Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Odżywianie i dieta
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 14-03-2015, 05:35
Hop
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar Hop
 
Zarejestrowany: May 2013
Postów: 122
Podziękował: 3
Dostał 5 razy "Dzięki" w 5 postach
Domyślnie Odp: Ocena dietki

Dokładnie jak wy że nie jest tak że jedzenie wolne od chemia a jak proch to już sama chemia.

Ja uważam, że carbo dobre jeśli nie masz czasu, chcesz bardzo szybki skok insy.
Z bananem możesz też posiłek zrobić, shake z białkiem według mnie to banan o ogólnie każdy owoc lepszy nie musi to być banan przebieraj w cytrusach pestkowych.
Hop jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Wybierz jakość Body Attack!
stare 14-03-2015, 10:44
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Nov 2010
Postów: 223
Podziękował: 0
Dostał 16 razy "Dzięki" w 16 postach
Domyślnie Odp: Ocena dietki

Nikt nikogo do niczego nie zmusza,ale jeżeli ktokolwiek chce spożywać carbo lub polecać innym,to proponuje zastąpić carbo o wiele tańszym,ale równie skutecznym zamiennikiem:cukrem pudrem,te dwa środki spożywcze nie różnią się działaniem,tylko ceną.Pozdrawiam.
rower jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-03-2015, 12:00
Użytkownik
Expert
 
Avatar wilczur
 
Zarejestrowany: Aug 2011
Postów: 780
Podziękował: 10
Dostał 48 razy "Dzięki" w 46 postach
Domyślnie Odp: Ocena dietki

Cytat:
Z bananem możesz też posiłek zrobić, shake z białkiem według mnie to banan o ogólnie każdy owoc lepszy nie musi to być banan przebieraj w cytrusach pestkowych.
Po treningu wskazane są cukry proste o wysokim indeksie a fruktoza taka nie jest, energetycznie też jest słabsza. Cytrusy tak ale jako przekąska a nie cukry po ciężkim treningu.

Cytat:
Nikt nikogo do niczego nie zmusza,ale jeżeli ktokolwiek chce spożywać carbo lub polecać innym,to proponuje zastąpić carbo o wiele tańszym,ale równie skutecznym zamiennikiem:cukrem pudrem,te dwa środki spożywcze nie różnią się działaniem,tylko ceną.Pozdrawiam.
Taki cukier jak najbardziej tak.
wilczur jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-03-2015, 19:10
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Ocena dietki

już kilka razy tłumaczyłem róznice.
Fruktoza-izomer glukozy, służy do uzupełnienia glikogenu w wątrobie.
glukoza-izomer fruktozy służy do uzupełnienia glikogenu w miesniach. Po treningu potrzebujemy glukozy, stąd też banany dojrzałe mają przewagę glukozy nad jej izomerem bądź winogrona zawierają głównie glukoze (cukier gronowy)..

Co do cukru pudru. Nie jestem cukiernikiem, ale cukier puder to inaczej rozdrobniony cukier spozywczy, czyli sacharoza. Nie słyszałem żeby "fachowcy kulturystyczni" mówili coś o cukrze tylko prędzej carbo, [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] , waxy. Sacharoza to co prawda połączenia fruktozy i glukozy poprzez łańcuchy, ale nie słysazłęm, żeby ktoś mówił jedz puder po treningu. To już skoro tak mamy odbiegać w skrajności, to lepiej zjeść coś słodkiego.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-03-2015, 21:31
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Nov 2010
Postów: 223
Podziękował: 0
Dostał 16 razy "Dzięki" w 16 postach
Domyślnie Odp: Ocena dietki

To nie jest skrajność,tylko zwyczajna prawda.Cukier to jest połączenie glukozy i fruktozy,jedno uzupełnia glikogen w mięśniach,drugie w wątrobie,czyli to co niektórzy chcą uzupełniać po treningu siłowym pijąc carbo czy [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] na naszym poziomie treningów nie ma to najmniejszego znaczenia,a więc po co przepłacać.To samo jest z kreatyną,wymyślają nowe formy coraz droższe,ale żadna nie przebiła zwykłego najtańszego monohydratu,a więc po co przepłacać.Żaden producent Ci nie powie,że dany produkt możesz zastąpić tanim odpowiednikiem ze sklepowej półki,przykład:zwykłą glukozę producenci odżywek nazwali dekstrozą(dextrozą)i cena była odpowiednio wyższa od tej spożywczej ze sklepu.Pozdrawiam.
rower jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-03-2015, 08:33
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Ocena dietki

co do mono to nie tyle co nie przebiła żadna forma, tylko najwięcej badań jest na mono stąd też ma potwierdzone najbardziej działanie.
A skoro mówisz o pudrze to czemu nie zjeść słodyczy?? Nawet jak mamy trochę tłuszczu w nich to też poniekąd dobrze bo testosteron żywi się tłuszczem. A z dwojga to wolę wszamać coś po siłce słodkiego niż wypić wodę z cukrem pudrem. Tym bardziej, że możesz sobie pozwolić na słodką przekąskę własnie po siłce jak trzymasz się diety przez cały czas.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-03-2015, 09:40
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Nov 2010
Postów: 223
Podziękował: 0
Dostał 16 razy "Dzięki" w 16 postach
Domyślnie Odp: Ocena dietki

Wkradło się pewne nieporozumienie,ja nikogo nie zachęcam do picia wody z cukrem,czy jedzenia słodyczy po treningu(co osobiście uważam za idiotyzm)zwróciłem tylko uwagę,że picie podobnych rzeczy o których mowa powyżej to wyrzucanie pieniędzy w błoto,a efekt ten sam.Na pewno czas po treningu jest dobry na jakąś słodkość,ja osobiście nie wykluczam takich rzeczy z odżywiania i nawet robię swojego masowca na bazie miodu.Pozdrawiam.
rower jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-03-2015, 12:25
Użytkownik
Expert
 
Avatar wilczur
 
Zarejestrowany: Aug 2011
Postów: 780
Podziękował: 10
Dostał 48 razy "Dzięki" w 46 postach
Domyślnie Odp: Ocena dietki

Cytat:
A skoro mówisz o pudrze to czemu nie zjeść słodyczy??

Włąśnie słodycze są z reguły nawalone tłuszczem i innymi zbędnymi rzeczami i mało które są dosłownie z cukru. Im bardziej jesteś rozpędzony i w lepszej formie tym mniej Ci to zaszkodzi. To ze hormony się żywią tłuszczem to nie znaczy, ze masz po treningu je spożywać bo wtedy są inne ważniejsze potrzeby. 2 puszki słodkiej koli też ujdą.
Co do owoców to nie były wyszczególnione jakie i czy na pół zgniłe czy nie wiadomo jakie. Dla mnie banan po treningu to mit i tyle.

[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] jednak przegrywa po treningowo z carbo, jest lepiej je wypic przed i utrzymuje sie stabilny poziom cukru na treningu a po nie daje takiego strzała jak zwykłe cargo. Wiekszość zawodników których widze na treningach juz od dawna tak robi i żadnych zgniłych bananów nikt nie je.

Wiadomo, nikt tu nikomu nie każe jeść sernika po treningu czy snikersów.

Miód też odpada po treningu.

Tak piszę ale jeszcze jakiś czas temu sam robiłem podobne błędy z niewiedzy. Każde konsultacja i wymiana doświadczeń z innymi zawodnikami dopiero pozwoliła mi załapać wiedzy na ten temat. Co naturalnie nie znaczy, ze nie ma zawodników jedzących owoce po treningach i wychodzi im to naprawdę na dobre.Te wegle maja być nośnikiem białek ale wszystko zależy np. jak trenujemy itp. Ciężki trening np. pleców trwajacy 1h a trening 1,5 lub 2h ze smartfonem i pogaduszkami lub 0,5h krótki trening kazdy robi inne zapotrzebowanie i nie zawsze będzie dobrze jeść po tym cukry.

Jeszcze mnie tak nasszło:
skoro banany kosztuja +/- 5 zł to chyba carbo wyjdzie taniej. Zakładając, ze potrzebujemy po treningu 80g węgli to musimy zjeść 400g banana i ocenić stan jego dojrzałości żeby nie lykać fruktozy która pewnie i tak w nim bedzie i uporać się ze strawieniem 400g kiedy po treningu żołądek ma spore z tym problemy. To nie oplaca się.
Carbo 20zł kilogram, masz tam wszystko co potrzebne, po 80g starczy na 12 dni treningowych więc różnica jest na korzyść carbo.

Ostatnio edytowane przez wilczur ; 16-03-2015 o 13:12
wilczur jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Ocena diety speecialone Odżywianie i dieta 6 31-07-2013 09:16
Redukcja-Ocena klk Odżywianie i dieta 8 28-01-2013 14:56
Ocena diety Jaro94 Odżywianie i dieta 7 15-04-2012 14:52
Moje dietki NiCoLe Odżywianie i dieta 19 17-11-2008 20:09
Ocena Planu Studi Trening i plany 5 21-07-2006 23:40

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:57.
BODY ATTACK

Popularne artykuły

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin