Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany
stare 03-01-2016, 18:55
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Jun 2013
Postów: 266
Podziękował: 22
Dostał 8 razy "Dzięki" w 8 postach
Domyślnie Nowy plan treningowy masa REGRESJA /PROGRESJA

Witam rozpisze mój nowy plan na mase systemem jeden tydzien Regresja drugi Progresja od razu napisze ze ostatnie 8 tygodni robiłem systemem Regresja teraz chce zmieszac Regresje z Progresjom i po kolejnych okolo 8 tygodiach zmienie tylko na Progresje wyjasnie od razu ze zaczynam takim ciezarem jakim koncze np.Regresje takim zaczynam Progresje w nastepnym tygodniu.Zaznacze też że wszystkie serie robie do upadku miesniowego oprócz pierwszej seri w Regresji gdzie zaczynam od 6 pow.w każdej serii odejmuje ciężaru lub w Progresji dodaje ciężaru.

Poniedziałek;Nogi
1.przysiady ze sztanga na karku-RAMPA 5x5
2.wyciskanie na sównicy skos dodatni-6,okolo 8,10,15
3.prostowanie nóg na maszynie 8 około 10,12,18
4.uginanie nóg w leżeniu 8 około 10,14,20
5.wspiecie na palce stojąc 20 około 30 35 40

Wtorek;Klatka+Biceps
1.wyciskanie skos dodatni maszyna hantelki 6 okolo 8.11.14.16
2.rozpietki z hantelkami ławka pozioma 4x12/15 pow
3.wyciskanie sztangi ławka ujemna 6 około 9.11.15
Biceps
1.uginanie rąk sztanga łamana 6 pow.okolo 8.11.14.16
2.uginanie przedramion na maszynie siedząc 8pow okolo 12,14
3.uginanie przedramion stojac młotek 8 pow okolo 12,15

Czwartek Plecy+Kaptur
1.Podciaganie na drążku 5x max
2.Martwy ciąg klasyczny Rampa 5x5
3.Wiosłowanie sztangą szeroko nachwytem 6 pow okolo 8,11,14
4.przyciaganie do klatki dzwonka 8 pow okolo 12,14,16
5.szrugsy sztanga z przodu

Piatek Barki+Triceps
1.unoszenie ramion siedząc na maszynie 8 pow okolo 11,13,15,18
2.wyciskanie sztangielek z przed głowy 6 pow okolo 9,11,14
3.wznoszenie hantli przed siebie 8 pow okolo 10,13,15
4.podciąganie sztangi wzdłuż ciała 8 pow okolo 10,14
Triceps.
1.wyciskanie sztangi łamanej leżąc 6 pow okolo 8,10,12,14
2.pompki na poreczach 3x max
3.wyciskanie francuskie wydziagu dolnego stojac 6 pow 8,10

Brzuch robie z nogami i plecami
skrzydlo8 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Wybierz jakość Body Attack!
stare 04-01-2016, 12:43
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Nowy plan treningowy masa REGRESJA /PROGRESJA

Jak już chcesz siętak dziwnie bawić, to przy progresji dawaj więcej, w końcu żeby była ta progresja. KOńczysz regresje na 10 kg to w nowym tygodniu daj 11 kg na progresje czyli więcej o ten 1 kg w każdej serii czy na mniejsze partie 0,5 kg co i tak w 8 tygodni da progresje 4 kg w zależności ile bedziesz dawać.

Nogi: Prostowanie na msaszynie bym odpuścił albo dał na końcu ze dwie serie ponieważ i tak nogi juz masz sporo serii w sumie.

Klatka: JEzeli robisz masę to nie na maszynach i hantlach tylko wolne cięząry ze sztangą. Węc skos ze sztangą, na prostej łąwce i na koncu możesz dodać rozpiętki dopiero, jak masz możliwosc to na bramie aż do skrzyżowania rąk żeby pocisnąć ostatkami.

Biceps: dał bym uginanie prostej sztangi, z supinacją i łamaną na maszynie czy modlitewnik. Chyba żę na maszynie masz prosty gryf to wtedy jako pierwsze możesz zrobić.

Plecy: Drążek 4 MC 4 serie, reszta ok

Barki: Wyciskanie sprzed głowy jako pierwsze daj. unoszenie wzdłużtułowia możesz odpuścić kosztem wyciskania zza karku, bo na tył masz kiepsko, a za to zp rzodu dużo.
Triceps: Pompki na poręczy daj na końcu a wyciąg dolny zamień na górny
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-01-2016, 13:29
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Jun 2013
Postów: 266
Podziękował: 22
Dostał 8 razy "Dzięki" w 8 postach
Domyślnie Odp: Nowy plan treningowy masa REGRESJA /PROGRESJA

A wiec tak ja co tydzień staram się zwiększać ciężar czy zaczynam regresje czy progresje.
Co do nóg mogę tak spróbować i zobaczę jak będzie.
Co do klatki w zeszłym planie treningowym miałem płaską ławkę temu jej nie mam teraz tylko rozpiętki robie na płaskiej hantelki mam w jednym ćwiczeniu żeby maksymalnie rozciągnąć klatke mogę zamienić maszynę na hantelki a rozpiętki robie dlatego jako drugie ćwiczenie żeby triceps odpocząć zasada wstepnego zmeczenia mięśni tylko robie ja w drugim a nie pierwszym ćwiczeniu .
Jeżeli chodzi o Biceps to na prostej sztandze mnie trochę nadgarstki bolą mogę zamienić młotki na supnicą na maszynie mam prosty gryf.
Dlaczego drążek 4 serię i MC 4 nie ma jakiejś sztywnej zasady żeby robić 4 serię na dane ćwiczenie a MC chciałbym robić jako Rampe.
Barki stosuje metodę wstepnego zmeczenia mięśni i jeżeli zaczynam regresja to ma duży ciężar i wolę rozgrzać juz barki wznosami na bok a podciąganie mogę zastąpić odwrotnym rozpiętkami.
Triceps dlatego mam wyciąg dolny w stanie bo w poprzednim treningu miałem górny w płaszczyźnie poziomej a pompki jak zrobię w ostatniej seri to nie wiem czy będę miał siły na nie ale spróbuję
skrzydlo8 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-01-2016, 19:13
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Jun 2013
Postów: 266
Podziękował: 22
Dostał 8 razy "Dzięki" w 8 postach
Domyślnie Odp: Nowy plan treningowy masa REGRESJA /PROGRESJA

Zrobiłem dziś nogi progresem i a ostatnie 8 tygodni robiłem regresem i powiem że zostaje przy regresie o wiele większy ciężar mogę mieć a dziś w progresji skończyłem o 10 kg mniej na sownicy niż przy regresie także zostaje ten plan co jest ale cały czas będę ćwiczył regresem
skrzydlo8 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-01-2016, 11:12
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Nowy plan treningowy masa REGRESJA /PROGRESJA

Masy na hantlach się nie robi tylko szlifuje czy robi detale by poszerzyć czy dopracować boczne aktony dół góra czy środek. Na wzrost udowodnione jest że najlepsze na rozwój klatki jest ławka prosta.

Co do bicepsów skoro bolą to znaczy że masz słąbe nadgarstki ale i tak samych młotków nie rób tylko supinacji użyj bo młotki bardziej na przedramie pracuje

Na plecy 4 serie bo i tak już sporo tych serii w sumie będziesz miał, stąd też lepiej zejść po jednej serii.

Triceps właśnie o to chodzi by na końcu zrobićbo wtedy tak nei oszukasz i konkretnie przetyrasz triceps. A górny jest o wiele lepszy niżdolny na triceps, ale rób jak chcesz. TYlko pisałem Ci moje uwagi któe bym wprowadził, a jak chcesz robićinaczej po swojemu czy tylko częściowo mje uwagi wprowadzić to śmiało rób jak chceszi obserwuj i ćwicz.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-01-2016, 16:34
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Jun 2013
Postów: 266
Podziękował: 22
Dostał 8 razy "Dzięki" w 8 postach
Domyślnie Odp: Nowy plan treningowy masa REGRESJA /PROGRESJA

Dlatego też między innymi robie hantle żeby poszerzyć klatke zrobiłem wczoraj Biceps na prostej sztandze i było ok i zostawię prosta w podciąganiu na drążku obetne jedna serię a triceps spróbuję zrobić jak mówisz pompki ostatnie wy rzuciłem skos ujemny z klatki i dałem płaską ze sztanga
skrzydlo8 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Nowy plan karol2802 Trening i plany 2 15-03-2014 08:11
Nowy plan masa,siła. klk Trening i plany 2 09-08-2012 20:55
JJ Proszę o nowy plan! walli15 Trening i plany 5 17-05-2009 20:17
Nowy Plan Old OLIMP Trening i plany 6 25-10-2006 07:45

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:08.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin