Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Doping i sterydy
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 29-12-2015, 09:16
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Nov 2015
Postów: 111
Podziękował: 10
Dostał 23 razy "Dzięki" w 20 postach
Domyślnie Odp: MK-677 + Testosteron + Boldenon

krew oddana, teraz czekamy na wyniki
Gandalf jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 29-12-2015, 09:46
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jun 2015
Postów: 24
Podziękował: 1
Dostał 4 razy "Dzięki" w 4 postach
Domyślnie Odp: MK-677 + Testosteron + Boldenon

Każde badanie się myślę przyda Im więcej tym lepiej, bo jednak co organizm to inny. Sam zaczynam jutro / pojutrze (o ile kurier dotrze) cykl z udziałem mk 677 i też po jakiś dwóch tygodniach wybiorę się badanie sprawdzić IGF-1 + HGH bo te dwie wartości mnie najbardziej interesują przy tym środku, czy fajnie oraz o ile podbije , bo czytałem dużo na za granicznych forach i ludzie sobie chwalą to mk i używają go jako hormon w małej dawce , co i tak wychodzi o wiele wiele taniej niż chinol , nie wspomnę już o aptece
GymDope jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 29-12-2015, 09:48
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Nov 2015
Postów: 111
Podziękował: 10
Dostał 23 razy "Dzięki" w 20 postach
Domyślnie Odp: MK-677 + Testosteron + Boldenon

a jako ciekawostkę podrzucam link gdzie user zbadał poziom hormonu wzrostu po 2 tyg MK-677 od Brawn

[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
Gandalf jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 30-12-2015, 18:29
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Nov 2015
Postów: 1
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: MK-677 + Testosteron + Boldenon

dlaczego nie bierzesz enana e5d a bolda e7d ?
Z tego co wiem to powinno sie brać co połowa okresu Half Life: 10 days/enan
Half Life: 14 days/bold
Arczi1908 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 30-12-2015, 18:41
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Dec 2015
Postów: 28
Podziękował: 3
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: MK-677 + Testosteron + Boldenon

Cytat:
Napisał Gandalf Zobacz post
a jako ciekawostkę podrzucam link gdzie user zbadał poziom hormonu wzrostu po 2 tyg MK-677 od Brawn

[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
imponujące, pier...ło go nieżle
Jazzy jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 30-12-2015, 18:59
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Nov 2015
Postów: 111
Podziękował: 10
Dostał 23 razy "Dzięki" w 20 postach
Domyślnie Odp: MK-677 + Testosteron + Boldenon

Cytat:
Napisał Arczi1908 Zobacz post
dlaczego nie bierzesz enana e5d a bolda e7d ?
Z tego co wiem to powinno sie brać co połowa okresu Half Life: 10 days/enan
Half Life: 14 days/bold
już padło w tym wątku pytanie odnośnie teścia, wróć do pierwszej strony...
co do Bolda to Ben mi tak doradził
Gandalf jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 31-12-2015, 14:27
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Nov 2015
Postów: 111
Podziękował: 10
Dostał 23 razy "Dzięki" w 20 postach
Domyślnie Odp: MK-677 + Testosteron + Boldenon

mam wyniki...

Hormon wzrostu: 0,16ng/l Laboratorium wyznaczyło zakres 0,06-5,00

Liczyłem na więcej... MK-677 biorę wieczorem do posiłku po treningowego a badanie było rano, może za krotki czas bo to tylko 5 dni, może z badania wyżej za pierwszym i drugim razem miał dobre MK-677 tylko potrzeba około 4-5 tyg żeby się wkręciło (między badaniami jest około 30dni),może proviron zbyt zbił estrogen, może nie trafiłem w pik... Nie wiem, trudno powiedzieć ale co zauważyłem to mniej pryszczy na plecach, rozstępy jaśniejsze, lepsza wytrzymałość jednak widoczna na treningu (dziś i we wtorek), rano wstaję wypoczęty, w ciągu dnia wczuje większy apetyt, tonus mięśniowy też na plus...
Gandalf jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 31-12-2015, 14:44
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jun 2015
Postów: 24
Podziękował: 1
Dostał 4 razy "Dzięki" w 4 postach
Domyślnie Odp: MK-677 + Testosteron + Boldenon

Hmmm... strasznie mały wynik . Brawn mk ? Ja bym zrobił badanie po ok. 3 tyg. 2 stycznia ruszam sam z mk więc pod koniec wrzucę swoje badanie tym razem z Olympusa
GymDope jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 31-12-2015, 14:49
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Dec 2015
Postów: 52
Podziękował: 2
Dostał 14 razy "Dzięki" w 11 postach
Domyślnie Odp: MK-677 + Testosteron + Boldenon

Badanie powinno byc rano na czczo i tak samo rano przyjety mk w tedy to ma sens , tak sie przyjmuje GH i tak sie bada GH wiec tak samo powinno sie badac MK.
DO tego badac powinno sie nie tylko poziom Gh ale i IGF bo to jest wazniejsze.
pozdro
masterblaster666 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 31-12-2015, 14:58
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Nov 2015
Postów: 111
Podziękował: 10
Dostał 23 razy "Dzięki" w 20 postach
Domyślnie Odp: MK-677 + Testosteron + Boldenon

Byc moze zle przygotowałem sie do badania, w takim wypadku stracone 25zl. Przygotuje sie za miesiąc, zbadam wtedy tez IGF-1. Dalej bede obserwował cało. Druga puszkę kupie Brawn dla porównania. Czy przypadkiem przy badaniu nie powinno sie dostać tez insuliny albo glukozy? Bo tutaj była od tak pobrana krew i dziękuje do widzenia...
Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 9_2 like Mac OS X) AppleWebKit/600.1.4 (KHTML, like Gecko) GSA/11.1.66360 Mobile/13C75 Safari/600.1.4
Gandalf jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
MK-677 - wasze pytania Ben Doping i sterydy 163 04-01-2017 09:17
Pewne SARM'y, mk-677 itp. umirinbrah Doping i sterydy 21 06-03-2016 11:33
Log zawodnika i zawodniczki z MK-677 junior93 Doping i sterydy 76 13-02-2016 14:30
MK-677 plus ostaryna spostrzeżenia zawodnika Michał.K Doping i sterydy 68 13-02-2016 10:53
Obniżony własny testosteron/ testosteron prolongatum MarcinPn Doping i sterydy 10 20-12-2015 19:12

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:05.
BODY ATTACK

Popularne artykuły

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin