Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany
stare 19-07-2015, 20:48
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jul 2015
Postów: 2
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie FBW Siłowe + Split HIPER - do oceny

Chciałbym się poradzić odnośnie planu treningowego. Mógłbyś go ocenić lub pomóc, poprzez jakieś zmiany w tym planie? Plan ma sie opierać na dniu siłowym bazowych cwiczen i dniach hyper. Cel to Masa. Kalorie oczywiscie trzymane zgodnie z zapotrzebowaniem.

PON FBW siłowo:
martwy ciag 8,6,5,4,3
płaska wyciskanie 8,6,5,4,3
OHP 8,6,5,4,3
Dipsy 3x5

Wtorek NOGI:
siady 12,10,8,6,4,3
uginanie 3x12,10,8
prostowanie 3,x12,10,8
wykroki z workiem 3xmax
żuraw 3x10
lydki wspiecia smith 3x20

SRODA-wolne

Czwartek PLECY+Barki
podciaganie szeroko 4x12
wioslowanie nachwytem do klatki 4x12
sciaganie z góry wąsko (trojkat, wyciag) 3x12
wiosłowanie hantel jednoracz 3x12

wyciskanie hantli siedzac 3x12-15
unoszenie sztangi wzdluz tułowia(wersja na dolnym wyciagu) 2x15 plus superseria facepull z rotacja 2x15
superseria wznosy bokiem hantle 3x12 + wznosy w opadzie na tylny akton
(barki priorytet w tym planie)

PT Klata
plaska hantle 12 10 8
skos hantle 3x12-15
przenosznie hantla 3x12
brama 2x12


Sobota- łapy 4cwiczenia w superseriach
Wolf- jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-07-2015, 08:45
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: FBW Siłowe + Split HIPER - do oceny

Jaki masz staż i dlaczego aż tak kombinujesz w treningach?? Jeżęli Ci zależy na masie mięśniowej i prz okazji sile to róz powtórzenia w zakresie 8 i w dół. Ale rób normlanego splita bądź FBW a nie kombinowane połączenie kilku metod...
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-07-2015, 09:00
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jul 2015
Postów: 2
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: FBW Siłowe + Split HIPER - do oceny

Staż 12miesiecy. Kombinuje bo na duzej ilosci partii stagnacja np. klata, barki(ohp), przysiad. Dziwne, ze martwy ciag caly czas na plus progres. Kalorie sa spoko jak na mnie (endo) 2800-2900kcal . Gdy probowalem przez pare dni 3000-3200 to od razu zalewanie i skoki wagi. Bialko trzymam 2g/1kg tluszcze 20%max i wegle wysoko jak sie da. Jakies propozycje co pozmieniac w planie? Od wrzesnia do stycznia byl split, styczen-marzec FBW 5x5, pozniej push pull i ostatnie 5tyg push pull hiper sila, ale stwierdzilem ze chyba nie potrzebnei ten push pull przy tym stazu dlatego chce wrocic na splita ale wprowadzic hipertrofie czyli 12-15powtorzen, nogi wiadomo mocno, no i ten dzien FBW w poniedzialek typowo silowo glowne cwiczenia.

aktualne wyniki silowe ; wyciskanie plasko 80x3, martwy ciag 170x1, przysiad 110x2 (pełny) takze ta klata co do reszty z bojów to stoi i nie rusza... izometrycznego wyciskanie probowalem z przystankami tez nic nie pomoglo. moja waga : 84-85kg
Wolf- jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-07-2015, 10:37
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: FBW Siłowe + Split HIPER - do oceny

12-15 to nie jest dobry pomysł. Skoro wszystko inne idzie tylko klatka gorzej to skup się na podstawach. Czyli zrób splita, a do klatki to wyciskanie klasyczne potem skos górny i dolny oraz pompki na poręczach bądź na bramie przyciąganie linek do skrzyżowania. A w kwestii wyciskania to zastosuj metode 12-10-8-6 lub nawet odwrotnie, ale to koniecznie z asekuracją kolegi. Zacznij od ciężaru takiego żebyś bez problemu zrobił te 6 powtórzeń i co tydzień dodawaj 2-4 kg. Więc zacznij na lajcie ale ciągły progres i musi ruszyć, chyba że masz po prostu przetrenowaną klatkę skoro wszędzie idzie a klata stagnacja. Więcej nie znaczy lepiej. Izometrycznie jest jakaś alternatywa le tutaj bardziej gęstość mięśnia niż siła. Ewenatualnie metoda 4-0-1-0. CZyli 4 sekundy opuszczasz zero odpoczynku na dole sekunde podnosisz i bez przerwy na górze jak sztange wyciskasz. Pamiętaj że ważny jest TUT czyli napięcie mięsniowe faza negatywna. Nie ile wyciśniesz na sztandze tylko w jakim czasie robisz jedno powtórzenie, bo wtedy aktywujesz nei tylko włókna mięśniowe ale również neurony, czyli pamięć nerwów które się uruchamiają przez pamięć poprzednich treningów.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
nowy plan po FBW do oceny karol2802 Trening i plany 5 18-05-2014 20:06
FBW 5x5 do oceny Remu Trening i plany 5 23-11-2013 08:17
Trening split 4x tyg czy FBW x3 w tyg?? rav91 Trening i plany 5 24-06-2013 14:25
trening na masę Split 4 dniowy do oceny foken27 Trening i plany 23 22-03-2013 11:56
FBW do oceny. l_o_l_e_k Trening i plany 2 03-08-2008 20:29

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:40.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin