Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Dzienniki treningowe
stare 22-06-2013, 14:59
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: May 2013
Postów: 668
Podziękował: 34
Dostał 28 razy "Dzięki" w 27 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy Maliny :)

Cytat:
Napisał roni_one Zobacz post
Zacznijmy od pozytywów masz ładnie zarysowane łydki , czwórki przydało by się aby nabrały kształtu może trochę więcej ćwiczeń izolowanych bardziej separujących czwórki i wydaja sie byc lekko podlane no ale jeżeli woda i tłuszcz zejdzie to na pewno będzie git .Nie zapominaj też o dwójkach (pamiętaj mocna dwójka bardziej odstająca i podniesiona pupa . A nie chcę aby Cie uraziło to co piszę ale obiektywnie oceniam bez zbędnej wazeliny bo taka wazelina działała by raczej na niekorzyść jakbym zaczął wychwalać pod niebiosy Twoje nogi Najważniejsze że chcesz i jedziesz ostro
nie no spoko, mam lustro w domu i widzę jakie mam nogi, w tej chwili mi się nie podobają , pracuję ciężko nad nogami, na dwójki martwy na prostych robię , pewnie to za mało, ale trening nóg u mnie wygląda tak 4 serie siadów, 4 serie wypadów, 4 serie wypychanie suwnicy , 4 serie mc na prostych , 2 serie wspięć
Mógłbyś doradzić co zmienić , czym zastąpić dane ćwiczenie żeby było dobrze, ja wiem do rozrostu jest potrzebna dieta, sądzisz ze powinnam już zmienić dietę na lekki plus?
malina77 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 22-06-2013, 15:15
Użytkownik
Expert
 
Avatar roni_one
 
Zarejestrowany: Apr 2011
Postów: 511
Podziękował: 2
Dostał 13 razy "Dzięki" w 12 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy Maliny :)

Tak jak myślałem złożone ćwiczenia praktycznie nie ma żadnego które będzie separowało Ci czwórki no ewentualnie wypady bo chyba masz na myśli wykroki . No ale jeżeli Twoim celem jest rozbudowa obwodu uda to ćwiczenia są oki . Ja nie chcę ingerować dopóki nie poznam zamiaru ćwiczącego, dlaczego akurat takie ćwiczenia dlaczego po tyle serii itd itp mam nadzieje że mnie rozumiesz. Tak samo uważam że na łydki za mało serii wykonujesz no ale łydki sa oki więc na Ciebie ta ilość serii się sprawdza
roni_one jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 22-06-2013, 15:20
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: May 2013
Postów: 668
Podziękował: 34
Dostał 28 razy "Dzięki" w 27 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy Maliny :)

moim celem jest dobrze wyglądać , jestem daleka od tego jeszcze , więc ciągle czytam, pytam,jestem tutaj, chce mieć ładny brzuch i rozbudować nogi oraz pupę W zasadzie nie trafiłam na kogoś dobrego ( trenera/trenerki )kto mi podpowie co i jak
Wypady= wykroki robię albo na suwnicy albo chodzone zmieniam co trening
na poczatku moim celem była redukcja i ok, jakieś tam ćwiczonka na każda partię ciała, a od września 2012 r próbowałam coś budować , trochę mi się udało ale słabo ( zalewałam się i może to mnie zdemotywowało ), ciężko szło , prawdopodobnie złą dietę miałam i może za ciężkie cieżary ,teraz chce się dobrze do tego przygotować i spróbować kolejny raz budować, prawda jest taka że wam mężczyznom szybciej to idzie wiem genetyka, wam nie przeszkadza że się zalejecie, dobra dieta,suplementacja , a my kobiety ciężko nad sobą pracujemy i efekty u nie których z nas marne ;(

Ostatnio edytowane przez malina77 ; 22-06-2013 o 15:43
malina77 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 22-06-2013, 15:33
Użytkownik
Expert
 
Avatar roni_one
 
Zarejestrowany: Apr 2011
Postów: 511
Podziękował: 2
Dostał 13 razy "Dzięki" w 12 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy Maliny :)

A wyprosty nóg na maszynie, uginanie podudzi na maszynie bądź ze sztangielką, zmieniasz ułożenie palców , ginekolog?? wplatasz któreś z tych ćwiczeń do swojego planu treningowego ?? Ja teraz pracuje nad separacją uda więc możesz podglądnąc mój dziennik .
roni_one jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
roni_one otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
malina77 (22-06-2013)
stare 22-06-2013, 15:51
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: May 2013
Postów: 668
Podziękował: 34
Dostał 28 razy "Dzięki" w 27 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy Maliny :)

Ułożenie palców zmieniam i przy wypychaniu i przy wspięciach, ok, coś pokombinuję zaglądam do twojego dziennika
malina77 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 22-06-2013, 16:34
Użytkownik
Expert
 
Avatar roni_one
 
Zarejestrowany: Apr 2011
Postów: 511
Podziękował: 2
Dostał 13 razy "Dzięki" w 12 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy Maliny :)

Usprawiedliwiasz sie że nam mężczyzna łatwiej , a tutaj trzeba działać a nie szukać usprawiedliwienia z reguły jeżeli cos idzie w złym kierunku tak jak u Ciebie podlewanie sie to trzeba było modyfikować dietę bo ona odgrywa tutaj ogromna rolę .
roni_one jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 22-06-2013, 16:44
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: May 2013
Postów: 668
Podziękował: 34
Dostał 28 razy "Dzięki" w 27 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy Maliny :)

wiem dieta najważniejsza , a nie jest wam łatwiej w sensie że szybciej nabieracie masy mięśniowej tak mi się wydaje , nawet bez dopingu bo o wysiłku fizycznym ja nie mówię
Ja działam a nie usprawiedliwiam się , jakbym to robiła to już bym dawno zrezygnowała
malina77 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 22-06-2013, 16:50
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar Daniel Wilk
 
Zarejestrowany: Nov 2009
Postów: 1 916
Podziękował: 4
Dostał 76 razy "Dzięki" w 73 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy Maliny :)

Uwarunkowania genetyczne każdy ma inne

Mężczyzna czy kobieta.. nie ma znaczenia - ja mam ogromne problemu z moimi nogami, opornie wszystko idzie i to bardzo

to ciężka praca daje efekty i przede wszystkim dieta


czas czas czas to nasz sprzymierzeniec
Daniel Wilk jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Daniel Wilk otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
malina77 (22-06-2013)
stare 22-06-2013, 16:53
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: May 2013
Postów: 668
Podziękował: 34
Dostał 28 razy "Dzięki" w 27 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy Maliny :)

no własnie genetyka ja tak samo zapierniczam na siłowni co facet i co lipa .... ale ok dieta będzie, będę jeszcze bardziej zapierniczać i nie poddam się )))))))))
malina77 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 22-06-2013, 16:54
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar bamse21
 
Zarejestrowany: Jan 2012
Postów: 970
Podziękował: 0
Dostał 23 razy "Dzięki" w 23 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy Maliny :)

Ja bym stanowczo poszedł w wykroki, super ćwiczenie i dobrze 4 pracują, może suwnica jednonóż, dodatkowo wyprostu na maszynie, na każdym treningu robię to ćwiczenie i to na końcu treningu czwórek, 3 mocne serie + jedna super seria z przytrzymaniem w spięciu. Ogólnie nóżki fajne
bamse21 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
bamse21 otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
malina77 (22-06-2013)
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Dziennik Treningowy patrykstg Dzienniki treningowe 32 16-03-2013 20:25
Dziennik treningowy Marek11 Dzienniki treningowe 129 23-11-2012 19:36
Dziennik treningowy piotr88 Dzienniki treningowe 23 11-11-2012 13:42
Dziennik treningowy MF Michał Trening i plany 3 20-05-2012 17:24
Dziennik treningowy - Skerx Skerx Dzienniki treningowe 41 30-09-2011 20:56

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:19.
BODY ATTACK

Popularne artykuły

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin