Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Dzienniki treningowe
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 06-04-2013, 20:06
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar Szczupły
 
Zarejestrowany: Mar 2013
Postów: 262
Podziękował: 3
Dostał 11 razy "Dzięki" w 10 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy jeyjey

Tych kalorii to masz trochę. Żeby tylko Cię nie pozalewało. Jesteśmy w podobnym wieku podobny wzrost tyle, że ważę kilka kilo więcej a dietę mam 3500 bo polecono mi wyrzucenie 500 kcal.
Pierwszy posiłek to musi być bomba Ja jem 70g owsa, 250 ml mleka 50g jabłek, 30g [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] , 60 g białek kurzych i 15g siemienia lnianego... Jak to wrzucę w otwór gębowy to chodzę jak królik Duracela
Myślę, że ryżu i kury trochę za dużo. 100 ryżu i maks 200 kury wystarczy. Organizm może podobno przerobić jednorazowo 40g białka. Reszta idzie w kał. Mięso wieprzowo wołowe... jakaś alternatywa dla samej wołowiny która jest cholernie droga, ale też bym to wyrzucił z posiłku.
Żółty ser... hmm kiepskiej jakości je mamy. Też bym się pozbył.
Szczupły jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Wybierz jakość Body Attack!
stare 06-04-2013, 20:15
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 841
Podziękował: 8
Dostał 210 razy "Dzięki" w 209 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy jeyjey

Dlaczego w Twoim śniadaniu nie ma dobrego źródła [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] ? Pakujesz mleko i gainera, trochę słaba opcja. 100g masła orzechowego - 50g tłuszczu na posiłek po co aż tyle? Najważniejszy posiłek dnia ,a kompletnie nie trzyma się on kupy. Zmniejsz tłuszcze ,dodaj w to miejsce płatków owsianych , wywal te gainery i mleko ,zmień na jajka i będzie to dla Ciebie dużo lepszym rozwiązaniem.

Szczupły - skąd Ty bierzesz takie niestworzone historie o ilości białka na porcję jaka się przyswoi? To zależy od wagi, treningów ,organizmu i od tego czy walisz koks czy nie. Jak pisałem w innym temacie - 90kg chłop ma zjeść 2g/kg masy ciała białka ,co daje 180g białka dziennie, podzielone na 6 posiłków da 30g na porcje. Taka sama zasada przy chłopie o wadze 150kg, gdzie wyjdzie mu przy tej samej ilości białka 2g/kg i 6 posiłkach 50g na porcję. W jednym i drugim przypadku proporcje w diecie są takie same i to [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] i jednemu i drugiemu się przyswoi!
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-04-2013, 20:22
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar Trota_-
 
Zarejestrowany: Nov 2007
Postów: 1 248
Podziękował: 6
Dostał 66 razy "Dzięki" w 65 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy jeyjey

Rzeczywiscie argument ze taka ilosc sie przyswoi a taka nie jest troszke smieszny, wiele juz badan zostalo opublikowanych ze jestesmy w stanie przysowic duzo duzo wiecej g bialka niz do tej pory sadzono. Bez tego chociazby dieta LG nie mialaby sensu, gdyz zjadamy tam caly bilans w 2/3 posilkach w ciagu kilku godzin. Kazdy jest inny, i po reakcji organizmu musimy dobierac ilosc bialka w posilku.


Co do diety to tak jak pisze Kulfon warto troszke tego mleka przyciac bo pijesz go ponad litr dziennie, a w to miejsce wsadzic czyste weglowodany w postaci ryzu czy platkow oraz bialka jakies jaja czy mieso gdzie poczujesz ze cos JESZ i bedziesz bardziej nasycony, bo tutaj wypijesz mleko przeleci przez ciebie a kcal zabierze
Trota_- jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-04-2013, 20:23
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar Szczupły
 
Zarejestrowany: Mar 2013
Postów: 262
Podziękował: 3
Dostał 11 razy "Dzięki" w 10 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy jeyjey

Gdzieś tak po prostu przeczytałem. Może wyciągnąłem z kontekstu. Sam dopiero się uczę
Szczupły jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-04-2013, 20:35
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar Trota_-
 
Zarejestrowany: Nov 2007
Postów: 1 248
Podziękował: 6
Dostał 66 razy "Dzięki" w 65 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy jeyjey

Bo tak niektorzy uwazaja, takze b. mozliwe ze tak przeczytales. Generalnie jest to mit, i nie ma co patrzec na te 'stale' wartosci bo wszystko sie zmienia w zaleznosci od organizmu, metabolizmu, wagi, aktywnosci itp.
Trota_- jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-04-2013, 21:03
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Oct 2012
Postów: 130
Podziękował: 2
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy jeyjey

tyle kalorii dałem ponieważ prace mam bardzo nazwe to ruchliwą, w tygodniu wychodzi około 59/65 godzin pracy (wliczając w to przerwy) podczas mojej pracy non stop się ruszam, chodzę, coś przenoszę. Stąd MOIM zdaniem takie zapotrzebowanie na kcal. oczywiście Wy tutaj jesteście
spece nie ja
Rano nie zabardzo mi się chce czy mogę zjeść coś bardziej normalnego, ponieważ jak mam na 6 do pracy to wstaje im później się da. Tryb dzienny jest bardzo ścisły. I żeby regenracja była muszę coś za coś.

Szczupły u mnie sery są baaardzo dobrej jakości
jeyjey jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-04-2013, 21:07
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 841
Podziękował: 8
Dostał 210 razy "Dzięki" w 209 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy jeyjey

Rano nie za bardzo Ci się chce jeść czy robić jedzenie? Jak chcesz wypić szejka to zamiast gainera daj odżywkę białkową, więcej płatków/owoców, zalej to wodą, dodaj masło orzechowe i wypij. Jak nie chce Ci sie robić nic skomplikowanego ,to wieczorem machnij sobie omlet z jaj i reszty składników i na rano będziesz miał jak znalazł żeby czasu nie tracić i nie zrywać się wcześnie. Taki omlet możesz wziąc w rękę i zjeść go po drodze do pracy.
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-04-2013, 21:13
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Oct 2012
Postów: 130
Podziękował: 2
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy jeyjey

wolę pospać te pare minut niż coś tam robić. Takiego szejka sobie przygotowuje wieczorem, i w trakcie jazdy do pracy wypijam.
W sumie racja, nie pomyślałem o tym żeby omleta przygotować sobie wieczorem... dzięki
jeyjey jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-04-2013, 21:25
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 841
Podziękował: 8
Dostał 210 razy "Dzięki" w 209 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy jeyjey

Spoko. Sam robię zawsze wieczorem,bo rano w życiu by mi się nie chciało,a taki omlet jakoś bardziej do mnie przemawia niż lanie w siebie płynu (jeszcze takiej chemii jak gainer).
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-04-2013, 21:37
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Oct 2012
Postów: 130
Podziękował: 2
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy jeyjey

czemu chemii? W sumie jesteś pierwszą osobą , z którą mówi gainerowi Niet!
jeyjey jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
dziennik treningowy - novyneo novyneo Dzienniki treningowe 55 24-04-2013 11:47
Dziennik Treningowy patrykstg Dzienniki treningowe 32 16-03-2013 20:25
Dziennik treningowy Marek11 Dzienniki treningowe 129 23-11-2012 19:36
Dziennik treningowy piotr88 Dzienniki treningowe 23 11-11-2012 13:42
Dziennik treningowy MF Michał Trening i plany 3 20-05-2012 17:24

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:21.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin