Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Dzienniki treningowe
stare 01-04-2014, 20:46
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar Fitnesska23
 
Zarejestrowany: Apr 2014
Postów: 2
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Dziennik treningowy-Fitnesska23

A więc podejście numer dwa. Na samym początku mojej przygodny z siłownią założyłam tu konto. Niestety obecnie nie mam do niego dostępu. Zresztą minęło sporo czasu więc postanowiłam spróbować ponownie. Mam nadzieję, że będę tu regularnie zaglądać.
Po raz pierwszy moja noga stanęła na siłowni 1 października 2012. Poszłam tam dla towarzystwa z znajomą. Moja waga na tamten czas wynosiła 85kg przy wzroście 160 cm. Dużo naprawdę dużo. Zaczynając nie sądziłam, że będę to robić z pasją. Poszłam dla zabawy. Po ponad trzech miesiącach zauważyłam ogromną różnice. Nie tylko w figurze, ale również w kondycji. Zaczęłam trenować coraz częściej. Po pół roku wprowadziłam dietę suplementację i przede wszystkim prawdziwy trening. Mówiąc prawdziwy mam na myśli izolowanie partii ciała w poszczególnych dniach + cardio. Efekty są naprawdę dobre. Mimo, że ćwiczę sama. Moja siłownie nie ma żadnego personalnego a jedynie życzliwych ludzi którzy pomagają.
Na dziś dzień ważę 57 kg

Mój plan treningowy wygląda tak
Poniedziałek
Plecy+ triceps + brzuch
Wtorek
Barki +pośladki+łydki +brzuch
Środa
Wolne
Czwartek
Czworogłowy+ dwugłowy + brzuch
Piątek
Klatka +biceps+brzuch
Sobota
Cardio ( rowerek, steper, skakanka zamiennie z basenem )
*codziennie ok. 15 min rozgrzewki
Większość ćwiczeń wykonuję w 4 x 16 ruchów duże partie mięśniowe i 3 x 16 ruchów małe partie.

Jeśli chodzi o dietę staram się jeść pięć posiłków dziennie w mniej więcej równych odstępach czasowych.
Wieczorami ograniczam węglowodany oraz owoce. Ostatni posiłek zjadał ok. 2 h przed snem.


Przykładowy dniowa dieta
8:00 jogurt 150 ml, dwie kromki żytniego pieczywa, trzy plastry kurczaka na parze, warzywa + 3tabs FatBurner biotech, 1 kaps [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] 1250 OLIMP kompleks witamin
12:00 muslii (samodzielnie przygotowane) lub jakiś owoc
15:00 ok 80 g ryżu pół piersi kurczaka warzywa (często strączkowe) sok z grejpfrutów
18:00 twarożek z warzywami
20:00 pół piersi z kurczaka z warzywami +3 tabs FatBurner biotech, 1 kaps HMB 1250 OLIMP
*Po treningu wypijam [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] OLIMPU + [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]

Obecnie jestem na etapie rzeźby. Zależy mi na osiągnięci jak najmniejsze tkanki tłuszczowej a następnie ewentualnej lekkiej rozbudowy mięśni.
Ponieważ idę tym treningiem naprawdę długo, mam prośbę czy ktoś mógłby poradzić co zmienić by ciało szybciej nabrało fajne rzeźby ?

Dorzucam kilka zdjęć przed i po przemianie
Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć)
postawa bokiem.jpg  
Fitnesska23 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-04-2014, 08:46
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Dec 2011
Postów: 197
Podziękował: 5
Dostał 6 razy "Dzięki" w 6 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy-Fitnesska23

Dobra przemiana aż pufnełem piersi też łądnie urosły
L3sz3k jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-04-2014, 08:57
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar Szczupły
 
Zarejestrowany: Mar 2013
Postów: 262
Podziękował: 3
Dostał 11 razy "Dzięki" w 10 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy-Fitnesska23

Cześć
Przede wszystkim musisz popracować nad odżywianiem bo są duże braki Musi wszystko odpowiednio przeliczyć i zbilansować. Wszystko rozbija się o gramaturę tak naprawdę. Wiesz kromka czy plaster nie jest jednostką miary :P i nie zawsze odpowiada tej samej wartości.
Posiłek musi być konkretny. Ma zawierać węglowodany, [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] i tłuszcze. Ile?... Wszystko zależne od masy ciała, aktywności podczas dnia i celów jakie sobie stawiasz.... jeśli ma być to rzeźba/redukcja to ilość zjadanych kcal musi być poniżej zapotrzebowania.
Najważniejsze posiłki to śniadanie i posiłki około treningowe czyli ten ok. 1h przed treningiem i po treningu. W Twojej rozpisce nawet nie próbuję się domyślać który jest który :P
Trochę o składnikach...
Węglowodany - Płatki owsiane (najlepiej rano), ryż, makarony razowe, orkiszowy... mówią, że kasza też nie zaszkodzi aczkolwiek nie jestem jej zwolennikiem. Może dlatego, że po prostu nie lubię...
Białko - mięso z piersi kurczaka, wołowina, ryby (tylko z rybami jest różnie), jajka
Tłuszcze - olej lniany, olej ryżowy (świetny do smażenia), migdały, orzechy włoskie, masło orzechowe (najlepiej o niskiej zawartości soli), żółtko jaja

Z powyższych składników można przygotować praktycznie wszystko. Każde danie w wersji zdrowej
Warzywa dowolne... tylko też nie przesadzaj z ilością
Woda... Dużo wody... min. 4L!
Jeżeli chodzi o nabiał, który u Ciebie występuje... różni ludzie różnie o tym mówią. Jedni przyswajają lepiej inni w ogóle... ale raczej nie powinna być to baza, która dostarcza [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] bo to na pewno kiepsko się przyswaja

Jeśli coś niech mnie ktoś poprawi. Doda coś od siebie...

Masz pytania, wątpliwości to pisz

Tak nawiasem do tej pory niezła robota Ale dopiero teraz zaczyna się zabawa

Rozpisz trening dokładniej... ćwiczenia, ilości powtórzeń (16 w każdej serii?)
Szczupły jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-04-2014, 15:20
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar bamse21
 
Zarejestrowany: Jan 2012
Postów: 970
Podziękował: 0
Dostał 23 razy "Dzięki" w 23 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy-Fitnesska23

Witamy ponownie.
bamse21 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-04-2014, 15:29
Użytkownik
Expert
 
Avatar roni_one
 
Zarejestrowany: Apr 2011
Postów: 511
Podziękował: 2
Dostał 13 razy "Dzięki" w 12 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy-Fitnesska23

No efekty bardzo zauwazalne, po odstajacym brzuchu nie ma sladu
Oby tak dalej
Powodzenie SIŁAAA !!
roni_one jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Dziennik Treningowy patrykstg Dzienniki treningowe 32 16-03-2013 20:25
Dziennik treningowy pejozi88 pejozi88 Dzienniki treningowe 13 05-01-2013 13:44
Dziennik treningowy Marek11 Dzienniki treningowe 129 23-11-2012 19:36
Dziennik treningowy piotr88 Dzienniki treningowe 23 11-11-2012 13:42
Dziennik treningowy MF Michał Trening i plany 3 20-05-2012 17:24

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:27.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin