Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Dzienniki treningowe
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 14-11-2012, 09:39
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jun 2012
Postów: 40
Podziękował: 2
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie dziennik itachim

Witam!
Jestem tutaj nowym użytkownikiem ale postanowiłem założyć swój dziennik treningowy i chciałbym abyście poprawili jeżeli jest zły(nie mam doświadczenia jeśli chodzi o dzienniki), ćwiczę ok 7-8 miesięcy, wcześniej ćwiczyłem ale nie regularnie.
A więc zaczynamy:
Poniedziałek
klatka+biceps
1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4s/12/8/8/6
2.wyciskanie hantlami na ławce skośnej dodatniej 3s/11/10/10
3. wyciskanie hantlami na ławce o skosie ujemnym 3s/11/9/9
4. rozpiętki na ławce płaskiej(lub butterfly) 3s/12/12/9
5. rozpiętki na bramie 3s11/10/10
biceps
1. wznoszenie przedramion stojąc 4s/15/13/11/10
2. wznosznie hantli siedząc(łokieć wsparty o wew. część uda) 3s/12/12/12
3. unoszenie przedramion stojąc(chwyt młotkowy) 2s/13/11
+10 min cardio i 3 serie na brzuch


Wtorek
plecy+triceps
1.podciąganie na drążku 3s na max
2. ściąganie drążka wyciągu górnego 4s/14/12/10/8
3.wiosłowanie sztangą szeroki nachwyt do klatki 3s/12/11/9
4. wiosłowanie podchwytem wąsko 3s11/10/8
5. martwy ciąg 3s/11/9/7
triceps
1. wyciskanie francuskie hantetlką 3s/13/10/10
2. sciąganie w dół drążka wyciągu górnego stojąc 3s/13/12/11
3. sciąganie w dół drążka wyciągu górnego pochylając się 3s/11/11/10
+10 min cardio

Czwartek
barki
1. wyciskanie sztangi na maszynie Smitha wąski nachwyt, łokcie do przodu 3s/9/7/6
2. wyciskanie sztangi na maszynie Smitha zza głowy łokcie szeroko 3s8/8/8
3. odwodzenie ramion stojąc 3s/11/10/9
4. unoszenie hantli z przodu 2s/8/8
5. odwodzenie ramion w opadzie tułowia 3s/11/9/11
6. unoszenie sztangi(kaptury) 4/12/11/11/11
przedramie
1.unoszenie sztangi łamanaej nachwytem stojąc 3s/11/10/9
+ 10 min cardio i 3 serie wznosów nóg wisząc

Piątek
Nogi
1. wyprosty nóg na maszynie 3s/12/10/8
2.przysiad ze sztangą 4s/11/9/6/4
3. przyklęk z hantlami 3s/8/8/6
4. wycisk na suwnicy wąsko nogi 3s/11/9/8
5 uginanie nóg leżąc(2-głowe) 3s/11/10/9
6. spacer z hantlami przyklekając (nie umiem tego nazwac) 4s/8/7/7/6
7. martwy ciąg z prostymi nogami 2s/10/8
łydki
1. wspięcia na palce stojąc 4s/12/11/11/10

Oczywiście staram się trzymać dietę, jako że jestem endomorfem i kiedyś byłem po prostu gruby staram się robić zawsze cardio a teraz jeszcze używam thermo speed'a. Co do suplementacji to uzupełniam dietę o [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] pro mix, po treningu pije xpand post, a w leniwe dni gdy mi się nie chce iść i ćwiczyć używam super pump. Aktualnie chce zbudować trochę masy ale suchej thermo speed zapobiega tylko nabieraniu nowej tkjanki tłuszczowej ze względu na nadwyżkę kaloryczną. A i jesczze jedno od początku listopada zacząłem cykl na cm3 treca.

Czekam na wasze opinie i z góry przepraszam jeśli jakieś ćwiczenie źle opisałem bądź jest niezrozumiałe;] proszę o wyrozumiałość

itachim jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-11-2012, 09:54
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar KierownikImprezy
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Postów: 3 801
Podziękował: 0
Dostał 113 razy "Dzięki" w 113 postach
Domyślnie Odp: dziennik itachim

Cześć wyglada wszystko ładnie tylko jedno mnie martwi, bo w suplementacja nie wymieniła najważniejszych suplementow takich jak [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] i [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] .
Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 5_1 like Mac OS X) AppleWebKit/534.46 (KHTML, like Gecko) Version/5.1 Mobile/9B179 Safari/7534.48.3
KierownikImprezy jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-11-2012, 10:01
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jun 2012
Postów: 40
Podziękował: 2
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: dziennik itachim

[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] to pro mix sciteca;] a [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] mam olimpa w capsach i proszku czasem na noc biorę ze 3 kapsy bcaa, bcaa używam z reguły gdy mam redukcje albo mało jem bo nie mam kiedy gdy mogę jeść dużo i o określonych godzinach nie używam bcaa regularnie.
itachim jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-11-2012, 10:24
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 841
Podziękował: 8
Dostał 210 razy "Dzięki" w 209 postach
Domyślnie Odp: dziennik itachim

Thermo speed to ten od Olimpa? Jesli tak ,to szkoda na to kasy,bo w ogole to nie dziala. Lepsze efekty dadza Ci aeroby 3x w tygodniu po 30min,albo rano albo bezposrednio po treningu silowym. Co do [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] na noc ,to kompletnie bez sensu, tym bardziej ,ze ilosc jaka bierzesz jest sladowa. Lepiej to wziac z rana po przebudzeniu i po treningu jesli cwiczysz z rana ,jesli pozniej to przed i po treningu. Jesli robisz aeroby po treningu silowym ,to bcaa bezposrednio przed nimi jest jak najbardziej wskazane
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-11-2012, 10:38
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jun 2012
Postów: 40
Podziękował: 2
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: dziennik itachim

tak ten olimpa, wiem ale ja nie licze na wielkie spadki tylko po prostu brak nowej tkanki tłuszczowej. Co do [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] to myśle że teraz na cyklu masowym jest mi zbędne, a xpand post ma w sobie 5g [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] 5g bcaa 40g węgli, 16g [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] , pije go po treningu siłowym i ide na cardio zeby napędzić metabolizm więc robie go z intensywnoscia ok 120-130 na rowerku. redukcje aeroby bcaa i dobry spalacz planuje w marcu, na razie skupiam się na masie
itachim jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-11-2012, 11:11
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar KierownikImprezy
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Postów: 3 801
Podziękował: 0
Dostał 113 razy "Dzięki" w 113 postach
Domyślnie Odp: dziennik itachim

Nie jest [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] nigdy zbędne jesli masz mega chaosu z Olimpia to 5 kaps po przebudzeniu i przed i po treningu 5 kaps. Jesli chodzi o termin sprzeda na sam początek jest ok
Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 5_1 like Mac OS X) AppleWebKit/534.46 (KHTML, like Gecko) Version/5.1 Mobile/9B179 Safari/7534.48.3
KierownikImprezy jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-11-2012, 12:05
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jun 2012
Postów: 40
Podziękował: 2
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: dziennik itachim

sorki ale nie rozumiem o jakim chaosie z olimpa mówisz i jaki termin sprzeda?
po prostu ja mam tylko 19 lat i nie stac mnie na wiecej odzywek... murze mądrze wydawać kasę żeby na michę było;]
itachim jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-11-2012, 12:55
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 841
Podziękował: 8
Dostał 210 razy "Dzięki" w 209 postach
Domyślnie Odp: dziennik itachim

Dlatego madrzejsze jest kupienie [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] zamiast thermo speeda, ktory na prawde nie dziala. Jesli twoje cardio wyglada tak,ze smigasz przez 10min przy tetnie 120-130 ,to rownie dobrze w ogole moim zdaniem mozesz go nie robic. Popedaluj z 30min ,tetno mozesz spokojnie do 140nawet trzymac i nic sie nie stanie. Moim zdaniem powinienes wciagnac po treningu wegle o niskim IG np ryz brazowy zeby poziom cukru we krwi powoli sie podnosil ,co przelozy sie na pelnowartosciowe aeroby. Mozesz do tego dodac troche rodzynek,to niczemu nie przeszkodzi (sam ryz znacznie obnizki wartosci IG posilku,a glikogen bedzie sie spokojnie odbudowywal) i wypic bialko ,dodac bcaa . Miesnie beda wtedy w 100% zabezpieczone. Wegle w twoim xpandzie to same cukry proste.
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-11-2012, 13:39
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar KierownikImprezy
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Postów: 3 801
Podziękował: 0
Dostał 113 razy "Dzięki" w 113 postach
Domyślnie Odp: dziennik itachim

Przepraszam ale pisalem z telefonu i nie zauwazylem jak mi zmienilo na chaos haha, powinno byc caps. Kolega dobrze mowi lepiej [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] kupic niz thermo speeda tak samo tego xpanda, po co Ci on? lepiej juz Carbo, o wiele aniej, pozdrawiam!
__________________
Zapraszam wszystkich do sledzenia i polubienia mojego fanpage - https://www.facebook.com/pages/IFBB-...1568329?ref=hl
KierownikImprezy jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-11-2012, 18:23
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jun 2012
Postów: 40
Podziękował: 2
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: dziennik itachim

ok spoko skoncze xpanda i thermo speeda, potem po siłowym treningu bede pil carbo i z 5 g [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] a w domu jadł ryż z rodzynkami, po prostu nie lubię na siłownie nosić jedzenia do szatni. Macie jescze może jakieś rady dla mnie jeśli chodzi o [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] bądź dziennik treningowy, np jakieś poprawki czegoś za dużo albo za mało i kiedy zmienić dziennik?
itachim jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Dziennik treningowy piotr88 Dzienniki treningowe 23 11-11-2012 13:42
Dziennik toxin-a toxin Dzienniki treningowe 22 11-09-2012 16:52
itachim itachim Przedstaw się! 13 11-09-2012 09:03
Dziennik - Monikuś Monikuś Dzienniki treningowe 35 05-06-2012 06:59
'Dziennik NImfomanki" Black_Angel_89 Literatura 3 16-05-2009 11:45

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:15.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin