Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > PARTNERZY > HiTec Nutrition
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 13-01-2012, 21:50
Moderator
Super Expert
 
Avatar Arnold
 
Zarejestrowany: Nov 2010
Postów: 56 213
Podziękował: 141
Dostał 603 razy "Dzięki" w 592 postach
Domyślnie Odp: Dzięnik Treningowy Macieja Grzegorzewskiego (zawodnik kadry narodowej k-1,low-ki

fajny arsenał suplementów ! Jedziesz do przodu i
__________________
Najlepszy portal kulturystyczny w Polsce - http://www.kulturystyka-online.pl/
Najlepszy sklep z odżywkami w Polsce - http://www.kulturystyka-online-sklep.pl/
Najlepsze forum kulturystyczne w Polsce - http://www.kulturystyka-online.pl/fo...urystyczne.php
Arnold jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Arnold otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
Human-gym (16-01-2012)
stare 14-01-2012, 09:20
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar Azwald
 
Zarejestrowany: Dec 2011
Postów: 105
Podziękował: 14
Dostał 3 razy "Dzięki" w 3 postach
Domyślnie Odp: Dzięnik Treningowy Macieja Grzegorzewskiego (zawodnik kadry narodowej k-1,low-ki

Ah czemu mnie takie paczuszki nie mogą witać jak wracam do domu
Azwald jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-01-2012, 13:47
Użytkownik
Super Expert
 
Zarejestrowany: Dec 2011
Postów: 4 734
Podziękował: 0
Dostał 47 razy "Dzięki" w 47 postach
Domyślnie Odp: Dzięnik Treningowy Macieja Grzegorzewskiego (zawodnik kadry narodowej k-1,low-ki

szczerze to myslalem ze bedzie inaczej u Ciebie taki zestaw wygladal ....
T.Pabiniak jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
T.Pabiniak otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
Human-gym (16-01-2012)
stare 16-01-2012, 19:53
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar Human-gym
 
Zarejestrowany: Jan 2012
Postów: 63
Podziękował: 10
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Dzięnik Treningowy Macieja Grzegorzewskiego (zawodnik kadry narodowej k-1,low-ki

Pozdrawiam wszystkich po weekendzie, za mną poniedziałkowy trening!
A oto on:

Po 15 minutowej rozgrzewce i zapasach(czasami może odbić..) przeszliśmy do ćwiczeń siłowych.

Klatka:

-Wyciskanie sztangi, ławka skośna(do góry) 4 serie po 12 powtórzeń.(50kg,55kg,60kg,65kg)
-Wyciskanie hantli, na płasko 4 serie po 12 powtórzeń.Na hantle.(21,5kg,21,5kg,24,5kg,26,5kg)
-Rozpiętki hantlami, na płasko 4 serie po 12 powtórzeń.Na hantle.(11.5kg,11.5kg,14,5kg,16,5kg)+super seria(7kg)
-Rospiętki na maszynie, 4 serie po 12 powtórzeń(nie pamiętam dokładnie ciężaru..)

Triceps:

-Wyciskanie, uchwyt francuski 4 serie po 12 powtórzeń.(15kg,18kg,20kg,22kg)
-Ściąganie linki do dołu, na atlasie 4 serie po 12 powtórzeń.(15kg,20kg,25kg,30kg)
-Położenie nóg na ławkę, na drugie zaparcie się rękami na wysokości barków 4 serie po 12 powtórzeń.(10kg,15kg,20kg,25kg)Nie wiem czy dobrze wytłumaczyłem:/
-Wyciskanie hantli za głowy, 4 serie po 12 powtórzeń.(6,5kg,9,5kg,11,5kg,12,5kg)+super seria(5kg)

Dynamika bokserska przed lustrem 3 rundy po 1 min.Następnie 2 rundy(1min) na worku dynamika+ kopnięcia we wszystkich płaszczyznach(wpierw dogrzanie i małe rozciąganie)


T.Pabiniak- te "..." wyrażają więcej niż 1000 słów he

Żeby nie KamilHITEC,nie było by takiego konkreta!

Pozdrawiam i do jutra!
Human-gym jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-01-2012, 01:44
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar Human-gym
 
Zarejestrowany: Jan 2012
Postów: 63
Podziękował: 10
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Dzięnik Treningowy Macieja Grzegorzewskiego (zawodnik kadry narodowej k-1,low-ki

Wtorkowy trening nie odbył się z powodów paru niewinnych klasówek w szkole...

Środa= Plecy+Biceps

Plecy:
-Podciąganie na drążku szerokim uchwytem 4 serie po 12 powtórzeń.
-Podciąganie na drążku podchwytem(uchwyt wąski) 4 serie po 12 powtórzeń.
-Przyciąganie do klatki piersiowej drążka na atlasie 4 serie po 12 powtórzeń.(Nigdy nie mogę zapamiętać..)
-Wiosłowanie 4 serie po 12 powtórzeń.(21kg,21kg,22kg,23kg)

Biceps:
-Hantlą na modlitewniku 4 serie po 12 powtórzeń.(27kg,27kg,28.5kg,30kg)
-Atlas, drążek prosty 4 serie po 12 powtórzeń.(30kg,35kg,35kg,40kg)
-Sztangą stojąc szerokim uchwytem do kąta 90 stopni 4 serie po 12 powtórzeń, po skończeniu czwartej serii robię od razu super serie mniejszym ciężarem, zawczasu przygotowanym.(17kg,20kg,22kg,23kg)+super seria(12,5kg)

Kilka ćwiczeń na przedramię i brzuch i przeszedłem do przyspieszeń bokserskich max do 3 uderzeń.
-pierwsze 2 serie przed lusterkiem runda 2min.
-kolejne 2 serie na worku, runda 2 min.

Na sam koniec zrobiliśmy lekkie okopywanie mięśni czworogłowych.

Pracuję nad filmikami i mogę dać słowo że będą tylko nie jestem wstanie podać bliżej określonego czasu.
Pozdrawiam!
Human-gym jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-01-2012, 00:54
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar Human-gym
 
Zarejestrowany: Jan 2012
Postów: 63
Podziękował: 10
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Dzięnik Treningowy Macieja Grzegorzewskiego (zawodnik kadry narodowej k-1,low-ki

Na dzisiejszym treningu pracowaliśmy na technikami nożnymi.

Trening zaczęliśmy od 15 minutowej rozgrzewki, szczególnie zwracając uwagę na dogrzanie nóg.

W pierwszych ćwiczeniach skupiliśmy się na kopnięciu Low-Kick(kopnięciu w mięsień czworogłowy)

Ćwiczenia wykonywaliśmy na tarczach bez założonych ochraniaczy na piszczel.

Jeden obwód wyglądał następująco(runda 5 min. jeden obwód i zmiana z partnerem bez odpoczynku, 120% mocy!):


-low kick zewnętrzny w lewą nogę
-low kick wewnętrzny w lewą nogę
-low kick wewnętrzny w prawą nogę
-low kick zewnętrzny w prawą nogę
x1

Middle kick:
-Middle kick prawą nogą x2
-Middle kick lewą nogą x2
x1

High kick:
-High kick prawą nogą x2
-High kick lewą nogą x2
x1

Front kick:
-Front kick prawą nogą x2
-Front kick lewą nogą x2
x1

Side kick:
-Side kick prawą nogą(bez obrotu)
-Side kick lewą nogą(bez obrotu)
-Side kick prawą nogą(z obrotem)
-Side kick lewą noga(z obrotem)
x1

Kolano(z wyskoku)
-Lewe x2
-Prawe x2
x1

Kolano(w klinczu)
-Lewe,prawe x2
-Lewe,prawe x2
x1

Następnie kopnięcia w tej samej płaszczyźnie co powyżej z małą zmianą.

-Low kick prawy 1 kopania bez przerwy
-Low kick lewy 1 min. kopania bez przerwy

I tak dalej...

Pod koniec treningu założyliśmy ochraniacze i wykonywaliśmy powyższe techniki w parach, przy pracy na nogach.Runda 3 min.
Dodaliśmy to tego stałe elementy walki(przechwyty,odprowadzenia,przepuszczenia,blok i przed kopnięciami+kontra i rekontra)

Na sam koniec okopywanie bez ochraniaczy mięśni czworogłowych i delikatne rozciąganie.

Jutro siłownia! Pozdrawiam i do jutra!
Human-gym jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 21-01-2012, 00:36
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar Human-gym
 
Zarejestrowany: Jan 2012
Postów: 63
Podziękował: 10
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Dzięnik Treningowy Macieja Grzegorzewskiego (zawodnik kadry narodowej k-1,low-ki

Piątkowy trening zaliczony!

Barki:
-Wyciskanie sztangą 4 serie po 12 powtórzeń.(30kg,40kg,45kg,50kg)
-Unoszenie hantli bokiem leżąc na ławce skośnej 4 serie po 12 powtórzeń.(9kg,10kg,11,5,12kg)
-Unoszenie hantli bokiem 4 serie po 12 powtórzeń + super seria.(7,5kg,9,5kg,10,5kg,12kg)+super seria(6,5kg)
-Unoszenie hantli przodem naprzemiennie 4 serie po 12 powtórzeń.(8,5kg,9,5kg,11kg,12,5kg)
-Wyciskanie hantli przodem(Wyciskanie Arnolda)(11.5kg,14.5kg,16.5kg,19.5kg)
-Sztanga szrugsy na kaptury 4 serie po 12 powtórzeń + super seria.(27,5kg,29,5kg,31kg,33kg)+super seria(20kg)

Kilka ćwiczeń na wzmocnienie przedramienia i mięśni brzucha.
Brzuszki- robiliśmy z odbijaniem piłki lekarskiej(3kg) o dolne partie mięśni brzucha(w praktyce .. zdarzało się trafić w splot)

Na koniec przyśpieszenia bokserskie przed lusterkiem i na worku, po 2 rudny(2min)

Informuję że wraz z początkiem ferii zaczynam się przygotowywać, wchodzić w okres przed startowy więc zmieni się program treningowy.Czekam na wskazówki trenera.

Pozdrawiam i miłego weekendu!
Human-gym jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 21-01-2012, 09:39
Moderator
Super Expert
 
Avatar Arnold
 
Zarejestrowany: Nov 2010
Postów: 56 213
Podziękował: 141
Dostał 603 razy "Dzięki" w 592 postach
Domyślnie Odp: Dzięnik Treningowy Macieja Grzegorzewskiego (zawodnik kadry narodowej k-1,low-ki

Widzę dobrze skatowałeś barki. Jedziesz dalej !!
__________________
Najlepszy portal kulturystyczny w Polsce - http://www.kulturystyka-online.pl/
Najlepszy sklep z odżywkami w Polsce - http://www.kulturystyka-online-sklep.pl/
Najlepsze forum kulturystyczne w Polsce - http://www.kulturystyka-online.pl/fo...urystyczne.php
Arnold jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Arnold otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
Human-gym (21-01-2012)
stare 23-01-2012, 13:00
Użytkownik
Super Expert
 
Zarejestrowany: Dec 2011
Postów: 4 734
Podziękował: 0
Dostał 47 razy "Dzięki" w 47 postach
Domyślnie Odp: Dzięnik Treningowy Macieja Grzegorzewskiego (zawodnik kadry narodowej k-1,low-ki

sory juz keidys mi ktos mowil cos o ktopkach czy o moim pisaniu hahah ale juz tak mam idzie odruchowo!!! ale dziennik trzeba przyznac ze prowadzony po raz pierwszy a pelna profeska... i ostre zaangazowanie nie tylko na macie ale rowniez na silowni
T.Pabiniak jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
T.Pabiniak otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
Human-gym (24-01-2012)
stare 24-01-2012, 16:35
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar Human-gym
 
Zarejestrowany: Jan 2012
Postów: 63
Podziękował: 10
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Dzięnik Treningowy Macieja Grzegorzewskiego (zawodnik kadry narodowej k-1,low-ki

Poniedziałkowy trening:

Zaczął się 15 min. rozgrzewką,następnie przeszliśmy do serii na worku.

-4 rundy same ręce
-5 rund ręka,noga
-5 rund same ręce
-4 rundy same nogi
runda 2min.

Po worku przeszliśmy do ćwiczeń siłowych.

-W jednym obwodzie było 11 stacji.
-Ćwiczyliśmy 1min. pracy i 1min.odpoczynku.
-W założeniu był tylko jeden obwód, po skończeniu obwodu delikatne rozciąganie i koniec treningu.

Jak sami widzicie dosyć delikatny trening ale nie ma co się od razu rzucać na głęboką wodę.
W tym okresie będę miał dwa dni w tygodniu w którym będę robił po dwa treningi na dzień, z rana siłownia pod wieczór wytrzymałość,worek, tarcze itp..

Arnold- Jeszcze dziś czuję te barki! a przy wczorajszym boksowaniu widziałem Bramy Niebieskie

Zbieram się na kolejny trening.
Pozdrawiam!
Human-gym jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
zawodnik PEAK Julien KamilHITEC HiTec Nutrition 1 13-02-2012 09:13
Thaiboxprofi Berat Aliu nowy zawodnik w teamie KamilHITEC HiTec Nutrition 6 13-01-2012 13:14
meta na kick-a? delpier2 Cykle 8 27-09-2007 12:02
kick-boxing kontros1 Offtopic 25 13-07-2007 13:13
low carb pablao Odżywianie i dieta 1 23-04-2007 12:59

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 22:16.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin