Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online

Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Odżywianie i dieta
Odpowiedz

Narzędzia wątku
stare 27-10-2014, 14:00
Użytkownik
Nowicjusz

Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Dieta na masę

Witam.

Na tym forum jestem nowy i szukam porady w sprawie diety, ale przejdźmy do sedna. Mam 21 lat, 173cm wzrostu i trenuję od 2 lat, początkowo były to o wiele słabsze jakościowo treningi jak i dieta. Wiadomo trzeba z czasem poznawać swój organizm tak też się dzieje w moim przypadku. Obecnie jestem po jako takim zbiciu wagi (z 78 na 70) i od początku października już wbijam masę. Do tej pory wpadł 1kg ale po ciele widzę, że wyglądam trochę gorzej niż wcześniej. Prowadzę teraz od 4tyg trening siłowy i łączę go z 8min tabatą. Niestety po treningu klatki przeforsowałem sobie na drugi dzień klatkę tabatą i odczuwam w niej ból gdy wykonuję ruchy w których ona też wykonuje pracę. Dlatego trening siłowy odstawiam bo chce sobie dać jakieś 2tyg przerwy i zobaczyć czy ból przejdzie. Wracając do sedna sprawy diety. Obecnie zjadam 2900-3000kcal dziennie. Jest to standardowa dawka dzienna. Przeważnie mój jadłospis wygląda tak:
1: 100g płatków owsianych na wodzie, 200g twarożku/40g odżywki białkowej z 250ml mleka
2: 5 jajek + 2 bułki pełnoziarniste. Jajka jem zamiennie w postaci jajecznicy (jajecznica na smalcu), na miękko lub twardo
3: 200g piersi z kurczaka na parze lub duszonej na niewielkiej ilości oleju roślinnego lub oliwy, 100g brązowego ryżu, zamiennie jakieś warzywa (najczęściej brokuł lub pomidor z papryką). Jest to posiłek na 1h przed treningiem
4: taki sam posiłek na wyżej. Jem go po treningu i bezpośrednio po treningu dochodzi banan
5: przed snem kostka (250g) sera twarogowego półtłustego

Trening wygląda zazwyczaj tak:
klatka biceps
plecy triceps
nogi barki

Zaczynam jednak przechodzić na inny tryb, ponieważ muszę więcej popracować nad ramionami
klatka biceps