Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Odżywianie i dieta
stare 14-03-2012, 14:42
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar taedoju
 
Zarejestrowany: Feb 2012
Postów: 210
Podziękował: 5
Dostał 6 razy "Dzięki" w 6 postach
Domyślnie Dieta - masa

Waga aktualnie 97 kg .
Oto mini rozpiska mojego planu na masę od przyszłego tygodnia :

ilość posiłków 5 . Wartości odżywcze:
170g [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
240g węglowodanów
210g tłuszczy

kcal : 3740 (o ile się nie pomyliłem w obliczeniach)

źródła węglowodanów :
ryż/ziemniaki/ owsianka po siłowni pieczywo i w przypadkach wyjątkowych ciemne pieczywo zamiast ziemniaka np
źródła białka :
serek wiejski, jajka, mięcho
tłuszcze:
migdały, olej z kapsaicyną (mieszanka zdrowych olejów ) , omega 3 , oliwa z oliwek, żółtka jaj

Po treningu : posiłek węgle + [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] bez tłuszczy. Myślałem też by może w dni nie treningowe schodzić z węglowodanów do około 100-150g, co o tym myślicie ? Wszelkie rady mile widziane, dodam że ja generalnie jestem ciężki jeżeli chodzi o liczenie kalorii a co za tym idzie jem "na oko" tj. zawsze wiem ile białka mam w posiłku, ile konkretnie DODANEGO tłuszczu, węgle jeżeli ryż = nie ma problemu, ziemniaki /chleb sprawdzam tylko raz po raz. Jeżeli to pomoże dodam że jestem typem który woli mieć ogólne zasady jedzenia niż wytyczone ścisle liczby. Ale tak czy siak bedę sie starał mniej więcej wpasować w wpisane przeze mnie tutaj liczby.
__________________
"I need no crutch to make it through this life. All those i rely on: no one . Those things i depend on: nothing. My survival lies in my own strength. It's power through control. Control through strength. Strength through hate. Hate through fear. Fear through displays of power. I WILL NOT SUBMIT."
https://twitter.com/#!/taedoju -> interesujące linki związane z dietą / treningiem
taedoju jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-03-2012, 22:15
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Dec 2011
Postów: 78
Podziękował: 0
Dostał 6 razy "Dzięki" w 6 postach
Domyślnie Odp: Dieta - masa

moja waga na dzis to 84 - 86 kg i jem wiecej kcal niz ty ...
nie masz podstawy do budowania miesni nie masz bialka, masz mniej niz 2g bialka na kg masya to jest b malo.
bialko masz miec na 2,5 g-3g na kg masy
wegle 5g +
tluszcze 1g
nie wiem po co ci tyle tluszczy w diecie w twoim przypadku ok 100g na dzien spokojnie wystarczy

nie wiem dlaczego posilek po silowni nie zaweira tluszczu ? jezeli masz na mysli posilek 10 min po treningu to racja nie dodwaj tam tluszczy a jezeli jesz ten posilek 40min czy godzine po treningu to normalnie daj tam zdrowe tluszcze to w niczym nie przeszkadza.

nie ma sensu obcinac wegli w dnt.

jezeli chcesz dobrze obliczyc swoje zapotrzebowanie kcal to wejdz na strone Akopa i tam dokladnie jest opisane wszystko.

na masie nie musisz sie tak przejmowac czy zjesz 3700 czy 3850 kcal w ciagu dnia. najwazniejsze zebys nie schodzil ponizej wyznaczonej ilosci.
gustlik123 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-03-2012, 22:28
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar dublekil
 
Zarejestrowany: Feb 2012
Postów: 94
Podziękował: 2
Dostał 4 razy "Dzięki" w 4 postach
Domyślnie Odp: Dieta - masa

To co gustlik123 pisał - za mało [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] i węgli, tłuszczy za dużo, tłuszcze u Ciebie stanowią 210*9=1890kcal, 1890/3740=50,5%, AŻ 50% PROCENT KALORII, masy byś na czymś takim raczej nie zrobił.

Źródła białka, mam nadzieje masz w odwrotnej kolejności pod względem ilości niż podałeś

Serek wiejski wymień na twaróg, będzie mniej tłuszczu w diecie i może będziesz mógł zachować te swoje oleje.

Co do zmniejszenia węgli w dnt to dobra metoda, pod warunkiem, że w dt dostarczasz tyle kalorii ile potrzebujesz, widać kiedy dieta szwankuje to większe przyrosty robisz przy mniejszej liczbie treningów w tygodniu, np 3, 4, ale jeżeli masz porządną michę to można ćwiczyć 5 dni w tygodniu. Ile zbić węgli? Źródła podają od 20 do 33%, ale to moim zdaniem zła metoda, zbić powinieneś (zakładając, że dieta jest dobrze dobrana) tyle węgli ile kalorii spalasz na treningu, godzina treningu to ok 400-500kalorii, czyli 100-125g węgli, policz ile jeszcze więcej spalasz idąc na siłownie.
dublekil jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Dieta na mase, dieta redukcyjna, produkty wysokobiałkowe Arnold Odżywianie i dieta 20 20-05-2013 16:54
Moja dieta-cel masa jak ktos ma ochote na poprawki prosze CranK Odżywianie i dieta 0 23-09-2008 17:19
Masa Zdjecia Z 15 stycznia Masa Old OLIMP Przedstaw się! 20 04-02-2007 21:11
dieta (masa) boyy Odżywianie i dieta 7 03-09-2006 10:09
dieta za 20 zl dziennie ( MASA) boyy Odżywianie i dieta 8 16-08-2006 11:09

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:10.
BODY ATTACK

Popularne artykuły

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin