Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany
stare 13-10-2012, 21:28
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Oct 2012
Postów: 1
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie :)

hej mam mam prawie 2 m wzrostu i ważę 100kg chciałbym trochę "przypakować" i spalić trochę tkanki tłuszczowej ćwiczę dość dość na tzw. sucho i trochę kontorów mam ale dalej jak patyk co zrobić zęby trochę zwiększyć swoja masę"mięśnie" bo ogólnie to z 80 kg zrobiło się 100kg ale z względu na mój wzrost nic nie widać
warka jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Wybierz jakość Body Attack!
stare 13-10-2012, 21:33
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 353
Podziękował: 20
Dostał 21 razy "Dzięki" w 21 postach
Domyślnie Odp: :)

a jak u ciebie z dietą? I jak trenujesz? To temat rzeka. Trudno stwierdzić po tym co napisałeś jak zwiększyć u ciebie mase mięsniową
Marek11 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-10-2012, 21:43
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar pawel42wawa
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 052
Podziękował: 41
Dostał 82 razy "Dzięki" w 82 postach
Domyślnie Odp: :)

Witaj witaj ....
dość, dość ..to chyba bardzo długo skoro z 80 zrobiło się 100 kg i to na sucho
Może tak szczerze i od początku.... łatwiej będzie cokolwiek podpowiedzieć.
zacznijmy od podstaw:
Jak się odżywiasz i jak wygląda Twój trening ?
pawel42wawa jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-10-2012, 14:09
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: :)

Jeżeli z wagi na sucho o 20 kg przytyło cię, pomimo że nie widać za bardzo, tzn że dieta musiała być dobra. TEraz po prostu jeszcze zwiększ kaloryczność przede wszystkim. Postaraj się zapewnić 200 g [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] w ciągu dnia (zwięrzęcego). Jeżeli na sucho masz nadal efekty to nie widzę sensu koniecznie brania supli. Chyba, ze to ma podziałać bardziej motywacyjnie to zakup [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] monohydrat i stosuj 15 g podzielone na 3 dawki w dni z treningiem 5 rano przed i po treningu, a w wolne dni 3 dawki rozłożone w ciągu dnia. 15 G to dużo, ale Twoja waga też jest większa niż u tych głównie tutaj piszących u których często waha sięokoło 80 kg. Więć nie przejmuj się za chwilę pewnie pogłoskami że po co tyle kretki. Do tegho gaienrt i [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] w proszku by braki uzupełnić jak nie jesteś w stanie z samej diety tyle pociągnąć. Na początek tyle. Trening w zalezności od stażu, ale Tobie i tak bym polecił klasyczny split. Jeżeli masz dobry trening to nie musisz zmieniać, jak chcesz zmienić to popatrz, poczytaj lub ułóż coś i się poprawi.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:16.
BODY ATTACK

Popularne artykuły

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin