Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 13-06-2013, 21:57
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Jun 2013
Postów: 266
Podziękował: 22
Dostał 8 razy "Dzięki" w 8 postach
Domyślnie 4 dniowy plan na redukcji do oceny i korekty

pon.
Klatka+Biceps
1.wyciskanie sztangi na ławce poziomej 15.12.12.10
2.wyciskanie sztangielek na ławce skos dodatni 15.12.12.10
3.wyciskanie na maszynie siedzac uchwyt pionowy 15.12.12.10
4.bramka 15.12.12.10
Biceps
1.łamana sztanga na modlitewniku podchwytem 15.12.10
2.uginanie przedramion ze sztangielkami stojac 15.12.10
3.cwiczenie 21 na bicka stojac 3 ser.
Wt.
Nogi+Łydki
1.PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH:15.12.12.10
2.WYPYCHANIE CIĘŻARU NA SUWNICY(MASZYNIE) 15.12.12.10
3.PROSTOWNIE NÓG W SIADZIE 15.12.12.10
4.UGINANIE NÓG W LEŻENIU 15.12.12.10
Łydki
1.WSPIĘCIA NA PALCE W SIADZIE 40.35.30
2.WSPIĘCIA NA PALCE NA „HACK-MASZYNIE”20.15.12
Sr.
Wolne
Czw.
Barki+Triceps
1.Wyciskanie sprzed głowy na maszynie 15.12.12.10.10.
2.Wyciskanie sztangielek 15.12.12.10.10
3.Odwrotne rozpiętki na maszynie 15.12.12.10.10
4.Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 15.12.12.10.10
Triceps
1.PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC TRZYMAJĄC LINE 15.12.12.10
2.PROSTOWANIE RAMIENIA PODCHWYTEM NA WYCIĄGU STOJĄC 15.12.10
3.WYCISKANIE W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ WĄSKIM UCHWYTEM 15.12.10
Pi.
Plecy
1.ŚCIĄGANIE DRĄŻKA WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT) 15.12.12.10
2.PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM 15.12.12.10
3 PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) 15.12.12.10
4 ŚCIĄGANIE DRĄŻKA WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE UCHWYT NEUTRALNY 15.12.12.10

So+Niedz wolne

Na każdej sesji treningowej na początku 10 min aerobów po treningu 3 serie brzucha i 15 min aerobów i co tydzien 5 min wiecej bo mało niestety kondycji .
Dieta
200-250gr [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
300gr węgla
80gr tłuszczu
Suple
[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] ;FireSnake rebelion polecam
[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] ; Olimp MegaCaps 1250 mono
Amino X; [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] ; [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] Vitality Complex

Prosze o oceny i korekty pozdrawiam
skrzydlo8 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
BODY ATTACK SOSY ZERO
stare 14-06-2013, 07:56
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: 4 dniowy plan na redukcji do oceny i korekty

Plan ostry i widzę, że na maksa porobiłeś te serie do 16 na duże grupy i na małe 9. Na bicka starczy jak zrobisz na końcu jedno tylko 21 a nie 3 serie aż. Na klatkę zobacz czy nie będzie za mocno czy nei lepiej dać mniej serii. To samo się tyczy reszty partii. Na barki masz stanowczo za dużo serii !! NA triceps pomijając fakt , że za dużo to najpierw daj wyciskanie wąskie w leżeniu. Po za tym spójrz sam. Na klatkę masz 16 serii, z czego przy 12 seriach angażujesz triceps. Potem po paru dniach masz triceps na 10 serii. Uważasz, żę jest dobrze?? Może się skończyc tym że się zajedziesz i tyle będzie z redukcji, przemeczysz organizm się będzie bronił i lipa.

Ogółem powiem Tak: Jeżeli chodzi odobór ćwiczeń to nie jest źle. Jeżeli natomiast chodzi o ilość wykonywanych serii, to tragedia jak dla mnie. Tylko to nawet ja bym sie bał zrobić, a nie powiem, lubie hardcor na siłce Aeroby nie siłka i takim wysiłkiem niewskazane, jak już to tylko rozgrzewkowe 5 minut. A po siłce 20-30 minut aero.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
TELEWIZOR otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
skrzydlo8 (14-06-2013)
stare 14-06-2013, 13:27
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Jun 2013
Postów: 266
Podziękował: 22
Dostał 8 razy "Dzięki" w 8 postach
Domyślnie Odp: 4 dniowy plan na redukcji do oceny i korekty

może rzeczywiście troche za dużo serii barki zmniejsze do 16 serii triceps do 9 serii klatke zostawie tak jak jest plecy na 14 serii nogi też na 14 serii łydki zostawie a na bicka 2 serie 21 i mysle że będzie ok. Mam takie pytanie jeżeli będe robił redukcje a wiadomo mniejsze ciężary to moge utracic miesnie może być tak że przez 2 tygodnie robie tak jak mam opisane a przez 2 nastepne tygodnie mniej powtórzeń w serii ale większy ciężar żeby rozmiarów nie stracić
skrzydlo8 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-06-2013, 16:48
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 841
Podziękował: 8
Dostał 210 razy "Dzięki" w 209 postach
Domyślnie Odp: 4 dniowy plan na redukcji do oceny i korekty

No chyba jednak nie. Barki to nie jest duża partia żeby ładować 16 serii... Plecy i nogi ,dwie największe partie chcesz zjechać do 14 serii, brak ciągów, wiosła sztangą, do nóg jeszcze jedno ćwiczenie typu wykroki i ze 3 serie mc na prostych nogach. Na barki jedno wyciskanie Ci styknie, wrzuć zamiast drugiego unoszenie hantli bokiem. Kaptury też by wypadało ruszyć albo po barkach albo po plecach.
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-06-2013, 22:50
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Jun 2013
Postów: 266
Podziękował: 22
Dostał 8 razy "Dzięki" w 8 postach
Domyślnie Odp: 4 dniowy plan na redukcji do oceny i korekty

To lepiej po plecach bo robie je same.A możecie mi odp czy można tak ćwiczyc że przez 2 tygodnie tak jak mam rozpisane w planie a przez kolejnie dwa mniej powtórzeń a wiekszy ciężar czy lepiej 6 tygodni redukcja a nastepne siła prosze o wyjasnienie
skrzydlo8 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-06-2013, 05:29
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 841
Podziękował: 8
Dostał 210 razy "Dzięki" w 209 postach
Domyślnie Odp: 4 dniowy plan na redukcji do oceny i korekty

już raz pisałem ,że na redukcji musisz również jechać na mniejszej liczbie powtórzeń i dużym ciężarze żeby podtrzymać mięśnie ,a nie przez cały czas w taki sposób jak masz teraz. Redukuj się do momentu ,w którym tego tłuszczu będzie mało i nie patrz czy to będzie 2,6 czy 10 tygodni. Z niskim tłuszczem będzie Ci łatwiej później budować mięśnie.
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
kulfon otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
skrzydlo8 (15-06-2013)
stare 15-06-2013, 15:23
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar KierownikImprezy
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Postów: 3 801
Podziękował: 0
Dostał 113 razy "Dzięki" w 113 postach
Domyślnie Odp: 4 dniowy plan na redukcji do oceny i korekty

rob drop sety tez sa bardzo wazne bo wiadomo nie masz tyle sily i nie utrzymasz duzych klamotow
__________________
Zapraszam wszystkich do sledzenia i polubienia mojego fanpage - https://www.facebook.com/pages/IFBB-...1568329?ref=hl
KierownikImprezy jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-06-2013, 17:40
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: 4 dniowy plan na redukcji do oceny i korekty

Drop sety może robić. Tylko jeżeli ich nie stosował jeszcze a ma zamiar cisnąć ostro plan jak ma czyli przesadnie za duzo, to tylko się jeszcze bardziej zajedzie. Redukcja i rzeźba to w kuchni się robi, bo od diety zależy jaka kaloryczność i jaki deficyt. Seri które robisz lub masz zamiar wykonywać rób w różnych powtórzeniach i tych mniejszych czyli bardziej siłowych i tych większych rzędu 15, żeby dać rózny bodziec mięsniom i róznie je pobudzać. Dropsety są fajne, ale dla osób bym powiedział średniozaawansowanych i zaawansowanych którzy maja juz odpowiednią w miarę wiedzę, co do treningu. A to co przedstwił kolega wcześniej to świadczy o nie zbyt duzych pojęciu co do treningu i bodźców jakie mamy dać mięsniom do stymulacji i rozrywania włókien mięśniowych, więć bym dropsety odpuścił póki co.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-06-2013, 19:02
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Jun 2013
Postów: 266
Podziękował: 22
Dostał 8 razy "Dzięki" w 8 postach
Domyślnie Odp: 4 dniowy plan na redukcji do oceny i korekty

telewizor to jak ty to widzisz skoro mówisz że ten mój plan jest przesadzony z seriami i iloscia powturzen poto was wypytuje zeby poszerzyć swoją wiedze na ten temat wszedzie gdzie patrzyłem i czytałem na kilku forach kulturystycznych to wszedzie pisza że na rzezbie robimy od 10 do 20 powturzen a ja mam i tak troche mniej i dodam że mam trening piramidalny co serie to dokładam ciężaru dzieki za wasze rady pozdro
skrzydlo8 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-06-2013, 20:15
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 841
Podziękował: 8
Dostał 210 razy "Dzięki" w 209 postach
Domyślnie Odp: 4 dniowy plan na redukcji do oceny i korekty

to niech do Ciebie wreszcie dotrze,że ''rzeźbę'' robisz dietą i aerobami a nie treningiem siłowym! Treningi muszą się przeplatać z tymi na większej ilości powtórzeń (12, no max 15,a nie jakieś machanie 20 razy zabawkami) i na małej z dużym obciążeniem.
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Plan do oceny i korekty. Hop Trening i plany 11 17-06-2013 04:35
Plan na mase prosze o korekty. MrKarlKox Trening i plany 1 16-02-2012 06:10
Dieta na masę do oceny/korekty. RafikRolf Odżywianie i dieta 11 23-09-2011 18:39
Plan do korekty!!! imported_manieczek Trening i plany 1 05-01-2009 19:29
Plan trzy dniowy na mase do oceny larwa Trening i plany 9 25-12-2006 17:03

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:14.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin