Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 03-02-2014, 21:22
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar boczek1
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Postów: 318
Podziękował: 2
Dostał 28 razy "Dzięki" w 28 postach
Domyślnie Odp: zmiana treningu?

Piter słyszałeś o gościu nazwisku Olech? Jak nie to napisze ci jest to 12 krotny mistrz świata w trójboju przy wadze 64,5kg siadał z340 kg wyciskał prawie 200 a mc 320kg więc pieprznij się jeszcze raz w caban i pomyśl czy wielkość mięśni a siła mięśni to jedno i to samo.
boczek1 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Wybierz jakość Body Attack!
stare 03-02-2014, 22:26
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Postów: 63
Podziękował: 0
Dostał 3 razy "Dzięki" w 3 postach
Domyślnie Odp: zmiana treningu?

nie slyszalem i chyba nie chce slyszec podales przyklad osoby poraz drugi zaraz za telewizorem ktory cwiczy na SIŁE wychodzicie juz dawno poza nasze mozliwosci najpierw porownanie do 5krotnego mistrza strongman a teraz mistrza trojboju a my jestesmy zwyklymi chuchrami ktorzy i tak nie osiagna tego co oni. zejdzcie na ziemie w ogole ale to w ogole nie zrozumieliscie mojego podejscia chlopak chce trenowac na powiekszenie MASY a nie siły amatorsko to raz a wy mi tu o ludziach ktorzy gory przenosza swoja siła zaproponowalem mu trenig na mase i jak ma do tego podejsc... jak bedzie chcial cwiczyc na siłe to wtedy wy wkroczycie do akcji i zaoferujcie mu trening waszych idoli ktorzy sa mistrzami(bez napinki) raz jeszcze napisze ze wieksze partie niech trenuje 4-5 cwiczen a mniejsze do 3 zwiekszajac ciezar... i tyle the end

Ostatnio edytowane przez piter23 ; 03-02-2014 o 22:42
piter23 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-02-2014, 07:07
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar Tsb-Tomek
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 353
Podziękował: 7
Dostał 73 razy "Dzięki" w 70 postach
Domyślnie Odp: zmiana treningu?

Do autora tematu...Porady najlepiej czerpać od doswiadczonych amatorów żelastwa..z pewnością są tacy w Twoim kregu..czasami warto posłuchać rad starszych,którzy dobrze życzą aby uniknąć błędów,które popełnia się zwłaszcza na poczatku drogi do wymarzonej sylwetki.
Nie ilość a jakość...technika,odpowiednie odżywianie i regeneracja to są podstawy...jeszcze raz powtórzę nie rosniesz na treningu..wyciągnij wnioski sam.
Tsb-Tomek jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Tsb-Tomek otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
karol2802 (04-02-2014)
stare 04-02-2014, 09:21
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Postów: 63
Podziękował: 0
Dostał 3 razy "Dzięki" w 3 postach
Domyślnie Odp: zmiana treningu?

no jak kolega wyzej dorzucaj ciezar i przy tym odpowiednia technika nie stoj w miejscu z ciezarem rob progresje w seriach. ja bym juz zakonczyl temat jak autor mysli? dowiedzial sie czego chcial?
piter23 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-02-2014, 14:52
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: zmiana treningu?

piter-podałęm przykałd dla ciebie, bo to Ty twierdisz, żę im większy mięsień tym więej siły, wieć pokazałem że tak niejest. Nie chcesz ze mna gadać, bo wiesz że nie do końca masz racje ale będziesz się wykłócał. Spoko to jest forum nie wyjdziesz na blazna bo jesteśmy anonimowi w większości. Nie wiem co chcesz powiedzieć przez mały cieżar. Podałem ilość powtórzeń jakie ma wykonywać, czyli serie w zakresie od 6 do 12 pwtórzeń maks. A ciężąr niech najpierw zacznie od małego lajtwoego eby czuł nie dosyć nawet, ale na kolejnym treningu dołożyl pare kg i już coś odczuwał i vy progres był przez całę 12 tygodni i więcej, a nie od razu dowalić i już po tygodniu stagnacja. co u bambara ma gen do tego?? To że ojciec robił w polu to może sie okazać że syn będzie nierobem, Geny tu nic do tego, tylko kwestia siły wytrenowania i pracy nad sobą.
A skoro się uczepiłeś że koleś chce nabrać masy to nie ważen jaki da bodziec czyli trening i tak wszystko od koryta i regeneracji będzei zależało.
I jeszce raz powtórze, żeby była stała progresja, lepiej zejść o parę kg w dół na treningu pierwszym, żeby progres się dłużej utrzymywał a i tak dojdziesz do tego samego, tylko ze skutkiem lepszym. Nic Ci po tym jak zaczniesz od 50 kg i będziesz tak ciągnał przez 3 tygodnie, jak możesz zacząć od 48 potem dać 50 i później dodasz 52 kg... AMEN
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
TELEWIZOR otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
karol2802 (04-02-2014)
stare 04-02-2014, 16:38
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Feb 2014
Postów: 11
Podziękował: 17
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: zmiana treningu?

Jestem już po pierwszym treningu FBW i odczuwam lekki niedosyt... czy 1-2 ćwiczenia na partię to wystarczająca ilość? Po treningu z poprzedniego planu jakoś bardziej byłem "zmachany".
karol2802 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-02-2014, 19:39
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Postów: 63
Podziękował: 0
Dostał 3 razy "Dzięki" w 3 postach
Domyślnie Odp: zmiana treningu?

karol- oczywiscie ze malo dla mnie to zawsze bylo by za malo 2 cwiczenia min na duze partie 4 a mniejsze 3

TELEWIZOR ale ja przeciez caly czas mowie o progrsji ciezaru zeby nie stal w miesjcu nie wiadomo ile to raz a dwa TEZ pisalem ze musi pamietac o pelnej misce jedzenia i odpoczynku!! co do slowa lekkiego ciezaru to NP. jak dla niego lekki 50 kg na klatke (lekki) to niech zacznie od takiego i robi progresje nie wiem co 5 kg czy 10 zalezy jak tam u niego z krzepa ale oczywiscie przy tym technika a nie podrzucanie pod sufit bo tego nie napisalem nigdzie. co do syna bambramoze i zostanie nierobem ale w genach przejdzie. widzisz napisales od małego kwestia sily wytrenowania itd itd ale taki maly bamber pojdzie w pole od przyjecia w wieku 9-10 lat wiec u niego sila idzie jak krew z nosa a Ty w jakim wieku poszedles na silownie? co do twojego przykladu dla mnie musze Ci napisac ze zle odebrales albo zle zrozumiales nie wiem: nie napisalem ze im wiekszy miesien tym wieksza siła tylko im wieksza sila tym wiekszy miesien na odwrot

Ostatnio edytowane przez piter23 ; 04-02-2014 o 20:04
piter23 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-02-2014, 19:58
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: zmiana treningu?

Cytat:
Napisał karol2802 Zobacz post
Jestem już po pierwszym treningu FBW i odczuwam lekki niedosyt... czy 1-2 ćwiczenia na partię to wystarczająca ilość? Po treningu z poprzedniego planu jakoś bardziej byłem "zmachany".
Tylko weź pod uwagę, że robisz robisz to 3 razy w tygodniu przez co dajesz zupełnie inny impuls mięśniom. Ja czuję lekkie domsy po każdym trenigu FBW któy wyknuje, a robie po 4 serie na duże partie na barki i triceps 3 serie a bicka tylko 2 w zupełności starczą. Przerwę robię do maks minuty i typowo czuję mięsień staram się skupiać uwagę na podnoszeniu i opuszczaniu jak i trzymać stałe napięcie mięsnowe. Teraz może czujesz niedosyt, ale poczekaj do jutra miesnie powinny cię boleć. Jak nie to dołóż ciężar na koeljny tydzien i skupiaj się na danym mięśniu który ćwiczysz. Przerwę zminimalizuj bo skoro to lajtowy ciężąr nie potrzebujesz 2 minut czasu żeby odpocząć.

Piter-zaczałem siłową sie od 14 roku życia. Teraz już dawno po 20 jestem mam zonę, córkę. Zaczynałem z włąsnych błędow i z nich wysuwałem wnioski. uczyłem się na głupocie swojej potem sporo czytałem i pogłębiałem wiedzę. Gdybym mógł cofnąć czas do tamtych lat i tej wiedzy co mam, bym był na prawde kabanem dzisiaj wyrzeźbionym. Terza siłownia to bardziej jest dla ruchu odpoczynku osdtresowania się i może nieco poprawy akt fizycznej, bo na cuda już nie liczę, nie przy tym trybie życia. Z przykładem siły i mieśni to jedno i to samo. I jedno większe i drugie bez względu na będzie najpierw czy siłą czy mieśień. Podawałem przykąłd że tak nie jest zawsze. Przeczytaj dokłądnie co napisałeś i się dobrze zastanów Im większe tym większe.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-02-2014, 21:00
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Oct 2013
Postów: 63
Podziękował: 0
Dostał 3 razy "Dzięki" w 3 postach
Domyślnie Odp: zmiana treningu?

sadzilem ze juz nie odpiszesz i temat zostanie zamkniety , jednak sie mylilem ale ja juz nie dam rady dluzej ciagnac tego tematu zostawiam Cie cie tutaj samego
piter23 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Zmiana treningu grzes rks Trening i plany 14 12-04-2012 23:22
Zmiana treningu do JJ (2) madej Trening i plany 1 19-05-2009 12:11
zmiana treningu power_sławek Trening i plany 32 30-09-2008 17:03
zmiana treningu??? l_o_l_e_k Trening i plany 3 22-08-2008 07:25
Zmiana treningu w_Seba Trening i plany 6 31-10-2006 09:45

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:27.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin