Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Odżywianie i dieta
stare 08-11-2014, 00:43
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar kindzaa
 
Zarejestrowany: Nov 2014
Postów: 3
Podziękował: 1
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Emoticon 1 Ukladanie diety/ planu treningowego

Hej, podczas ukladania diety (kalorie i makro) używacie jakis stron?
Ja używam strony : myfitnesspal. Ktos też korzysta z tej storny? Polecacie inną?

Mój plan treningowy to:
Pn- nogi (głownie skupiam się na pośladkach), brzuch.

Tutaj prosilabym o pomoc, poniewaz szybko rosna mi mięśnie na łydkach, więc nie wykonuje osobnych ćwiczeń na nie, nie pdobaja mi się zbyt duze łydki a trobily mi sie starsznie męskie.
Czy znacie ćwiczenia na wysmuklenie ich, spalenie tkanki tłusczowej? Podczas ćwiczeń mialam 38 w łydce, teraz mam 34. Łydka nie jest tak twarda i umięśniona, lecz bardzo nie chce aby była ona duża. Podstawowe pytanie, ktoś zrozumiał o co mi chodzi i potrafi pomoc?

Wt- ------
Śr - klata, biceps
Czw- ----
Pt - Plecy, triceps
Sb - basen lub nic
Nd- basen
kindzaa jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 08-11-2014, 05:57
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar mamiroma4
 
Zarejestrowany: Mar 2013
Postów: 1 058
Podziękował: 69
Dostał 39 razy "Dzięki" w 39 postach
Domyślnie Odp: Ukladanie diety/ planu treningowego

Tak używam strony [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] kopalnia wiedzy i doświadczenia setek użytkowników tego forum
ale jak będzie Tobie mało to w googlach wpisz "kalkulator kaloryczny"

A co do łydek to kluczem do lepszego treningu łydek nie jest rutyna, ale sposób w jaki wykonujesz powtórzenia!
Łydki z natury mogą być bardziej elastyczne. Inaczej mówiąc podnosisz ciężar szybko z dołu, by wykorzystać siłę ścięgien przeciwko sile mięśni. By to zneutralizować spróbuj trzymać ciężar przez dwie sekundy w dolnej części każdego powtórzenia. Żadnego podrzucania i oszukiwania, po prostu zachowaj dolną pozycję przez dwie pełne sekundy.Spóbuj wykonać 2 serie od 15 do 20 powtórzeń wspięć na palce zarówno w siadzie, jak i w staniu. Wersja siedząca skupi się na mięśniu płaszczkowatym, a stojąca na mięśniu brzuchatym łydki. Mogę zagwarantować, że po połączeniu tych dwóch wersji z dwusekundową pauzą będziesz chodził jak kaleka przez następne dni!
Staraj się robić superseriie za pomocą wspięć na palce w staniu na jednej nodze, składających się z trzech serii (pierwsza aż do fatygi, bez odpoczynku, powtórz przez trzy serie). Jeśli możesz wykonać więcej niż 30 powtórzeń w pierwszej serii, skorzystaj z hantli.
mamiroma4 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 08-11-2014, 06:12
Użytkownik
Expert
 
Avatar simonpeck
 
Zarejestrowany: Sep 2014
Postów: 569
Podziękował: 21
Dostał 27 razy "Dzięki" w 26 postach
Domyślnie Odp: Ukladanie diety/ planu treningowego

Tak wiec nie rezygnuj z treningu mięśni łydek, skup się na wspieciach w siadzie, wtedy w większym stopniu zaangazujesz mięsień plaszczkowaty, a brzuchaty, który odpowiada stricte za grubość łydki będzie mniej zaangażowany.
Zależy tez jak wygląda brzuchaty, u jednej osoby jest dłuższy, u innej krótszy. U mnie na ten przykład przy spieciu wygląda jak wielka bula pod kolanem. Jak obserwowalne u innych facetów jest on wydłużony, wygląda bardziej estetycznie.

Jeżeli chodzi o stronę do liczenia kalorii sprobuj fatsecret. Ja zainstalowalem apke na telefonie i w każdej chwili mogę aktualizować i przegladac ilość spozytych posiłków i makro. Poza tym mozesz tworzyć własne posiłki i dodawać do bazy danych.

Ostatnio edytowane przez simonpeck ; 08-11-2014 o 06:28
simonpeck jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 08-11-2014, 07:19
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 841
Podziękował: 8
Dostał 210 razy "Dzięki" w 209 postach
Domyślnie Odp: Ukladanie diety/ planu treningowego

Jak ja bym chciał mieć taki ''problem'' z łydkami....Po prostu ich nie ćwicz (jak robisz np. aeroby na steperze to bym z tego zrezygnował) i nie obawiałbym się ,że nagle Ci się tak łyda strasznie rozbuduje. To tak szybko nie działa, szczególnie ,że jesteś kobietą. Co do redukcji tłuszczu - na to ćwiczeń nie ma. Dieta, ujemny bilans i czas. Tkanka zejdzie i łydka będzie szczuplejsza. Co do kalorii i ich liczenia to życie trzeba sobie upraszczać i po prostu przyjąć ,że 100g ryżu/makaronu/kaszy/mąki to 80g węgli, 100g mięsa to 20g [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] itd itd a nie liczyć każda bzdetę osobno.
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 08-11-2014, 16:43
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Postów: 476
Podziękował: 1
Dostał 3 razy "Dzięki" w 3 postach
Domyślnie Odp: Ukladanie diety/ planu treningowego

co do lydek to po prostu ich nie rob i po sprawie, co do www to ja korzystamz [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] , duuuuzo prostsze niz FP
Arte.Et.Labore jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 08-11-2014, 16:52
Hop
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar Hop
 
Zarejestrowany: May 2013
Postów: 122
Podziękował: 3
Dostał 5 razy "Dzięki" w 5 postach
Domyślnie Odp: Ukladanie diety/ planu treningowego

Też polecam [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] można na bieżąco kontrolować, dużo produktów ogólnie super.
Hop jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Proszę o opinie na temat planu ćwiczeń oraz diety Avenarius Trening i plany 10 09-11-2013 16:18
Prośba o ocene planu treningowego (masa). gofer Trening i plany 7 16-09-2013 07:30
Ocena planu treningowego i prośba w modyfikacji:) czamb Trening i plany 0 28-03-2012 11:33
Proźba o Ułożenie Planu Treningowego do JJ SprzatacZ Trening i plany 2 27-05-2009 18:06
Prosze o pomoc w ulozeniu planu treningowego na Mase. 23431362asd Trening i plany 12 27-03-2008 08:30

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:59.
BODY ATTACK

Popularne artykuły

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin