Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online
Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Ogólne dyskusje na temat Kulturystyki
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 05-03-2015, 20:04
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Mar 2015
Postów: 2
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Trening po czterdziestce

Witam pozwolę sobie odgrzać temat jestem trochę zdezorientowany ilością odżywek na rynku mam 40+ lub 50- od ponad pół roku intensywnie ćwiczę po przerwie ponad 20 letniej, a przed siłownią jakieś pól roku biegałem i rowerek. Może ktoś doradzi w tym gąszczu co można brać (przez półtora miesiąca brałem [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] Arginina Ornityna Lizyna na próbę ale bez jakiś rewelacyjnych efektów)
Lalek jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Body Attack YamBam - KOKOS NOWY!
stare 05-03-2015, 20:12
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar LukaNeku
 
Zarejestrowany: Feb 2013
Postów: 97
Podziękował: 9
Dostał 5 razy "Dzięki" w 5 postach
Domyślnie Odp: Trening po czterdziestce

Wszystkiego zależy od celu ale podstawowy suplement to [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] stosowane około treningowo. W twoim wieku śmiało można sięgnąć po jakiś booster teścia co do reszty musisz napisać coś więcej ale przypuszczam że chcesz pozbyć się zbędnego balastu.
LukaNeku jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-03-2015, 19:32
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Mar 2015
Postów: 2
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Trening po czterdziestce

Dzięki za odp ćwiczę 5 dni w tygodniu i fakt balast w okolicy brzucha jeszcze jest ale ogólnie zależy mi na szybszym spaleniu tłuszczu i zbudowaniu masy mięśniowej i siły. Przy wzroście 170 mam obecnie 88 kg i się to utrzymuje zjechałem jakieś 6-7 kg hmm sylwetka się trochę poprawiła. Tych [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] jest ogromna ilość chyba spróbuje tych najpopularniejszych na początek, a tego drugiego nawet nie wiem co to jest dopiero czytam na ten temat ale i tak dzieki.
Lalek jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-03-2015, 20:54
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar LukaNeku
 
Zarejestrowany: Feb 2013
Postów: 97
Podziękował: 9
Dostał 5 razy "Dzięki" w 5 postach
Domyślnie Odp: Trening po czterdziestce

Jak chcesz zrzucić zbędne kilogramy to musisz popracować nad dietą i trening siłowy uzupełnienić o aeroby które możesz robić odrazu po siłowym lub rano nadczo to jest podstawą a później do rzucasz suple
LukaNeku jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-01-2016, 23:26
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jan 2016
Postów: 1
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Trening po czterdziestce

Ten sam problem. 43 na karku, pojawiający się brzuszek (172/ 74kg). I 25 lat palenia. Jak dostawałem zadyszki wchodząc po schodach na 4 piętro : powiedziałem dość. Od 2 dni nie pale, karnet kupiony i dziś byłem 2 raz. Narazie nie wiem czy dobrze ale walczę z kondycją bo z tym jest tragedia. Więc przede wszystkim bieżnia .
Cel? Stracić brzuszek, popracować nad wyglądem i kondycją. Czytam , czytam jak to zrobić i zdania są różne. Jak, w jaki sposób, jakim treningiem, czy suplementować... wrrrr.
Może jest tu ktoś kto zna temat i mógłby doradzić? Może sam przez to przechodził
Będę wdzięczny
Antyks jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-01-2016, 06:25
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar maceek
 
Zarejestrowany: Nov 2015
Postów: 152
Podziękował: 9
Dostał 46 razy "Dzięki" w 42 postach
Domyślnie Odp: Trening po czterdziestce

Antyks moim zadaniem poczytaj o treningu FBW, zwykły podstawowy 3xtydz, na wolnych ciężarach, do tego aeroby( bieżnia spoko). Dopnij michę pod to co chcesz uzyskać i dawaj do przodu. Tylko wytrwałość i konsekwencja a zobaczysz jak zmiany szybko przyjdą. Jak dopniesz michę to odpuść cud [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] bo szkoda kasy, najwyżej monohydrat [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] (najprostszy=najtańszy) i możesz [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] .
Bądź uparty i konsekwentny a gwarantuję Tobie, że po 2-3 miesiącach jeśli chodzi o kondycję i ogólne samopoczucie będziesz mile zaskoczony. Pozdrawiam.
maceek jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-01-2016, 06:14
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jan 2016
Postów: 8
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Trening po czterdziestce

Również uważam, że po 40stce nie ma co się tak forsować. 40 to jednak nie 20stka.
pablos jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-06-2017, 13:25
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Mar 2015
Postów: 1
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Trening po czterdziestce

Cytat:
Napisał pablos Zobacz post
Również uważam, że po 40stce nie ma co się tak forsować. 40 to jednak nie 20stka.
Tylko co to znaczy "tak forsowac"?
Wedlug mnie dopoki z nosa nie leci krew nie ma mowy o forsowaniu sie.
Z drugiej strony codziennie widuje na silowni ludzi bardziej zainteresowanych swoimi telefonami niz treningiem.
A przeciez przekraczanie wlasnych granic jest jedna z najwiekszych przyjemnosci w zyciu ��

.
ulka0011 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-09-2017, 06:13
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Mar 2016
Postów: 1
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Trening po czterdziestce

Witam 40 lat to jeszcze nie dziadek sam mam 43 lata Widzę na salach treningowych powrót starych wilków dzieci odchowane żony hmm sami wiecie Fajnie że wracają starsi panowie i motywują młodych że ćwiczy się nie rok czy dwa a ile w nas mocy i chęci Mój podział treningu 1 klatka triceps 2 plecy biceps 3 barki korekta postawy 4 nogi 5 odpoczynek i tu zaczyna się zabawa jak jest moc robię dzień przerwy jeśli czuję na plecach oddech pani z kosą odpoczywam dwa dni na mnie to działa sprawdza się pozdrawiam
zimny777 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Trening klatki piersiowej ? jak poprawic sile ? (trening silowy ) JlbdamianJlb Trening i plany 4 20-01-2012 05:51

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:07.
Body Attack Sports Nutrition
HiTec Nutrition - Odżywki dla sportowców
Kelton - Sprzęt do  siłowni, kulturystyczny, ławeczki
Activlab
Sylwester Szymczuk
Kategorie / Producenci

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin