Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > RÓŻNE > Offtopic
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 06-11-2008, 16:31
Mirash
Gość
 
Postów: n/a
Domyślnie RE: Technikum czy liceum

Cytat:
Napisał Tanie Wino
Na ten temat można długo dyskutować. Ci co chodzą do technikum powiedzą, ze właśnie one jest leprze, a Ci co do LO na odwrót ;P

Ja osobiście wybrałem lo

Ale zwróćmy uwagę, że do technikum idą Ci, co niezbyt to się do nauki przykładali w gim I to jest fakt, nie zaprzeczajcie
oj przepraszam....
ja się do nauki przykładałam, prawie miałam pasek i miałam sporo pkt z egzaminu, a jakby ktoś nie przykładał do nauki to do technikum by nie poszedł, bo tam jest dużo przedmiotów zawodowych i trzeba przysiąść fałdów. Też miałam iść do lo ale stwierdziłam, że technikum da mi więcej. Zlądowałam na profilu którego bałam się jak ognia i zastrzegałam się że tam nie pójde, ale poznałam wiele fajnych ludzi również wśród nauczycieli, fakt, że są i wiedźmy ale ogólnie...
 
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-11-2008, 16:49
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Postów: 699
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie RE: Technikum czy liceum

Cytat:
Napisał Tanie Wino
Cytat:
Napisał Lestat
ja jestem w liceum, ale dla kogoś, kto jest juz pewny co z sobą zrobić, radzę technikum. W liceum jest taki za*******... ;<
A myślisz, że w technikum to łatwo jest? Jeśli tak, to się mylisz.
A nie jest tak w technikum, że ma się przedmioty konkretne? Znaczy... bo w LO to ma się wszystko niezależnie od profilu na jaki pójdę, a w technikum ilość przedmiotów nie jest bardziej ograniczona?
Lestat jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-11-2008, 18:15
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: May 2008
Postów: 656
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie RE: Technikum czy liceum

Cytat:
Napisał Lestat
A nie jest tak w technikum, że ma się przedmioty konkretne? Znaczy... bo w LO to ma się wszystko niezależnie od profilu na jaki pójdę, a w technikum ilość przedmiotów nie jest bardziej ograniczona?
Nie, nie jest ograniczona
Tanie Wino jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-11-2008, 15:27
Użytkownik
Super Expert
 
Zarejestrowany: Jun 2008
Postów: 4 358
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie RE: Technikum czy liceum

noo ja idę na kirunek do liceum pewnie Polski-Historia lub Historia -Wos tak jak moje rodzeństwo lub do technikum na hotelarstwo,przewodnika ;0
Catherine jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-11-2008, 19:22
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: May 2008
Postów: 656
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie RE: Technikum czy liceum

Cytat:
Napisał BlOoNdIxD
noo ja idę na kirunek do liceum pewnie Polski-Historia lub Historia -Wos tak jak moje rodzeństwo lub do technikum na hotelarstwo,przewodnika ;0
Czyli tzw human ;] No ja polazłem na profil 'Multimedialny' czyli coś ala human i mam 7 przedmiotów rozszerzonych + jakieś dziennikarstwo

Cytat:
Napisał Lady_Secret
oj przepraszam....
ja się do nauki przykładałam, prawie miałam pasek i miałam sporo pkt z egzaminu, a jakby ktoś nie przykładał do nauki to do technikum by nie poszedł, bo tam jest dużo przedmiotów zawodowych i trzeba przysiąść fałdów. Też miałam iść do lo ale stwierdziłam, że technikum da mi więcej. Zlądowałam na profilu którego bałam się jak ognia i zastrzegałam się że tam nie pójde, ale poznałam wiele fajnych ludzi również wśród nauczycieli, fakt, że są i wiedźmy ale ogólnie...
Nie mówię, że zawsze tak jest, no ale zazwyczaj...
No to poszłaś na profil którego się bałaś? Czyli tak jakby na ten, na który tak naprawdę nie chciałaś? Według mnie to głupie ;x
Tanie Wino jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 08-11-2008, 11:37
Pyzuch
Gość
 
Postów: n/a
Domyślnie RE: Technikum czy liceum

Co tak dziwnie pachnie?
Szkoła Średnia!
Szkoła Średnia to miejsce gdzie wszyscy ludzie:
duzi,mali,grubi,chudzi,dobrzy,źli;
w wieku od hymm... 16 do 19 lat przychodzą zdobywać wiedzę.
I teraz niewielka różnica między gimnazjum,a szkołą średnią.
W gimnazjum można robić co się chce...
Czego zapragniesz.
W szkole średniej przechodzisz sobie z nauką coraz dalej i dalej.
To działa!
Gdzie?
W szkole średniej!
Pracujesz...Pracujesz...Pracujesz!
Więc jeśli myślisz,że szkoła średnia jest taka fajna i w ogóle nnnn... To się mylisz!
Tam nie możesz wyjść przez okno bo są... Nie ma krat...
Bo okna są takie MALUTKIE!
Jak w więzieniu! Jak w więzieniu! Jak w więzieniu!
Gdzie robisz... Uprawiasz naukę.
Co może być najlepszą rzeczą jaka spotka Cię w szkole średniej?
Atak kurczaków?!
Jako umarły ze słuchu nie masz już szans na dalszą edukację.
Szkoła średnia!
Niebezpieczeństwo,niebezpieczeństwo!
Klęska!
Zło wygrywa!
A inni? Chodzą po szkole jacyś psychopaci i patrzą na Ciebie jakby Cię chcieli zaraz zmiotnąć na swoim celowniku.
Idą do kąta bo są ŹLI.
A co z takimi normalnymi ludźmi jak ja?!
Wariują przy innych świrach!
NOŁ EMOŁSZYNS!
Musisz pozostać żywy...
 
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-11-2008, 13:07
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Aug 2008
Postów: 328
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie RE: Technikum czy liceum

Zależy od wielu czynników.

Przede wszystkim musisz wiedzieć co chcesz kiedyś robić, co Cie interesuje i jak wielką wiedzę chcesz zdobyć w tej dziedzinie.
LO solidnie przygotuje "grunt" pod Twoje dalsze studiowanie.
Technikum... zawód masz, mature też, ale nauczyciele wychodzą z założenia, że niewelu wybierze się na studia. Dlatego jest ciężej na studiach.
Po liceum masz dobre podstawy no i studiujesz i poglębiasz wiedzę o tym co Cię interesuje.
Mój przykład: Od zawsze interesowałem się motoryzacją i wiedziałem, że będę się kształcić w tym kierunku. Dlatego poszedłem do LO na mat.-fiz. żeby zdobyć dobre podstawy, a teraz poglębiam swoją wiedzę na Politechnice na Wydziale Mechanicznym.

wszędzie jest ciężko, jeśli chce się zdobyć dużą wiedzę. Nie generalizujmy, że LO jest lepsze od Technikum, bo to kwestia indywidualnego podejścia.

Dla niezdecydowanych polecam jednak LO :P
taki_se jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-11-2008, 17:25
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: Jun 2008
Postów: 740
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie RE: Technikum czy liceum

To zależy co chcesz dalej robić jeżeli nie chcesz wybierać się na studia rodzę do technikum tam masz przygotowanie do zawodu jeżeli jednak dalej chcesz się kształcić to myślę że liceum
Według mnie lepsze liceum
scarlet jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-11-2008, 18:54
ei ty.! vel KurdeMać.!
Gość
 
Postów: n/a
Domyślnie RE: Technikum czy liceum

Cytat:
Napisał Tanie Wino

Ale zwróćmy uwagę, że do technikum idą Ci, co niezbyt to się do nauki przykładali w gim I to jest fakt, nie zaprzeczajcie
a ja zaprzecze bo tak nie jest.!
ja wybralam technikum nie dlatego ze sie w gim nie przykladalam tylko dlatego ze wole juz po szkole cos miec moze marny ten zawod bedzie bo kto mnie wezmie bez sredniego wyksztalcenia ale zawsze juz cos jest...
jesli po technikum nie dostane sie na studia panstwowe to we wakacje bede mogla sobie dorobic w swoim "zawodzie" pieniadze na oplaty szkoly

a LO?
co masz po LO?
nic kompletnie nic... musisz isc na studia
a jak sie nie dostaniesz?
co pojedziesz zagranice zbierac owoce?
no bo do czego innego cie wezma jak nic nie umiesz?

i tez patrzmy ze strony matury
jak w technikum nie zdarz to tak jak mowilam masz jeszcze egzamin zawodowy i cos tam masz po szkole
a po LO nic nie ma, doslownie nic....

wiec ja uwazam ze chyba lepiej pomeczyc sie ten jeden rok wiecej ale cos miec po tej szkole
 
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-11-2008, 19:24
Użytkownik
Super Expert
 
Zarejestrowany: Jun 2008
Postów: 3 787
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie RE: Technikum czy liceum

WhizzKid
Mowisz, że jak pojdziemy do LO nie będziemy mieć nic.. tak uważasz?
Czemu odrazu zakładać, że sie niedostaniemy na studia?
Jesli ktoś sie dobrze uczy niech spokojnie idzie do LO.
Bedzie miał wyzsze wykształcenie.
Ja też wybieram się do LO, mimio, że nie uczę sie wspaniale to chce sprobować i kuć, bo mam plany które chce zrealizować, może i pcham sie w bagno może sobie nie poradzę ale dąże do czegoś
MuCka jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
co po liceum? Paaaulaaa Offtopic 9 03-08-2011 22:11
Technikum Hotelarstwa czy Technikum Organizacji Usług Gastronomicznych? Cukiereczek:)) Offtopic 13 14-08-2010 21:32
życiorys do liceum bedziedobrzeXd Offtopic 6 10-06-2009 17:32
Fizyka w technikum budownictwa blue lagoon Offtopic 7 14-09-2008 10:37
czy jak wezne 100 tab mety czy mi urosnie ciało rafał28 Cykle 17 11-07-2006 03:06

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 03:05.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin