Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Doping i sterydy
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 26-03-2016, 13:22
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Dec 2015
Postów: 34
Podziękował: 2
Dostał 2 razy "Dzięki" w 2 postach
Domyślnie Odp: sterydy w młodym wieku

w pierwszym roku przy dobrej genetyce: 10kg przybrane
więc w drugim 5
w trzecim 2.5
w czwartym 1.25
w piątym już tylko 625g mięsni


więc w 12 roku ćwiczeń bez dopingu mniej niż 100g/rok. to nie przyrosty, zacznij czytać badania naukowe a nie sugerować się patryczkami to poszerzysz już swoją szeroką wiedzę i nie unoś się ego tak.
mrWodoo jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Wybierz jakość Body Attack!
stare 26-03-2016, 21:54
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Nov 2015
Postów: 71
Podziękował: 17
Dostał 4 razy "Dzięki" w 4 postach
Domyślnie Odp: sterydy w młodym wieku

Samozaparcie? Samodyscyplina?i sterydy? w sporcie na poziomie amatorskim nie idą ze sobą w parze. Teraz pomyśl czemu ci wolno idzie?Jak byłeś na bombie to samo szło zajebiście a teraz Ci idzie NORMALNIE!!!

Wspomniany Patryk ma samozaparcie 15lat ćwiczy z czego 13 w stagnacji (żarcik)
Lee Sin jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-03-2016, 22:05
xom
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Feb 2012
Postów: 19
Podziękował: 4
Dostał 3 razy "Dzięki" w 3 postach
Domyślnie Odp: sterydy w młodym wieku

Marcin napisz wiecej o sobie jaka dieta wymiary itd czy jestes endo mezo czy ekto itd

Bo teraz nic nie wiemy o tobie wiec jak mamy pomóc ?

A jak chcesz tylko wiedziec czy z toba wszystko ok zbadaj
Testosteron wolny i calkowity prolaktyne estrogen kortyzol i fsh i lh

Ale po tylu latach to organizm na 100% wrocił do normy

Moze po prostu ekto z ciebie ?
xom jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-03-2016, 23:35
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar subaraszi
 
Zarejestrowany: Jan 2010
Postów: 122
Podziękował: 10
Dostał 45 razy "Dzięki" w 35 postach
Domyślnie Odp: sterydy w młodym wieku

Marcin powodów braku progresu może być wiele ten sport to ciągła próba oszukania organizmu który nie jest zainteresowany ciągłym budowaniem i utrzymywaniem masy mięśniowej
My tego chcemy i próbujemy go do tego zmusić ale on poznaje się na naszych metodach więc musimy je zmieniać intensywność treningu ciężar powtórzenia kombinować z dietą.
Cała sztuka tego sportu to ciągłe poznawanie siebie , szukanie własnej metody rozwoju sylwetki , wymykanie się rutynie , podejmowanie decyzji kiedy nic nie zmieniać bo jest dobrze a kiedy czas na zmiany. Więc ciężko być wróżką na jakim etapie jesteś jak trenujesz jak jesz jaką masz technikę ćwiczeń jak długo jedziesz określonym system treningowym jak mas ułożoną sylwetkę czy nie masz blokad stawowych które zamykają sylwetką i blokują dalszy rozwój tak naprawdę potrzebny jest dobry trener z wieloletnim stażem znający niuanse tego sportu aby ocenił Cię na żywo jak się sprawy mają , na forum musiałbyś wrzucić jakieś foto film z treningu plan treningowy dietę wtedy można coś powiedzieć . Co do samego towaru jeśli twój układ hormonalny wrócił do normy po tej zabawie w młodości i jeśli nie nabawiłeś się jakiś innych skutków ubocznych to w zasadzie nie powinno mieć wpływu na Twoją obecną formę ot tyle że mogłeś zapamiętać że wtedy było lepiej łatwiej aczkolwiek po tylu latach to myślę że i to się zatarło to że się zatrzymałeś tak to już bywa w tym sporcie , ćwiczę od 20 lat i momentów stagnacji miałem wiele to normalne organizm rusza dalej często kiedy najmniej się spodziewamy czasem dobrze robi odpoczynek od siłowni żeby zresetować połączenia nerwowe między mózgiem a mięśniami i po przerwie spróbować innej metody treningowej na odświeżonej głowie aby nie powielać identycznych ruchów robionych latami budować nowe połączenie w innej trajektorii ruchu co daje nowy bodziec jest masa niuansów z tym związanych więc zgłębiaj temat i szukaj technik które na nowo wybiją Cię z tzw strefy komfortu którą osiągamy w treningu przez wytrenowanie organizmu.
Spróbuj też jak uda Ci się zrobić super trening polecieć mocno z kaloriami zjeść przez 5-6 godz potreningowych masę jedzenia jak poczujesz że organizm chłonie jeść nonstop nie patrzeć na wyliczone posiłki tylko wykorzystać bodziec anaboliczny ale dużo tego wszystkiego można tak całą noc pisać venom z brawna jeszcze trzyma więc se popisałem rośnij Byku
subaraszi jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
subaraszi otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
marcin181 (28-03-2016)
stare 28-03-2016, 11:15
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Dec 2015
Postów: 9
Podziękował: 1
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: sterydy w młodym wieku

To napisze cos więcej o sobie żeby można było cos doradzić ; )

akualnie od połowy grudnia robie mase, do tego czasu zrobiłem ok 8kg z czego chcąc nie chcąc mnie podlało, myśle że jakieś 8cm niestety w pasie doszło, biceps +2cm ( doszedłem do tylu ile miałem więc wychodzi na to że 'pamięć masowa' udo ok 7cm w góre ale trzeba wziąc duża poprawke na smalec który tam narósł + to że przyłożyłem sie do robienia nóg, nie specjalnie je wcześniej robiłem z powodów urazów typu zwyrodnienia stawu kolanowego, zanik panewki w biodrze, spłaszczony dysk tak więc możecie sobie wyobrazić że są ćwiczenia które odpadają dla mnie żeby nie pogłębiać tych defektów zdrowotnych. Robie przysiady z niewielkim ciężarem bo zakładam ok 45kg i staram sie tym ciężarem zmęczyć nogi i innym ćwiczeniem je przetrenować z mniejszym ciężarem, także co do nóg to jest kombinowania robie na tyle ile moge sobie pozwolić czyli tak żebym nie odczuwał tego w biodrze stawach i dolnym odcinku kręgosłupa. Co do nóg zacząłem robić martwy na prostych bo wzmocniłem gorset mięsniowy i nie sprawai mi to już bólu aczkolwiek nie przesadzam, na te chwile w 1 seri na sztandze 70kg robie po 23 powtórzeń.
co do reszty parti klatka 113 (po redukcji mysle ze będzie to 107), przedramie 34,5. Przez ten okres masowy poprawiłem troche barki, skosy brzucha i grzbiet. Takze z wymiarów mysle ze nie jest to szczyty limitu genetycznego bo na te chwile mysle ze jest przeciętny.
Co do treningu, 2 msc pusch&pull ,2msc góra dół , 1,5 msc góra dół z zmniejszeniem serii i wdrożeniem metody treningowej tzn.
ruch koncentryczny 3s ruch ekscentryczny 4s, z tyg na tydzien mniejszy zakres ruchów wraz z zwiększaniem ciężaru maksymalnego tak by wykonać zamierzoną liczbe ruchów. Ogólnie ćwiczenia robiłem w systemie rep goal, przy czym z tygodnia na tydzien odnotowywałem progres siłowy tak więc ciężar był dokładany. Cwiczenia głównie bazowałem na wolnych ciężarach i podstwowych ćwiczeniach 'fundamentalnych' ostatni trening z tą metodą wydłuzonego opuszczania sztangi wykonywałem co 2 dzien take dzien odpoczynku dzien treningu.
Co do diety hmm jestem endo wcześniej probowałem klasycznej diety gdzie głównym źródłem są weglowodany, jednak to zupełnie nie dla mnie bo najwięcej 'zalewania sie' następną dietą była dieta z rotacją węglami i właściwie była lepsza ale i tak sie zalewałem mimo kontrolowania tycia, staram sie przybierać maxymalnie 0,5kg na tydzien także mozna juz zauważyć ze masówka nie jesć świńska tylko skupiam sie na jakościowo dobrej i w miare możliwośći czystej masie, jednak w praktyce mimo to buduje więcej tłuszczu niż mięsa. Od dłuższego czasu myśle ze odnalazłem sie z dietą którą jest dieta tłuszczowa z ładnowanie węglowodanów po treningu i na noc. Przez pare msc ciągnałem diete jednak że w proporcjach zawyżonych dla tej diety tzn. za duzo węglowodanów bo ok 380 w treningowy a w nietreningowy 150-200g reszta tłuszcz i [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] , ogółem kaloryka 3600 białko na poziomie 3g. Diete znowu zmieniłem od tygodnia ograniczam węglowodany tylko do posiłku potreningowego do 150g a w nietreningowe 100g na noc reszta tłuszcz i białko w ilosći 2g sugerując sie wypowiedziami R.Piotrkowicza na temat diety.
Trening również zmieniłem na klasyczny split 3dniowy ;
klatka + biceps
nogi + barki
plecy + triceps + grzbiet i dwójki (martwy)
czyli jeszcze 2msc masy i wyczucia ile potrzebuje tłuszczu żeby cos sie działo, może nawet jakas reompozycja wyjdzie z tego i z ciekawosći postanowiłem mierzyć sobie pas co tydzien.
Suplementacja;
standardow białko narazie zwykłe ale przypasował mi hydrolizat tak więc bede chciał korzystać z takiego białko po treningu
[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] , wit d, wit c, potas
[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] ale tylko po treningu w celu odbudowy atp
magnez + cynk na noc przed snem (odczuwam lepszy głebszy sen)

diet to jak wyzej (jem sporo jajek ok 60 w tygodniu , mieso, żółty ser, masło, warzywa, czsami twaróg, płatki owsiane, ryż, śmietana ) to sa takie podstawowe produkty które spożywam.

jeszcze dodam ze w splicie stosuje a ostatniej seri kadzdego ćwiczenia wielokrotne załamanie ( tak jak wykminił Piotrkowicz) nie probowałem czegos takiego ale brzmi obiecująco więc będe próbował.

Mysle że z grubsza przybliżyłem jak to u mnie wygląda czekam na porady ; )

nie wiem czy napisałem ale aktualnie 94kg przy wzroscie 187
marcin181 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
róznica wieku .YoungAndCrazy. Offtopic 24 08-01-2010 14:47
Różnica wieku If Only You :* Offtopic 63 26-11-2009 19:01
Różnica wieku Bezkarna Offtopic 19 23-11-2009 15:37
Meta w młodym wieku... Endriu64 Suplementy i odżywki 8 26-06-2008 12:48

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 08:35.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin