Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online

Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Doping i sterydy
stare 27-11-2015, 15:56
Użytkownik
Nowicjusz

Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Prośba o radę odnośnie pierwszego cyklu i doboru środka i kilka pytań ogólnych

Na wstępie chciałbym wszystkich serdecznie przywitać, jest to mój pierwszy post na tym forum, trafiłem na nie po obejrzeniu filmiku Bena o testosteronie, będąc pod wielkim wrażeniem treści merytorycznej owego materiału, postanowiłem się tu zarejestrować.

Mam 25 lat, ćwiczę od 15 miesięcy. Chciałbym zaznaczyć, że od samego początku bardzo dużą wagę przykładam do diety, prowadzę dziennik żywieniowy (mam kompletną dokumentację tego co jadłem przez wszystkie dni) oraz od niedawna prowadzę dokładny dziennik treningowy. Zdaję sobie sprawę, że ten staż nie jest imponujący, jednak zapewniam, że ćwiczę świadomie i przykładam bardzo dużą wagę do ciągłego rozwijania się i pogłębiania swojej wiedzy ze wszystkiego co jest związane z treningiem i sprawami z nim pokrewnymi.

Po nowym roku chciałbym wejść na swój pierwszy cykl, początkowo chciałem, żeby była to meta 1-5 i enan 1-12, jednak stwierdziłem, że nie ma co pchać się w dwa środki na start (i tu pytanie- co o tym sądzicie), jestem bliski zdecydowania się na solo prop 1-12 lub solo enan 1-12. (proszę o opinie odnośnie dawek i samego pomysłu).

Niestety ostatnio na popularności zyskały SARMY, więc w mojej głowie zrodziło się pytanie, czy nie spróbować sobie takiego SARMa przed właściwym cyklem?, trochę odstrasza mnie ich cena, jedynie ostaryna wydaje się być racjonalnym wydatkiem. Rozważam również opcję wrzucenia SARMa dopiero po cyklu w celu utrzymania efektu, lub cyklu z dodatkiem SARMa, jednak nie mam wiedzy z tego zakresu więc również proszę o Wasze zdanie i porady.