Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online
Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Dzienniki treningowe
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 22-03-2015, 23:36
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Mar 2015
Postów: 56
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Projekt Monster with Hi Tec Nutrition. Dziennik treningowy - Debiuty 2016.

Witam w moim dzienniku treningowym

Krótko o mnie. Mam na imię Konrad i mam 28 lat, ze sportem jestem związany od dziecka, z siłownią od jakiegoś 16r.ż. natomiast za kulturystykę i przygotowania do zawodów na poważnie zabrałem się od września 2014r. Wcześniejsze lata opiewały w różne historie życiowe, kontuzje podczas gry w klubie piłkarskim (zerwane więzadła krzyżowe w kolanie) jak i późniejsza operacja i powrót do formy.
Zawodami do których się przygotowuję są Debiuty Kulturystyczne 2016 w klasyku 180+ i chciałbym z tego miejsca podziękować Firmie Hi Tec Nutrition za pomoc w przygotowaniach
Dietę mam zaplanowaną na 5g ww/3g [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] /1g tłuszczy co przy mojej wadze daje jakieś 4100kcal, oczywiście są dni w których zjadam zdecydowanie mniej kcal, ale wyrównuje ubytek w kolejne dni . Staram się jadać czysto, choć na masie można sobie pozwolić zdecydowanie na więcej to też nie unikam cheat’ów. Węglowodany to głównie płatki owsiane i ryż Basmanti, [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] leci z 1kg piersi z kurczaka(czasami więcej) plus 100g wpc i uzupełniam białkami jaj bądź twarogiem od czasu do czasu. Tłuszcze jeśli idą jaja to z żółtek ok 30g, 30-50g migdałów, reszta z oleju lnianego.
Aktualnie trening zaplanowany mam na 4 dniowy split, z naciskiem na słabe strony sylwetki tj dwugłowe uda, szerokość pleców, tylni i boczny akton naramiennych i biceps (czyli prawie wszystko ), no i wiadomo kilka kg masy mięśniowej chciałbym jeszcze wrzucić
Pn Plecy + dwójki
Wt Klatka + biceps
Czw nogi(czwórki dwójki łydki) i czasami dokładam kilka serii na szerokość pleców
Pt Naramienne + triceps
Jak się uda wyskoczyć w sobotę na szybki trening, robię wtedy biceps z małym ciężarem, taki trochę pompujący, ale również z naciskiem na szczyt bicepsa.
Brzuch dokładam 1-2 razy w tygodniu.
Ćwiczeń nie rozpisuję ponieważ nie trenuję schematem. Ćwiczenia, zakres powtórzeń, ciężar zmieniam z treningu na trening.

Aktualne wymiary po przebudzeniu:
Wzrost 184
Waga 107kg
Biceps 45prawy 44, lewy
Przedramię 41
Pas 92
Udo 70 lewe 69 prawe
Łydka 43
Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć)
FullSizeRender.jpg   FullSizeRender(1).jpg  
gymwork jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-03-2015, 00:02
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Mar 2015
Postów: 56
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Projekt Monster with Hi Tec Nutrition. Dziennik treningowy - Debiuty 2016.

Zamykam dzień szamą w postaci Mcflurry i 300g piersi z kurczaka + warzywa. Krata się przebija jeszcze trochę więc można dorzucić do bilansu lody, jako że jeszcze nie został dopięty
gymwork jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-03-2015, 06:13
Użytkownik
Expert
 
Avatar simonpeck
 
Zarejestrowany: Sep 2014
Postów: 563
Podziękował: 18
Dostał 26 razy "Dzięki" w 25 postach
Domyślnie Odp: Projekt Monster with Hi Tec Nutrition. Dziennik treningowy - Debiuty 2016.

Ogromna ilość żarska, ale taki kloc musi się napędzać swojego czasu podbijalem głownie na tłuszczach bo nie mogłem opierdzielic 3500

Piszesz ze trenujesz bez rozpiski, robisz to ćwiczenie które aktualnie Ci podejdzie? Jest to efektywne?

Powodzenia Konrad, aktualizuj czesto, będę wpadał
__________________
simonpeck jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-03-2015, 08:56
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Mar 2015
Postów: 56
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Projekt Monster with Hi Tec Nutrition. Dziennik treningowy - Debiuty 2016.

Podczas budowania masy opieram się głównie na wolnych ciężarach. Zakładając rozpiskę np na klatkę robiłym przez 6 tygodni:
wyciskania poziomo 4x
skos 4x
rozpiętki 4x

Ja robię intuicyjnie, tak żebym poczuł że zrobiłem dobry trening. Mogą to być te same ćwiczenia co wyżej, ale np na 3 treningu zaczynam zmieniać już kolejność, ciężar(dokładam, odejmuje) bądź dodaje jedno ćwiczenie izolowane typowo np na bramie.
Wiele schematów, na pewno trening jeden po drugim nie wygląda u mnie tak samo. Ważne żeby wyczuć mięsień na treningu i go "dojechać"

Hmm czy efektywne? Póki co wydaje mi się, że jakoś tam idzie te kilogramy to nie jest sam smalec, obwody rosną więc nie ma tragedii nie robię typowo siłowych treningów. Aktualnie jestem od września na masie i pewnie do końca września tak będzie
gymwork jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-03-2015, 12:11
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Mar 2015
Postów: 56
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Projekt Monster with Hi Tec Nutrition. Dziennik treningowy - Debiuty 2016.

Na śniadanie poleciało 120g owsa 80g wpc i 30g migdałów.

2 posiłek - 125g ryżu basmanti i 300g piersi, 15g oleju lnianego.

Przygotowanie posiłków na całą dobę ( bo tak licze swoje makro od 24 do 24 z racji, że pracuje tylko i wyłącznie na nocną zmianę) zajęło mi jakieś 25 minut na zdjęciu nie ma warzyw, zazwyczaj jest to surówa papryka, pomidor. Czasami do smażonego mięsa dodaję pieczarki, cebulę. Posiłki proste ale szybkie, mi nie przeszkadza takie jedzenie, w weekendy wolne od pracy bądź w tygodniu czasami coś upichcę innego

BTW, na zdjęciu kurczak przed i po obrobieniu - odpadło lekko ponad 100g co uważam za niewiele kurczak kupiony w Tesco
Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć)
IMG_4145.jpg   IMG_4146.jpg  
gymwork jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-03-2015, 19:57
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Mar 2015
Postów: 56
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Projekt Monster with Hi Tec Nutrition. Dziennik treningowy - Debiuty 2016.

Plecy zrobione
4x drazek broda
Wyciag podchwyt 12/10/8/ 6/10/12
Wioslo nachwyt 70x12 80x9 o90x8x8
Wioslo hantlą 40kg x 10x10x8x8
Wyciag do klatki 12/10/8/20
Wyciag do brzucha stojac 16/16/16

Cardio 15min

Po cardio pojdzie wpc 40g i do domu na 200g ryzu i 350g kury a pozniej nocka w pracy
gymwork jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 24-03-2015, 00:14
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Mar 2015
Postów: 56
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Projekt Monster with Hi Tec Nutrition. Dziennik treningowy - Debiuty 2016.

Właśnie wszaman w pracy 150g ryżu 300kury i 30g migdałów o 3 szejk z owsa i twarogu plus migdały i wytrwać do 6 %-)
Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 8_1_2 like Mac OS X) AppleWebKit/600.1.4 (KHTML, like Gecko) Version/8.0 Mobile/12B440 Safari/600.1.4
gymwork jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 24-03-2015, 12:18
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Mar 2015
Postów: 56
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Projekt Monster with Hi Tec Nutrition. Dziennik treningowy - Debiuty 2016.

Pomimo, ze jest południe u mnie czas na śniadanie Do tego 200g pieczywa graham i 2 banany
Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć)
IMG_4149.jpg  
gymwork jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 24-03-2015, 15:37
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Mar 2015
Postów: 56
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Projekt Monster with Hi Tec Nutrition. Dziennik treningowy - Debiuty 2016.

Niestety po 4h snu złapała mnie drzemka z moim synkiem i nie zdążę już zjeść posiłku przed siłownią na którą idę przed 18. Niby 2,5h ale jeśli nie zjem posiłku minimum 3h to zalega mi w treści i jest nieprzyjemnie na treningu dlatego poleciał gainer i wpc jako zamiennik - czasami się zdarza
gymwork jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 24-03-2015, 20:22
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Mar 2015
Postów: 56
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Projekt Monster with Hi Tec Nutrition. Dziennik treningowy - Debiuty 2016.

Zestaw dyskotekowy %-)
Klatka:
wyciskanie poziomo sztangi 100kg x 10x10x10x10 na pełnym spięciu
wyciskanie sztangi skos 90kg x 10x9x9x8 jw
rozpiętki na ławeczce poziomej 25kg x 10 17,5kg x12x12x12

Biceps:
Uginanie sztangi prostej 40kg x10x8x8x8
hantle z suplinacją 15kg x8x8x8
modlitewnik łamaną sztangą 27kg x 10x10x10
uginanie na wyciągu linek 30 powt.

40g wpc

cardio 15min z tętnem 125


ok 40-50 min po treningu 250g ziemaników + 125g ryżu + 300g kurczaka

do pracy na noc zapakowane 125g ryżu+300kury+30g migdałów a na drugi szybki "posiłek" 250g twarogu zmiksowanego ze 100g owsa i 30g migdałów

jak wróce o 6 poleci dzisiaj wpc bo pewnie będe padał na twarz a snu znowu jakieś 4h mnie czeka i ciężki trening nóg wieczorem

Trzymajcie się diety i ciężko trenujcie!
gymwork jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Konkurs debiuty 2015 z Hi Tec Nutrition FaJa HiTec Nutrition 20 25-11-2014 15:32
Debiuty 2013 klasyk - Adam Suker - Dziennik treningowy asuke89 HiTec Nutrition 197 05-08-2013 21:21
Patryk Buczko Dziennik Treningowy HiTec Nutrition velstrong HiTec Nutrition 9 24-05-2013 19:56
Lemoniadowy Dziennik Treningowy - Debiuty 2013 Lemoniadowy HiTec Nutrition 115 20-05-2013 14:07
Poltorson w drodze na Debiuty 2013 z Hi tec Nutrition Poltorson HiTec Nutrition 147 22-01-2013 12:06

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:34.
Body Attack Sports Nutrition
Sylwester Szymczuk
Kategorie / Producenci

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin