Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online
RIP Jusup Wilkosz
Shawn Rhoden już nie jest IFBB Pro!?Shawn Rhoden już nie jest IFBB Pro!?
RIP Pit Trenz 1966-2019RIP Pit Trenz 1966-2019
RIP Sebastian KąkolRIP Sebastian Kąkol
Ben Tells: Geneza śmierci - wada serca, sterydy, clen i T3Ben Tells: Geneza śmierci - wada serca, sterydy, clen i T3
Calum Von Moger chce zostać Mr. OlympiaCalum Von Moger chce zostać Mr. Olympia

Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Doping i sterydy
stare 11-08-2016, 23:07
Użytkownik
Nowicjusz

Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Problem z tesciem. Poniżej normy w badaniach.

Witam. Mam dość poważny problem. Mam 30 lat. Na siłowni ćwiczę od około 10lat. Oprócz tego ćwiczę tajski Box od 4 lat. Na cyklu pierwszy raz byłem w wieku 16 lat. Wtedy jak to w tamtych czasach sama omka w dawkach kosmicznych bez odbloku. Pózniej jakies propionaty także bez odbloku. Dalej zabawa z deka... Odblok zacząłem stosować w wieku 25lat. Wtedy bawiłem sie z trenem acet i enanem, pózniej mix krótka deka metka i prop.... Gdy zacząłem zabawę z tajskim boxem zacząłem stosować teścia w czasie przygotowawczym do walk. mialem 3 walki jak narazie. Przy ostatniej (4) naderwałem sobie przedramię. Walkę odwołali. Zszedłem z teścia. Biłem go 500mg tyg. Po tym Hcg 15000 tys przez 3tyg pózniej mix clom 50mg i nolvadex 20mg przez 4tyg.
Teraz mój problem. Odblok skończyłem koniec maja. Moje libido spadło. Moje kontuzje sie nie lecza. Zrobiłem badania. Nie dostałem cyfr oprocz ck 750(biorę kreatynę) , alat 55 oraz aspat w normie, nerki w normie, lh w normie, fsh w normie, testosteron 6,5!!! I teraz tak. Mam walkę w październiku. 2tyg temu wszedłem na mk 677 z hades i ostaryne 10mg z Olympusa.