Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online
Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 08-02-2011, 18:18
Moderator
Super Expert
 
Avatar Arnold
 
Zarejestrowany: Nov 2010
Postów: 47 143
Podziękował: 141
Dostał 591 razy "Dzięki" w 580 postach
Domyślnie Pojedyncze pytania na temat treningu! Zapraszam

Tak jak w temacie!! Macie pojedyncze pytanie??? Piszcie tutaj
__________________
Najlepszy portal kulturystyczny w Polsce - http://www.kulturystyka-online.pl/
Najlepszy sklep z odżywkami w Polsce - http://www.kulturystyka-online-sklep.pl/
Najlepsze forum kulturystyczne w Polsce - http://www.kulturystyka-online.pl/fo...urystyczne.php
Arnold jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 21-05-2011, 12:32
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Feb 2011
Postów: 194
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie RE: Pojedyncze pytania na temat treningu!!! Zapraszam

Ćwiczyłem klatkę 2 razy w tygodniu i byłem zadowolony. Wszędzie pisze ze raz wystarczy i ostatnio zmieniłem trening na raz w tygodniu i po treningu miałem 3 dni zakwasy. A to samo robilem co wczesniej. Czy przy treningu 2 razy w tygodniu jedną grupa mięśnie szybko sie przyzwyczajają?? Dodam ze jestem ektomorfikiem.
Aras jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 24-05-2011, 16:25
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jan 2011
Postów: 62
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie RE: Pojedyncze pytania na temat treningu!!! Zapraszam

dołączam sie do pytania powyzej. Zawsze katowałem klate 2x w tygodniu, pozniej poradzono mi zeby cwiczyc ją raz w tygodniu bo nie mialem przyrostów, ale po jednym treningu w tygodniu mam zakwasy. Jakis juz czas tak mam, klata w poniedzialek a do srody/czwartku mam zakwasy i to tydzien w tydzien. Czy to przejdzie? Czy mam cwiczyc tą klate dalej 2x/tydzien?
Pucia jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 27-05-2011, 19:05
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Feb 2011
Postów: 88
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie RE: Pojedyncze pytania na temat treningu!!! Zapraszam

Z doświadczenia i z tego co czytam najlepiej jest ćwiczyć jedną partie raz w tygodniu. Czasami jak robiłem split 6 dniowy to miałem klatkę 2 razy w tygodniu w 1 i ostatni dzień tygodnia ale bardzo rzadko bo trening był ustalony na 6 dni w tym 2 dni przerwy. 2 dni treningu 1 przerwy 2 dni treningu 1 przerwy i od nowa.

katując klatę 2 razy w tygodniu przetrenowujesz ją, zakwasy przejdą z pewnością po jakimś czasie - ja teraz miałem 3 tygodnie przerwy mam zakwasy bo wznowiłem treningi ale jestem pewien że już po 2-3 treningu tej samej partii nie będzie zakwasów na następne dni
Szymon M. jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-08-2011, 20:55
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Aug 2011
Postów: 64
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Pojedyncze pytania na temat treningu! Zapraszam

Można ćwiczyć klatkę 2 razy w tygodniu, ale tylko wtedy gdy uważamy, że odstaje od innych partii, ale czas trwania takiego treningu powinien trwać nie dłużej niż 3-5 tyg, bo doprowadzimy do przetrenowania... Zaznaczę jeszcze, że każdy trening powinien być inny, czyli zmieniane powinny być ćwiczenia i ich kolejność oraz intensywność treningu

Zakwasy większe lub mniejsze zawsze będą się powtarzały niezależnie od tego czy jesteś początkujący czy doświadczony pamiętajcie, że nie trening tylko odpowiedni odpoczynek i regeneracja mięśni dają rozrost mięśni, więc pamiętajcie, by po treningu szybko wypić węglowodany, [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] i aminokwasy proste, a do około max 2 godz po treningu, ale zalezy to od możliwości, bo może być i szybciej, powinien być skonsumowany posiłem bardzo obfity

Jesli jesteście zaawansowani preferuje trening klatki piersiowej (może wydać się popularne, ale bardzo dobry trening oczywiście przy odpowiedniej technice ) :

I TRENING :
- wyciskanie sztangi na skosie - 4 serie po 8-10 powt
- wyciskanie sztangielek na skosie - 4 serie po 8-10 powt
-wyciskanie sztangi na płaskiej lub maszyna hummer - 4 serie po 8-10 powt
- rozpiętki na płaskiej - 4 serie po 10-12 powt

II TRENING :
- wyciskanie sztangielek na skosie - 4 serie po 8-10 powt
- prowadnica na skosie - 4 serie po 8-10 powt
- wyciskanie sztangielek na ławce płaskiej - 4 serie po 8-10 powt
- rozpiętki na linkach lub butterfly - 4 serie po 10-12 powt

Ten trening stosowany zamienie przez około 8 tyg powinien dać odpowiednie rezultaty przy zachowaniu odpowiedniej regeneracji i diety

Pozdrawiam
AroFlex jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 10-08-2011, 13:50
Moderator
Super Expert
 
Avatar Arnold
 
Zarejestrowany: Nov 2010
Postów: 47 143
Podziękował: 141
Dostał 591 razy "Dzięki" w 580 postach
Domyślnie Odp: Pojedyncze pytania na temat treningu! Zapraszam

jak dla mnie w trening klatki powinny się znalezc pompki na poręczach. Najlepiej zrobić ja na początku treningu gdy jest wiecej siły. Cwiczenie to świetnie pompuje i rozciaga klatkę
Arnold jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 10-08-2011, 19:13
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Aug 2011
Postów: 64
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Pojedyncze pytania na temat treningu! Zapraszam

poręcze można włączyć, ale każdy wie, że natrudniej wytrenowac górę klatki stąd pierwsze serie to wyciskania na skosie poręczy raczej nikt nie robi na początku Przy dużym zaawansowaniu i chęci poprawienia danej partii można trenowac jedną z 'zasad Weidera', czyli Metodę Wstępnego Zmęczenia i np przy klatce zacząć od rozpiętek na skosie i potem przejść na wyciskanie sztangi, a na koniec treningu w celu rozciągnięcia np przenoszenie sztangielki za głowe lub linki
AroFlex jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 10-08-2011, 22:13
Moderator
Super Expert
 
Avatar Arnold
 
Zarejestrowany: Nov 2010
Postów: 47 143
Podziękował: 141
Dostał 591 razy "Dzięki" w 580 postach
Domyślnie Odp: Pojedyncze pytania na temat treningu! Zapraszam

zasad wstępnego zmęczenia jest bombowa. Mi w przypadku robienia pompek na poręczach wstępnie pompuję klatke, ale za to mam mniejsze pokłady siły na płaskiej. Następnie przechodzę do wyciskanie na płaskiej sztangą potem wyciskanie hatnli skos + a na koniec rozpietki w bramie lub maszynie. Warto spróbować takiego treningu.
__________________
Najlepszy portal kulturystyczny w Polsce - http://www.kulturystyka-online.pl/
Najlepszy sklep z odżywkami w Polsce - http://www.kulturystyka-online-sklep.pl/
Najlepsze forum kulturystyczne w Polsce - http://www.kulturystyka-online.pl/fo...urystyczne.php
Arnold jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-09-2011, 13:30
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar trec11
 
Zarejestrowany: Sep 2011
Postów: 12
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Pojedyncze pytania na temat treningu! Zapraszam

ja zawsze w pon. mam trening klatki i tricepsa,pompki na poręczach są u mnie ostatnim ćwiczeniem na dopompowanie mieśmi ) ja od zawsze robie 2 treningi klatki bic i tric w tyg. z tym ze jeden trening to tylko wielkie cięzary a drugi to jak najwieksza pompa
__________________
jeżeli raz sie poddasz juz zawsze bedziesz nikim...
trec11 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-09-2011, 13:58
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar fabik
 
Zarejestrowany: Sep 2011
Postów: 9
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Pojedyncze pytania na temat treningu! Zapraszam

witam, wszystko zalezy jakie masz cele
uważam że trenowanie danej grupy dwa razy w tygodniu jest dobre:
a) dla początkujących pakerów, po to by wyrobić odpowiednie nawyki i zapoznać się z techniką, oraz "poczuć mięśnie"
b) gdy dana grupa odstaje od innych i chcemy nadać jej priorytet

Mój znajomy który startuje i ma słabe nogi, trenuje je nawet w pewnych okresach 3 razy w tygodniu, ale... coś za coś chcąc trenować daną grupę z priorytetem, musimy zejść z obciążenia pozostałych, tak by odpowiednio ukierunkować energię która mamy
fabik jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Szybkie pytania na temat diety Arnold Odżywianie i dieta 233 23-03-2016 13:58
zapraszam ! bububud Offtopic 3 05-06-2010 09:44
Jakie jest wasze zdanie na temat treningu FBW? CranK Trening i plany 6 14-07-2008 12:34
Zapraszam^^ Convallis Offtopic 11 07-07-2008 13:03
Zapraszam...xD Beata... Offtopic 5 14-06-2008 17:24

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 08:20.
Body Attack Sports Nutrition
HiTec Nutrition - Odżywki dla sportowców
Kelton - Sprzęt do  siłowni, kulturystyczny, ławeczki
Activlab
Sylwester Szymczuk
Kategorie / Producenci

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin