Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online
Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 01-12-2011, 23:51
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Oct 2011
Postów: 21
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Pojedyncze pytania na temat treningu! Zapraszam

Aras ja robie klate raz w Tyg i mi wystarczy 4-5 cwiczen i klatka tak mocno dostaj ze do sr czuje efekty treningu robiac 2 raz y w tyg 1 trening powinien byc lzejszy np pn ciezki trening a czw lekki trening
i to tez zalezy co chcesz osiagnac
sleepy jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-12-2011, 11:01
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar Daniel Wilk
 
Zarejestrowany: Nov 2009
Postów: 1 916
Podziękował: 4
Dostał 76 razy "Dzięki" w 73 postach
Domyślnie Odp: Pojedyncze pytania na temat treningu! Zapraszam

Jeżeli mogę to przedstawię swój plan na klatkę piersiową, który jest absolutnie dla mnie idealny na dodatek powiem,że jestem instruktorem na siłce COLOSEUM w Zabrzu i często komuś coś tam doradzam a więc kilka osób u mnie jedzie tą metodą i widzą efekty.

Pragnę polecić metodę instynktowną .

Trening klatki piersiowej aboslutnie 1 w tyg jest 100 % wystarczający.

Powiem co nieco na temat mojej metody

Do każdego swojego treningu podchodze instynktownie tzn.

Przypuśćmy, że robimy klatę.

Zawsze plan mam rozpisany 7-8 tyg po czym zmieniam split lub całkiem rodzaj treningu ale nie o tym pisze.

Każdy nasz trening powinien zawierac 2 ćwiczenia dla duzych grup i 1 dla małych, które będzie stałym ćwiczeniem nie zmieniajacym się przez 7-8tyg.

Przykład

KLATA

WYCISK NA SKOSIE SZTANGĄ BĄDŹ HANTLE - ĆWICZENIE 1 STAŁE WYKONYWANE PRZEZ 8TYG
WYCISK NA PŁASKIEJ ŁAWCE SZTANGĄ BĄDŹ HANTLE - ĆWICZENIE 1 STAŁE WYKONYWANE PRZEZ 8TYG

POZOSTAŁE 2-3 ĆWICZENIA

DOBIERAMY INSTYNKTOWNIE NP.

dobrze po 2 typowo spinajacych cwiczeniach rozciaganac nasza klate wiec robimy

Rozpiętki z hantlami na ławce np. skośnej gornej jezeli mamy na celu powiedzmy rozbudowe górnej cześći klatki.
później pasowało by wycisnąc jakąś maszynę
a na koniec jakies 2 super serie w bramie aby max napompowac krwi do klaty.


Na to mialem ochote i tak poleciałem

Ale do czego zmierzam instynkt mówi nam , że dziś robimy 3 takie cwiczenia za tydzien znów inaczej i znów inaczej

jedyne czego nie zmieniamy to 2 pierwsze cwiczenia.

Ogólnie rzecz biorąc powinno unikać się przyzywczajania miesni do danych ćwiczeń.

Jednak nie mozna tez na stałe pozbyc sie wszystkich stałych ćwiczeń dlatego, że muszą byc też jakies 1lub2 ćwiczenia do których sie przyłożymy


Polecam metode jest bardzo skuteczna
Daniel Wilk jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-12-2011, 11:13
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar Daniel Wilk
 
Zarejestrowany: Nov 2009
Postów: 1 916
Podziękował: 4
Dostał 76 razy "Dzięki" w 73 postach
Domyślnie Odp: Pojedyncze pytania na temat treningu! Zapraszam

Może jeszcze coś dodam bardzo uproszczone

A więc tak:

Chcemy dobrze wyglądać dlatego podnosimy ciężary!

po co ?

po to aby niszczyć włókna mięśniowe danych grup mięśniowych !

co to daje?

A daje to to, że im więcej włókien zniszczymy tym więcej nasz organizm musi ich odbudować

nie będe zagłębiał się tutaj w katabolizm antykatabolizm anabolizm synteze białek bo nie o to chodzi.

ale a chłopski rozum

na swoim treningu musisz zniszczyc max ilosc włokien danej grupy miesniowej aby zmusisc organizm do odbudowy jak najwiekszej ich liczby.

Znow po takim treningu musisz odpowiednio dietetycznie zapewnic ich odbudowę.

Wiadomo Aminkowasy proste rozgałęzione [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] etc.

NO I PRZEDE WSZYSTKIM ODPOWIEDNIO ZBILANSOWANY POSIŁEK POTRENIGOWY.

ALE JEST WAŻNA UWAGA


WIĘCEJ NIE ZNACZY LEPIEJ !!

Jeden pożądny technicznie wykonany trening spowoduje większe zniszczenia włókien niż 2 bele jakie.

Zakwas powstaje nie tylko z ilosci wykonanych cwiczen

a z ich jakości umiejscowienia - napięcia i przetrenowania włokien, których do tej pory się nie ruszało mimo trenowania danej grupy mieśniowej

Powstawanie zakwasów wskazuje jako ich przyczynę mikrourazy strukturalnych włókien mięśniowych - więc wniosek jest jeden

zrób raz w tyg skup się na negatywach i przytrzymania a przy tym użyj dużego obciążenia - na koniec dopompuj i zobacz co bedzie się działo z twoją klatą z dwa dni

ZAKWAS TO NASZ PRZYJACIEL NIE WRÓG
Daniel Wilk jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-12-2011, 18:11
Moderator
Super Expert
 
Avatar Arnold
 
Zarejestrowany: Nov 2010
Postów: 48 479
Podziękował: 141
Dostał 592 razy "Dzięki" w 581 postach
Domyślnie Odp: Pojedyncze pytania na temat treningu! Zapraszam

niektórzy twierdzą że zakwasy nie są wyznacznikiem dobrego treningu. Skoro twierdzisz że trzeba zniszyczyć jak najwiecej włókien by organizm miał co odbudowywać to dlaczego zawodnicy w Polsce wykonuja tak mało serii podczas treningu ( patrz w dziennik np: Karola Małeckiego)
__________________
Najlepszy portal kulturystyczny w Polsce - http://www.kulturystyka-online.pl/
Najlepszy sklep z odżywkami w Polsce - http://www.kulturystyka-online-sklep.pl/
Najlepsze forum kulturystyczne w Polsce - http://www.kulturystyka-online.pl/fo...urystyczne.php
Arnold jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-12-2011, 20:27
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Dec 2011
Postów: 21
Podziękował: 2
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Pojedyncze pytania na temat treningu! Zapraszam

Waże 60 kg mam 170 cm wzrostu jak powinienem ćwiczyć i jak się odżywiać .?
klado jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-12-2011, 20:47
Moderator
Super Expert
 
Avatar Arnold
 
Zarejestrowany: Nov 2010
Postów: 48 479
Podziękował: 141
Dostał 592 razy "Dzięki" w 581 postach
Domyślnie Odp: Pojedyncze pytania na temat treningu! Zapraszam

Cwiczyłeś już kiedyś ? Jaki wiek ? aktywność ficzyczna ? budowa ciała ?
__________________
Najlepszy portal kulturystyczny w Polsce - http://www.kulturystyka-online.pl/
Najlepszy sklep z odżywkami w Polsce - http://www.kulturystyka-online-sklep.pl/
Najlepsze forum kulturystyczne w Polsce - http://www.kulturystyka-online.pl/fo...urystyczne.php
Arnold jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-12-2011, 21:27
Moderator
Super Expert
 
Avatar geloo83
 
Zarejestrowany: Feb 2010
Postów: 1 181
Podziękował: 10
Dostał 51 razy "Dzięki" w 47 postach
Domyślnie Odp: Pojedyncze pytania na temat treningu! Zapraszam

klado
podstawy 5-6 posiłków co 3h , pełnowartościowe w [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] , węgle i tłuszcze ,
co do treningu na poczatek trening obwodowy 3 x w tygodniu co drugi dzień , ćwiczenia wielostawowe jak wyciskania , ciągi siady itd.
geloo83 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-12-2011, 11:08
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar Daniel Wilk
 
Zarejestrowany: Nov 2009
Postów: 1 916
Podziękował: 4
Dostał 76 razy "Dzięki" w 73 postach
Domyślnie Odp: Pojedyncze pytania na temat treningu! Zapraszam

Arnold napisałem wyraźnie - że liczy się jakość serii a nie ich ilość

Wykonują mało serii ale robią je bardzo dokładnie i w 100 % wykorzystuja możliwości danego ćwiczenia. Prawda jest taka, że sa dwa cele zniszczyc duża ilość włókien a potem zapewnic ich konkretną odbudowę.

napisalem




Może jeszcze coś dodam bardzo uproszczone

A więc tak:

Chcemy dobrze wyglądać dlatego podnosimy ciężary!

po co ?

po to aby niszczyć włókna mięśniowe danych grup mięśniowych !

co to daje?

A daje to to, że im więcej włókien zniszczymy tym więcej nasz organizm musi ich odbudować

nie będe zagłębiał się tutaj w katabolizm antykatabolizm anabolizm synteze białek bo nie o to chodzi.

ale a chłopski rozum

na swoim treningu musisz zniszczyc max ilosc włokien danej grupy miesniowej aby zmusisc organizm do odbudowy jak najwiekszej ich liczby.

Znow po takim treningu musisz odpowiednio dietetycznie zapewnic ich odbudowę.

Wiadomo Aminkowasy proste rozgałęzione [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] etc.

NO I PRZEDE WSZYSTKIM ODPOWIEDNIO ZBILANSOWANY POSIŁEK POTRENIGOWY.

ALE JEST WAŻNA UWAGA

WIĘCEJ NIE ZNACZY LEPIEJ !!

Jeden pożądny technicznie wykonany trening spowoduje większe zniszczenia włókien niż 2 bele jakie.

Dlatego mówie, że nie ilosc serii a ich jakosc ma znaczenie
Daniel Wilk jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-12-2011, 11:11
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar Daniel Wilk
 
Zarejestrowany: Nov 2009
Postów: 1 916
Podziękował: 4
Dostał 76 razy "Dzięki" w 73 postach
Domyślnie Odp: Pojedyncze pytania na temat treningu! Zapraszam

Czyli zamiast 15 bele jakich serii zrób 9 ale takich które Cie wykończa
Daniel Wilk jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-12-2011, 16:57
Moderator
Super Expert
 
Avatar Arnold
 
Zarejestrowany: Nov 2010
Postów: 48 479
Podziękował: 141
Dostał 592 razy "Dzięki" w 581 postach
Domyślnie Odp: Pojedyncze pytania na temat treningu! Zapraszam

tylko że nie na każdego działa dana ilość serii Niektórzy po prostą musza zrobic większą ilość serii.
__________________
Najlepszy portal kulturystyczny w Polsce - http://www.kulturystyka-online.pl/
Najlepszy sklep z odżywkami w Polsce - http://www.kulturystyka-online-sklep.pl/
Najlepsze forum kulturystyczne w Polsce - http://www.kulturystyka-online.pl/fo...urystyczne.php
Arnold jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Szybkie pytania na temat diety Arnold Odżywianie i dieta 233 23-03-2016 14:58
zapraszam ! bububud Offtopic 3 05-06-2010 10:44
Jakie jest wasze zdanie na temat treningu FBW? CranK Trening i plany 6 14-07-2008 13:34
Zapraszam^^ Convallis Offtopic 11 07-07-2008 14:03
Zapraszam...xD Beata... Offtopic 5 14-06-2008 18:24

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:05.
Body Attack Sports Nutrition
Sylwester Szymczuk
Kategorie / Producenci

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin