Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online
Kai Greene: Zaproszenie na Mr. Olympia 2017
Badanie: Co tak na prawdę zawiera IGTROPINBadanie: Co tak na prawdę zawiera IGTROPIN
Syfon do bitej śmietany zabił gwiazdę fitnessSyfon do bitej śmietany zabił gwiazdę fitness
Olimpiada 2024 bez podnoszenia ciężarów?Olimpiada 2024 bez podnoszenia ciężarów?
MuscleMania Poland Natural Championships 2017MuscleMania Poland Natural Championships 2017
Olympia Amateur Spain 2017 - wynikiOlympia Amateur Spain 2017 - wyniki

Anabolic Dream - 280g - IRON HORSE

Unreal - 360g - REAL PHARM

Baton Snickers Protein Bar - 51g - WYPRZEDAŻ - MARS

BCAA Xtra Shot - 80ml - WYPRZEDAŻ - ACTIVLAB
Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 05-09-2008, 12:13
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Sep 2008
Postów: 14
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie plan treningowy na mase

w poniedzialek chce robic klate biceps przedramiona oraz rozpietki

w srode chce robic plecy i triceps

w piatek chce robic barki i nogi

pytanko zwiazane z tym czy taki planik jest dobry? bo wiecie w tygodniu chcialbym poswiecic drugi taki dzien jak poniedzialek... pytanko do tego czy mozna by np w czwartek dorzucic dzien jak w poniedzialek?
siemankoooo jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-09-2008, 18:02
teq
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar teq
 
Zarejestrowany: Jan 2008
Postów: 196
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: plan treningowy na mase

nie rozumiem dlaczego kazdy chce robic plecy z tricepsem a klate z bicepsem zamien z trickiem i bd good... No raczej ja bym nie dokladal bo nie maja miesnie czasu na regeneracja a organizm na odpoczynek... pozdro milego treningu licze na plusa
__________________
*** "Do sukcesu nie ma żadnej windy. Trzeba iść po schodach." Anonim ***
teq jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-09-2008, 21:35
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Sep 2008
Postów: 14
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: plan treningowy na mase

ulozylem akurat bicka z klata z tego wzgledu ze te miesnie sa dla mnie priorytetem co nie znaczy ze inne nie sa i chcialbym wlasnie robic 2 razy w tyg to co w pon... co Wy na to? pozdro.
siemankoooo jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-09-2008, 14:37
teq
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar teq
 
Zarejestrowany: Jan 2008
Postów: 196
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: plan treningowy na mase

wlasnie tak pomyslalem ale nie rob 2 raz w tygodniu bo lepiej zrobic jeden porzadny trening niz 2 do d*py... Miesnie musza miec czas na regeneracje tak jak ci napisalem bedzie good sam tak robilem i bylem zadowolony
__________________
*** "Do sukcesu nie ma żadnej windy. Trzeba iść po schodach." Anonim ***
teq jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-09-2008, 15:18
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar Endriu64
 
Zarejestrowany: Nov 2007
Postów: 304
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: plan treningowy na mase

no i to jest bezsensu rozwiązanie... bo tric dostaje po dupie 2 dni pod rząd. Najlepiej zrób klata tric, plecy bic . Myślisz, że jak coś zrobisz z klatą to lepisze będa efekty ? nie w Twoim przypadku mogąbyć nawet gorsze.
__________________
Trening czyni mistrza, a mistrz czyni trening
Endriu64 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-09-2008, 15:30
teq
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar teq
 
Zarejestrowany: Jan 2008
Postów: 196
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: plan treningowy na mase

nom bo zamiast rosnac miesnie by ci sie rozpadaly serio mowie moze nie tak ze miesiac i wyglad szkieletu ale efekt bylby odwrotny od tego ktory chcesz
__________________
*** "Do sukcesu nie ma żadnej windy. Trzeba iść po schodach." Anonim ***
teq jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-09-2008, 18:10
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar ŚwIecA
 
Zarejestrowany: Jan 2007
Postów: 994
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: plan treningowy na mase

zrob sobie tak jak pisza inni koledzy klata triceps, plecy ,biceps ,barki nogi
ino po max 10 pow. w seri
i ciezary takie dosc na twoje mozliwosci
__________________
http://patrz.pl/filmy/id/336046
ŚwIecA jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 06-09-2008, 21:35
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Sep 2008
Postów: 14
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: plan treningowy na mase

oka niech bedzie i tak ale ja po prostu cwiczac czuje tak jakby sie zregenerowaly ale tego sie nie da wyczuc tylko jednej rzeczy zapomnialem a mianowicie szrugsy... w ktory dzien byscie proponowali?
siemankoooo jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-09-2008, 08:17
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar Endriu64
 
Zarejestrowany: Nov 2007
Postów: 304
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: plan treningowy na mase

piątek
__________________
Trening czyni mistrza, a mistrz czyni trening
Endriu64 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-09-2010, 20:36
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Sep 2010
Postów: 2
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: plan treningowy na mase

witam
mam 18lat
i chce zacząć brać sterydy
na mase i siłe czy ktos mi pomoze wybrac produkt

prosze
kamil .M jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Moj plan treningowy na mase do oceny. MrKarlKox Trening i plany 11 14-02-2012 20:44
Plan treningowy bobo1805 Trening i plany 5 21-04-2011 21:39
plan treningowy pawelnyc Trening i plany 26 25-08-2007 12:22
Czy to jest dobry plan treningowy na mase? imported_michal Trening i plany 5 02-07-2006 09:12
plan treningowy na mase imported_michal Trening i plany 10 07-06-2006 11:41

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 03:09.
Body Attack Sports Nutrition
HiTec Nutrition - Odżywki dla sportowców
Kelton - Sprzęt do  siłowni, kulturystyczny, ławeczki
Activlab
Sylwester Szymczuk
Kategorie / Producenci

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin