Artur Szudrowicz w Kulturystyka Online
Marzena Kwinta w Kulturystyka Online
Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 17-03-2013, 22:20
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Apr 2007
Postów: 59
Podziękował: 2
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Plan treningowy na mase do oceny

Witam Was bardziej doswiadczonych ode mnie chcialem abyscie rzucili okiem na moj plan treningowy. na poczatku przez ponad miesiac cwiczylem ogolnorozwojowke wszystkie oartie miesni co drugi dzien delikatnym ciezarem.
A oto moj plan:

PONIEDZIAŁEK - CZWARTEK klatka, plecy
Wyciskanie sztangi 12-10-8-max /(2)
wyciskanie sztangi skos 10- max
wiosłowanie wąskim chwytem 15-12-10-max /(2)
wiosłowanie szerokim chwytem 10 - max
rozpietki 10

ŚRODA nogi
bieganie, rower czasami na atlasie

WTOREK - PIĄTEK barki, triceps, biceps
wyciskanie sztangi szer chwytem 15-12-10-max
wyciskanie przodem 10-mx
biceps stojac lamana sztanga 15-12-10-max
modlitewnik 10-max
triceps lamana 15-12-10-max
biceps hantlami 10 - max

dodam w miedzy czasie wieczorami przed tv pompki i podciaganie sie na drazku

Czekam na Wasze opinie, sugestie
Mafijczyk jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 17-03-2013, 22:23
Użytkownik
Expert
 
Avatar milono90
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 555
Podziękował: 6
Dostał 30 razy "Dzięki" w 29 postach
Domyślnie Odp: Plan treningowy na mase do oceny

za dużo powtórzeń robisz jak na mase
milono90 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 17-03-2013, 22:30
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar nevalainen
 
Zarejestrowany: Aug 2011
Postów: 333
Podziękował: 1
Dostał 11 razy "Dzięki" w 11 postach
Domyślnie Odp: Plan treningowy na mase do oceny

Ooooooo ładnie, z ogólnorozwojówki na split 5 dniowy
3 dni ci wystarczą i zmniejsz zakres powtórzęń, wiosłowania najlepiej robić w zakresie 8-6, triceps też 8-6, klatka 10-8, biceps 12-8, barki 15-10, Nogi - przysiady, syzyfki, żurawie, musisz je ćwiczyć siłowo.
nevalainen jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 17-03-2013, 22:43
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 566
Podziękował: 2
Dostał 191 razy "Dzięki" w 191 postach
Domyślnie Odp: Plan treningowy na mase do oceny

Za dużo tego, za często i niepotrzebnie tyle. Jak chcesz leciec splitem to na początek daj sobie 4 dni w tygodniu np. klatka + bic, nogi, barki + tric , plecy. Do tego 2x w tygodniu brzuch i będzie git. To ćwiczenie w domu przed telewizorem to co ma na celu? Moim zdaniem zbędne. Zrobisz trening siłowy i już się nie katuj,bo mięsień ma się regenerować. A Twój ''trening'' nóg to jakaś porażka. Przysiady robimy , wyprosty, suwnica, martwy ciąg na prostych nogach, wykroki itd. itd. Bieganiem i rowerkiem to nóg nie zrobisz.
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 17-03-2013, 23:21
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar Stalmir
 
Zarejestrowany: Sep 2011
Postów: 94
Podziękował: 1
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Plan treningowy na mase do oceny

Jedna partia raz w tygodniu, nie ma co wiecej. To nic nie da, a nawet mozesz sie przetrenowac a co za tym idzie regresja - cofanie sie w tyl

4 razy w tyg podzial:

klatka+lydki

plecy+brzuch

bary+bic+tric

nogi+brzuch

po 3 cwiczenia na klatke,plecy,nogi 3 serie, lydki,bary,bic,tric dwa cwiczenia 3 serie, brzuch 4 serie

zakres powtorzen 15,12,10

nie rob powtorzen do MAXA - mozna ale raz na 3 tyg! inaczej bedziesz wrecz HAMOWAC przyrosty sily i masy nie wolno caly czas "przemeczac" miesni az do upadku miesniowego

cwiczenia opieraj na hantlach i sztangach

nie dam CI gotowego przepisu - sam wymysl, dzieki temu sie troszke nauczysz, wklej to co wymysliles ocenie

POZDRO!
Stalmir jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-03-2013, 07:15
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar patrykstg
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Postów: 123
Podziękował: 4
Dostał 12 razy "Dzięki" w 12 postach
Domyślnie Odp: Plan treningowy na mase do oceny

poniedziałek klata + tric , wtorek nogi , sroda biceps , barki , plecy . Pamietaj żeby nogi robić osobno bo krew pierw dopływa do nóg a jak cwiczysz np . z nogami plecy to sie znów cofa i takie cwiczenie nie ma sensu . Pozdrawiam
patrykstg jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-03-2013, 12:20
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Apr 2007
Postów: 59
Podziękował: 2
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Plan treningowy na mase do oceny

dzieki za odpowiedz jak narazie na szybkiego wymyslilem cos takiego

PONIEDZIAŁEK klatka + triceps
WTOREK basen/rower
ŚRODA biceps + barki + plecy
CZWARTEK basen/rower
PIĄTEK nogi + brzuch

Czy tak moze być? konkretniejsze cwiczenia bym podal pozniej tylko mam pytanie ile powtorzen/serii??
Mafijczyk jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-03-2013, 17:19
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 445
Podziękował: 0
Dostał 208 razy "Dzięki" w 202 postach
Domyślnie Odp: Plan treningowy na mase do oceny

Rozumiem, że nóg i plecó nei robisz?? Chcesz je zasątpić basenem czy jak to odebrać?? Brzuch tylko raz?? Na pewno za mało. Chyba, zę raz porzanie z ciężąrem, ale jeszcez jakieś dni znajdź na poszczególne serie brzuszków.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-03-2013, 17:27
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 566
Podziękował: 2
Dostał 191 razy "Dzięki" w 191 postach
Domyślnie Odp: Plan treningowy na mase do oceny

Napisal,ze w piatek robi nogi razem z brzuchem a plecy w srode. Na partie typu plecy i nogi 16 serii po 4 cwiczenia Ci styknie. Klatka i barki 12 serii tez w zupelnosci. Robiac biceps ,rob go po plecach ,a nie przed nimi i to max 6 serii. Triceps wiecej jak 6-8 serii po klatce nie trzeba.
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-03-2013, 21:26
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Apr 2007
Postów: 59
Podziękował: 2
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Plan treningowy na mase do oceny

Witajcie troszeczke sie doszkolilem kilka przemysleń mialem i cos takiego ustalilem

PONIEDZIAŁEK klatka, triceps
wyciskanie sztangi na ławce poziomej 2x 12-10-8
Wyciskanie sztangi ławce skosnej 2x 12-10-8
Wyciskanie sztangi na ławce skos w dół 12-10-8
Rozpietki 3serie po 8

Wyciskanie francuskie sztangi leżąc 12-10-8
unoszenie łamanej sztangi zza głowy łamana 12-10-8
prostowanie ramienia w opadzie tułowia 12-10-8
unoszenie hantli nad głowe 12-10-8

ŚRODA plecy, barki, biceps
wiosłowanie wąskim chwytem 15-12-10
wiosłowanie szerokim chwytem 10
Unoszenie sztangielek w opadzie 12-10-8

wyciskanie sztangi szer chwytem 15-12-10
wyciskanie przodem 10

Sztanga łamana stojac (biceps) 10-8-6
Modlitewnik 10-8-6
opad tułowia biceps w podparciu o kolano 10-8-6

PIĄTEK nogi, brzuch
Przysiady ze sztangą na barkach 12-10-8
Stawanie na palcach ze sztanga na barkach 3x 12
Uginanie nóg w leżeniu 3x 10

Brzuszki na ławce
(w planach 6 waidera)

Nie wiem jak z przedramianiem ale moze co drugi tydzien w poniedzialki zrobic??
Mafijczyk jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Plan treningowy do oceny. sanek Trening i plany 12 09-03-2013 20:25
Plan treningowy do oceny Dacruz Trening i plany 2 05-02-2013 13:54
Plan treningowy do oceny Dacruz Trening i plany 4 11-01-2013 12:05
Plan treningowy na mase kamil5764 Dzienniki treningowe 3 13-12-2012 21:38
Moj plan treningowy na mase do oceny. MrKarlKox Trening i plany 11 14-02-2012 21:44

Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:45.
Body Attack Sports Nutrition
Trec Nutrition - Sport And Fitness Supplements
HiTec Nutrition - Odżywki dla sportowców
Kelton - Sprzęt do  siłowni, kulturystyczny, ławeczki
Activlab
Sylwester Szymczuk
Kategorie / Producenci

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin