Artur Szudrowicz
Iwona Kowalska
Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany
stare 02-12-2012, 22:40
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Aug 2012
Postów: 44
Podziękował: 3
Dostał 4 razy "Dzięki" w 4 postach
Domyślnie Plan do oceny, cel masa - wolne cieżary

Jestem ektomorfikiem.Zwykle podczas masy wykonywałem ćw. w granicy 12-8 powt. A nawet i 15.Pora przejść na małą ilość powt.a coz a tym idzie większe cięzary.

I dzień
PLECY

Podciąganie nadchwytem :4 x 10
MC : 10/8/8/6
Wiosłowanie sztangą :10/8/8/6
Wiosłowanie sztangielkami w opadzie tułowia 10/8/8/6

Triceps
Wyciskanie sztangi waski uchwyt 10/8/8.
WYCISKANIE „FRANCUSKIE” SZTANGI W LEŻENIU 10/8/8
POMPKI W PODPORZE TYŁEM 10/8/8

II dzień wolne

III dzień

KLATKA

Wyciskanie sztangi ławka prosta 8/8/6/6
Wyciskanie sztangi skos góra 8/8/6/6
Wyciskanie sztangi skos dół 8/8/6/6
Rozcpiętki 10/8/8/6

BARKI

Wyciskanie sztangi sprzed głowy (stojąc) 10/8/8/6
Unoszenie sztangielek bokiem w góre 10/8/8/6
Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 10/8/8/6

Biceps
Uginanie przedramion (sztanga łamana)stojąc 10/8/8
Uchyt młotkowy stojac 10/8/8
Modlitewnik 10/8/8

IV wolne
V

NOGI

Przysiady z sztangą 10/8/8/6
Wykroki 10/8/8/6
Wycisk na suwnicy 10/8/8/6
Prostowanie nóg na maszynie 10/8/8/6

Zginanie nóg na maszynie 10/8/8/6

+łydki 2 losowe ćwi 4 x 15.
skapson jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-12-2012, 05:23
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Aug 2012
Postów: 98
Podziękował: 3
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Plan do oceny.Cel masa-wolne cieżary.

Przy treningu klatki wywalilbym wycisk dolny, zastapilbym wypychaniem na maszynie.Barki dodalbym unoszenie hantl do przodu.A gdzie sztrugsy?
karol54 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-12-2012, 08:54
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar karkusiek
 
Zarejestrowany: Nov 2009
Postów: 1 820
Podziękował: 4
Dostał 74 razy "Dzięki" w 70 postach
Domyślnie Odp: Plan do oceny, cel masa - wolne cieżary

Dzień Klatka barki i bicepsy jest bez sensu

2.5h treningu

przy moich ciężarach na na klatke i barki

zajechałbym sie nie wspomne, że jeszcze Biceps do tego

sorry ale plan moim okiem jest bez sensu
karkusiek jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-12-2012, 09:46
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Aug 2012
Postów: 44
Podziękował: 3
Dostał 4 razy "Dzięki" w 4 postach
Domyślnie Odp: Plan do oceny, cel masa - wolne cieżary

@up to jak twoim zdaniem rozbić treningi?Żeby były 3 w tygodniu a przetrenować każda partie?
2,5h? Lajtowo sie zmieszczę w 90 min
skapson jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-12-2012, 09:47
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar karkusiek
 
Zarejestrowany: Nov 2009
Postów: 1 820
Podziękował: 4
Dostał 74 razy "Dzięki" w 70 postach
Domyślnie Odp: Plan do oceny, cel masa - wolne cieżary

Klatka BIceps

Plecy Triceps

Barki Nogi
karkusiek jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 03-12-2012, 20:53
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 357
Podziękował: 0
Dostał 185 razy "Dzięki" w 182 postach
Domyślnie Odp: Plan do oceny, cel masa - wolne cieżary

Rozpiska podana przez "karkusiek" jest oki. Teraz tylko poukładać to na rozsądne ćwiczenia, żeby miało to ręce i nogi i będzie ok. Przedstaw swoją rozpiskę wg podziału tych partii jak to byś widział i Ci się najwyżej zrobi poprawki na inne ćwiczenia. Dodam od siebie , że po siłowym całkowitym treningu danej grupy mięśniowej, dobrze jest zrobić rozciągająco-pompującą jedną serie ćwiczenia na ową grupę poprzez zrobienie większej ilości powtórzeń załóżmy 20-30. Fajnie na to pompa przyjdzie oraz lepszy przepływ krwi, a co za tym stoi chyba nie muszę pisać
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 05-12-2012, 11:27
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar karkusiek
 
Zarejestrowany: Nov 2009
Postów: 1 820
Podziękował: 4
Dostał 74 razy "Dzięki" w 70 postach
Domyślnie Odp: Plan do oceny, cel masa - wolne cieżary

Taka rozpiska jest ok

ciągle jednak powtarzam, wszystkim, że warto dodac ten 4 dzien i zrobic poządnie nogi..

Widzisz ja tak ciężko robie nogi, że zajmuje mi to 1h.1.30 minut i ledwo zyje - wszystko zalezy od intensywności naszych treningów
karkusiek jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Plan do oceny -cel masa. skapson Trening i plany 19 01-09-2012 17:07
plan masa-oceny i porady KLSH Trening i plany 5 10-08-2011 14:21
Plan masa do oceny. kamilek3381 Trening i plany 8 31-08-2008 19:43
Mój trening do oceny cel siła+masa WIORA Trening i plany 4 28-10-2007 11:50
plan do oceny rzeba/masa Jędrzej Trening i plany 15 13-04-2007 23:46

Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:55.
Body Attack Sports Nutrition
Trec Nutrition - Sport And Fitness Supplements
HiTec Nutrition - Odżywki dla sportowców
Kelton - Sprzęt do  siłowni, kulturystyczny, ławeczki
Activlab
FA Engineered NutritionŽ
Kategorie / Producenci

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin