Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online
RIP Jusup Wilkosz
Shawn Rhoden już nie jest IFBB Pro!?Shawn Rhoden już nie jest IFBB Pro!?
RIP Pit Trenz 1966-2019RIP Pit Trenz 1966-2019
RIP Sebastian KąkolRIP Sebastian Kąkol
Ben Tells: Geneza śmierci - wada serca, sterydy, clen i T3Ben Tells: Geneza śmierci - wada serca, sterydy, clen i T3
Calum Von Moger chce zostać Mr. OlympiaCalum Von Moger chce zostać Mr. Olympia




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 27-09-2014, 18:09
Użytkownik
Expert
 
Avatar simonpeck
 
Zarejestrowany: Sep 2014
Postów: 569
Podziękował: 21
Dostał 27 razy "Dzięki" w 26 postach
Domyślnie Plan, dieta, suplementacja, początki - prośbą o ocenę, porady

Witam
Jestem swiezakiem na forum, w sierpniu dozbroilem swoja domowa silownie, ulozylem plan, dietę i dzialam.
Opisze tu co nieco, szczególy podam w trakcie jeżeli dyskusja się rozwinie.
Plan ulozony na 4 kolejne dni, pętla.
Nadmienie ze wazę 82kg przy wzroście 174 cm, czyli nadwaga. Powiem szczerze ze specjalnie nie rzuca sie to w oczy.
Dzień 1
Nogi - 15 serii po 8-12 powtórzeń (4 ćwiczenia)
Brzuch - 4 serie max

Dzień 2
Klatka - 14 serii po 10-12 powtórzeń
Triceps - 8 serii po 10-12 powtórzeń

Dzień 3
Barki - 15 serii pi 10-12 powtórzeń
Biceps - 8 serii po 10-12 powtórzeń

Dzień 4
Plecy - 16 serii po 8-12 powtórzeń
Brzuch - 4 serie max

Wszystkie serie na maksymalnym obciążeniu umożliwiającym wykonanie zalozonej ilosci powtórzeń.
Trening 4-5 dni w tygodniu.
Zalozeniem jest zwiększenie masy.
Przerwa miedzy seriami to 1:30 - 2:00 minut.

Dęta
Zalozenie to
80g tluszczu
350-400g węgli
160-200g bialka

2800-3200 kcal dziennie

Zrodlo:
Nabial - mleko, serek wiejski, twaróg
Platki owsiane, chleb ciemny, ryż, ziemniaki
Kurczak, tuńczyk
Warzywa w dużej ilosci.
suplementacja - gainer hitec, planuje zakup wpc na poterningowy posiłek, zamiast gainea oraz [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] .

Co o tym myslicie? Mogę szczegolowo rozpisać ćwiczenia, obciążenie oraz diete.

Pozdrawia.
simonpeck jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Wybierz jakość Body Attack!
stare 27-09-2014, 20:07
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar endomorf24
 
Zarejestrowany: Jun 2014
Postów: 90
Podziękował: 0
Dostał 7 razy "Dzięki" w 7 postach
Domyślnie Odp: Plan, dieta, suplementacja, początki - prośbą o ocenę, porady

wiekszosc ci tu odradzi gainera twierdzac ze to smietnik chociaz ja wole takie gainery niz pizze tym bardziej ze na gainerze przytylem ok4-5 kg. pamietaj ze po wolnym weekendzie od treningow w poniedzialek najlepiej trzenowac partie ktore ma sie słabe i chce sie polepszyc bo mamy wiecej mocy i zregenerowanie jesli to nogi to ok
endomorf24 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 27-09-2014, 23:31
Użytkownik
Expert
 
Avatar simonpeck
 
Zarejestrowany: Sep 2014
Postów: 569
Podziękował: 21
Dostał 27 razy "Dzięki" w 26 postach
Domyślnie Odp: Plan, dieta, suplementacja, początki - prośbą o ocenę, porady

Gainer w moim przypadku to uzupełnienie głównie węgli. Nie jestem w stanie władować w siebie 400g w ramach pelnowartosciowych posiłków dlatego troche się wspomagam. [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] dostarczam na spokojnie w ramach 4-5 posiłków dziennie. Wpc chce spożywać po treningu z uwagi na ćwiczenia w godzinach późno wieczornych i polaczenie posiłku po treningowego z kolacją (ok. 21:00).
Do tego planuje włączyć właśnie monohydrat, ale czy przy początkach warto w ogóle przyjmować czy poczekać te kilka pierwszych miesięcy. Co proponujecie?
simonpeck jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 28-09-2014, 00:45
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar endomorf24
 
Zarejestrowany: Jun 2014
Postów: 90
Podziękował: 0
Dostał 7 razy "Dzięki" w 7 postach
Domyślnie Odp: Plan, dieta, suplementacja, początki - prośbą o ocenę, porady

stary monohydrat to nie steryd ze trzeba czekac na niego jak na gwiazdke z nieba takie [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] mozesz przyjmowac cały rok . ogólnie mowi sie że [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] najlepiej brać przez miesiac i miesiac przerwy potem znowu miesiac i tak w kółko i w kólko a efektow brak ale spokojnie zeby nie było ze jestem zwolennikiem tylko anabolików bo pamietam kilka lat temu jak zażyłem kretyny olimpu bo wtedy byla ta firma na czasie creatine powder biała pucha 600g nie wiem czy jeszcze jest na półkach ale poszło mi w łapce ponad dwa centy z 33 na 35-36 ceszyłem sie nie powiem. wiec zycze Ci takiego progresu na tego typu odzywkach
endomorf24 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
endomorf24 otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
simonpeck (28-09-2014)
stare 28-09-2014, 08:49
Użytkownik
Expert
 
Avatar simonpeck
 
Zarejestrowany: Sep 2014
Postów: 569
Podziękował: 21
Dostał 27 razy "Dzięki" w 26 postach
Domyślnie Odp: Plan, dieta, suplementacja, początki - prośbą o ocenę, porady

Konkretnie, na temat
simonpeck jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 29-09-2014, 16:52
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Plan, dieta, suplementacja, początki - prośbą o ocenę, porady

Plan za mocny. Na 14 serii klatc i potem tric. Rozpisz dokładniej bo to nie wiele mówi. Dietę też rozpisz konkretniej aż co kolwiek wiedziec niz txlko tm ze jesz zdrowo. Gainer nie jest zły jeżeli nie dasz rady więcej zjeść to owszem ale jak można jeść to wtedy zbędny. A teraz rozpisz szczegoly i potem poppawimy ewentualne niedociagniecia
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 29-09-2014, 22:10
Użytkownik
Expert
 
Avatar simonpeck
 
Zarejestrowany: Sep 2014
Postów: 569
Podziękował: 21
Dostał 27 razy "Dzięki" w 26 postach
Domyślnie Odp: Plan, dieta, suplementacja, początki - prośbą o ocenę, porady

Oka, dziękuje, jutro wiezorkiem naskrobie plan oraz podam jadlospis.
Wszelkie uwagi oczywiście bardzo mile widziane
simonpeck jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-10-2014, 09:29
Użytkownik
Expert
 
Avatar simonpeck
 
Zarejestrowany: Sep 2014
Postów: 569
Podziękował: 21
Dostał 27 razy "Dzięki" w 26 postach
Domyślnie Odp: Plan, dieta, suplementacja, początki - prośbą o ocenę, porady

A więc,

wczoraj wtorek, zgodnie z planem przyszedł czas na klatkę piersiową oraz triceps. Dlaczego takie założenie, ano dlatego, że przy treningu klatki piersiowej duzy udział ma również triceps, i ostatnie 6 serii poświęcam właśnie jemu, tak na do...banie.
W niedzielę były nogi, poniedziałek wolny, a wtorek wyglądał tak:

1. Wyciskanie hantli na ławce skośnej - 4s x 15, obciążenie po 17,5kg
2. Wyciskanie hantli na ławce prostej - 4s x 15, obciążenie po 17,5kg
3. Wyciskanie sztangi na ławce prostej - 4s x 10-12, obciążenie 42kg
4. Rozpiętki - 4s x 10, obciążenie 10kg
5. Wyciskanie francuskie podchwytem - 3s x 10-12, obciążenie 14kg
6. Wyciskanie francuskie nachwytem - 3s x 10-12, obciążenie 14kg


Trening trwał 45 minut
W trakcie treningu poszło 1,75L wody
Zacząłem przyjmować kreatynę w ilości 5g 30 minut przed treningiem + 5g bezpośrednio po treningu (+sok jabłkowy)
Po treningu banan + 40g WPC
I piórnik

Poniżej zamieszczam wczorajszy jadłospis

Gainer Hi-tec popijam teraz po przebudzeniu, ale trochę poczytałem na ten temat i stwierdzam, że te pieniążki zainwestuję chyba w WPI (jeżeli ma to w ogóle sens) a węgli dołoże sobie do każdego posilku żeby wyrównać ten bilans. Poczekam aż się skończy, szkoda go odstawić, za dobry jest

Czekam na opinie i poprawki.

I jeszcze jedno pytanie, zakupilem sobie WPC o smaku bananowym, czy można poddawać to obrócę termicznej? W sensie dodanie odzywki do składników i zrobinie z tego placków lub omletu???
Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć)
Wtorek.jpg  

Ostatnio edytowane przez simonpeck ; 01-10-2014 o 10:25
simonpeck jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 01-10-2014, 21:39
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar gotak
 
Zarejestrowany: Dec 2012
Postów: 327
Podziękował: 2
Dostał 21 razy "Dzięki" w 18 postach
Domyślnie Odp: Plan, dieta, suplementacja, początki - prośbą o ocenę, porady

Telewizor jak dla mnie 14 serii na kltkę to mało ja robię 55. Ciekawi mnie jedno jak dasz rade po klatce i tricku na nastepny dzien robic barki skoro przy barkach triceps pracuje dobrze. Za duzo tłuszczy jak dla mnie skoro chcesz schudnac
gotak jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 02-10-2014, 06:19
Użytkownik
Expert
 
Avatar simonpeck
 
Zarejestrowany: Sep 2014
Postów: 569
Podziękował: 21
Dostał 27 razy "Dzięki" w 26 postach
Domyślnie Odp: Plan, dieta, suplementacja, początki - prośbą o ocenę, porady

No nie bylo lekko, szczególnie na rozgrzewce ale udali się zrealizować zaliczony plan.
Tylko z tego co pisze cię wnioskuje, ze plan może być zbyt intensywny i mięśnie nie maja czasu na odpoczynek, a co się z tym bezpośrednio wiąże na wzrost.
To bylo wczoraj (barki + biceps):
1. Wyciskanie sztangi zza galowy - 4 x 10-12 26kg
2. Unoszenie sztangi wzdluz tulowia - 4 x 10 31kg
3. Unoszenie ramion w przód ze sztanga - 3 x 10 10kg
4. Unoszenie sztangielek w opadzie - 4 x 12 10kg
5. Uginanie ramion ze sztanga - 4 x 10 16kg
6. Uginanie ramion z hantlami mlotek - 3 x 10 10kg
7. Uginanie ramion z hantlami na przemian - 3 x 10 10kg

Trening trwal 55 minut.
Przerwa miedzy poszczególnymi seriami 1:40 min.
Może udaloby się rozplanowac te 4 dni żeby nie robić przerw miedzy treningami?
Jak to sprytnie podzielić?
simonpeck jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
16 lat początki siłki , dieta :) mateusz13xx Ogólne dyskusje na temat Kulturystyki 19 31-10-2012 10:23
Dieta na masę - prośba o ocenę sybir Odżywianie i dieta 6 13-10-2012 19:42
Suplementacja,Dieta,Trening KierownikImprezy Suplementy i odżywki 1 15-06-2012 22:58
plan masa-oceny i porady KLSH Trening i plany 5 10-08-2011 14:21
dieta a choroba-proszę o ocenę słaby Odżywianie i dieta 2 23-03-2011 19:47

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 22:34.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin