Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online
Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Doping i sterydy
Odpowiedz

Narzędzia wątku
stare 22-01-2016, 20:19
Użytkownik
Nowicjusz

Podziękował: 4
Dostał 6 razy "Dzięki" w 6 postach
Domyślnie Ostaryna+LGD cykl u wysokiej osoby

Witam państwa, postanowiłem założyć tu dziennik/log, głównie żeby wpisywać spostrzeżenia dot. pierwszego cyklu Ostaryna+LGD

A więc, na imię mam Krzysztof, jestem obecnie studentem 2 roku na Politechnice Warszawskiej, realizując przy tym swoją pasję jaką jest sport. Obecnie ważę ok 111 kg, co jest wynikiem takim dosyć normalnym przy wzroście 198 i bf na poziomie ~16-17%, ale postanowiłem dociągnąć tą masę do końca na Ostarynie i LGD do jakiś 120-125 kg, po czym rozpocząć spokojną redukcję. Zależy mi na tak dużej masie, ponieważ przy moim długim i dość wąskim szkielecie potrzebuję sporej ilosci mięsa żeby wyglądać przeciętnie (proporcjonalnie), a moim celem jest sylwetka atletyczna.

Obecny plan teningowy wprowadzony 3 tygodnie temu (obok liczba powtórzeń):
I. Klatka+triceps
1.Wyciskanie sztangi na płaskiej 12/10/8/6
2.Wyciskanie hantli na skosie w górę 12/10/8/6
3.Wyciskanie na maszynie (akcentowanie dolnej partii) 4x12
4. Rozpiętki na bramie z dołu 3x12/ 8 powt+ drop set 15 powt

5.Prostowanie ramion na wyciągu górnym (drążęk) 12/10/8
6.Wyciskanie sztangielki zza głowy 12/10/8
7.Prostowanie ramion na wyciągu górnym(linka) 2x12/ 8 powt+ drop set 15 powt

II.Plecy + biceps
1. Podciąganie na drążku 12/10/8
2. Ściąganie drążka do klatki 12/10/8/6
3. Wiosłowanie hantlą w oparciu o ławkę 12/10/8/6
4. Ściąganie uchwytu do brzucha (wiosłowanie na wyciągu) 3x12/ 8 powt+ drop set 15 powt

5.Uginanie ramion ze sztangą 12/10/8
6.Uginanie ramion z linką na wyciagu dolnym 12/10/8
7.Uginanie hantlą jednorącz na modlitewniku 2x12/ 8 powt+ drop set 15 powt

III. Barki + przedramiona

1.Wyciskanie hantli nad glowę siedząc 3x12/8
2.Unoszenie ramion w do przodu 4x14