Mr. Olympia oraz Muscle & Fitness sprzedane! | |
| Data napisania/wstawienia: 15. Luty 2020 Dodane przez: KO |
American Media, LLC ogłosiło sprzedaż Mr. Olympia oraz Muscle & Fitness. To prawdziwy przewrót w najważniejszym wydarzeniu w świecie kulturystyki. American Media zakupiło Mr. Olympia w 2003 roku i rozwinęło to wydarzenie w jedno z największych na świecie eventów dla entuzjastów fitnessu, siły, wydajności i sylwetki. W 2019 roku podczas ostatniego weekendu Olympia wydarzenie to przyniosło znaczny wzrost przychodów i frekwencji sponsorów. Oprócz kilku ulepszeń w produkcji scenicznej na arenie, Olympia w 2019 roku przyznała rekordową sumę nagród, zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. Nowym właścicielem Olympia został Jake Wood. Został on tym samym trzecim właścicielem Mr. Olympia w historii. W przełomowej umowie, American Media, LLC ogłosiła 14 lutego 2020 roku w Nowym Jorku, że osiągnęła porozumienie w sprawie sprzedaży kultowego weekendu Joe Weidera, Olympia Fitness & Performance Weekend, a także marki Muscle & Fitness, FLEX oraz M&F Hers. Podczas prestiżowego weekendu Olympia, odbywającego się co roku w Las Vegas, odbywają się jedne z najważniejszych targów konsumenckich na całym świecie, a także mistrzostwa świata w kilku profesjonalnych sportach sylwetkowych, w tym legendarny tytuł Mr. Olympia Zakup wydarzenia i aktywów medialnych jest najnowszym nabytkiem pochodzącego z Arizony Jake'a Wooda, osobistości z branży fitness, m.in. współzałożyciela Wings of Strength, który tym samym powiększył swój potrfel inwestycyjny, obejmujmujący na ten moment media cyfrowe i nieruchomości. - Moją główną motywacją do nabycia Olympii, jest powrót wydarzenia stworzonego dla fanów - wyjaśnia Wood. - To spełnienie marzeń, aby przejąć na własność niektóre z najbardziej znanych marek branży fitness. Nasza zdolność do nabycia portfolio medialnego obejmującego Muscle & Fitness pozwala nam dotrzeć do największej grup odbiorców nastawionych na fitness na świecie. To wspaniały dzień dla wszystkich, którzy dzielą pasję do fitnessu, odżywiania, treningu i stylu życia w kulturystyce. - dodaje. Don Solomon Dyrektorem Olympia Ogłoszono także, że zatrudniony w 2018 roku Dan Solomon, który nadzoruje Olympią, zgodził się na przedłużenie swojej umowy na następnych pięć lat i będzie pełnił funkcję Prezydenta oraz Dyrektora Naczelnego Olympia w ramach nowej własności. Oprócz nadzoru nad Olympią, Solomon będzie również zarządzał integracją i strategią nowo nabytego portfolio medialnego, w tym Muscle & Fitness. - Osiągnęliśmy coś niesamowicie potężnego! Umowa została bardzo starannie opracowana, dzięki czemu możemy zaoferować sponsorom i reklamodawcom jedną z największych grup odbiorców w całej kategorii. - powiedział Solomon. - Wdrażając szeroko zakrojoną integrację mediów i wydarzeń, dodajemy także kluczowe zasoby wprowadzone przez naszego nowego właściciela. Jake Wood jest wizjonerem, a jego sukcesy mówią same za siebie. Nasi sponsorzy, wystawcy, sportowcy, czytelnicy i fani będą zadowoleni z tego, co przyniesie przyszłość. - dodał Dyrektor Olympia. - To był ogromny przywilej posiadanie i rmożliwość rozwoju tych marek od kiedy zakupiliśmy je w 2003 roku. Jestem pewien, że będą jeszcze lepiej rozwijać się dzięki nowemu właścicielowi Jake'owi. dzięki jego przyszłościowemu planowi przejścia na w pełni zintegrowaną strategię online i mediów społecznościowych. - skomentował sprzedaż David J. Pecker, Prezes i Dyrektor Generalny American Media. Na ten moment, dzięki połączeniu tych brandów, jest to ponad 17 milionów fanów. 
Lubisz Kulturystykę Online? Wesprzyj Nas! Zajrzyj na jeden z naszych sklepów:Kulturystyka Online Sklep - Nasz oficjalny sklep. Znajdziesz tam wiele supli w niskich cenach! Muscle Zone - Z kodem "KULT-B7" teraz wszystko 7% taniej!! Zapraszamy również do śledzenia nas na: Facebooku oraz Instagram |
Oceń nasz artykuł!