Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Przedstaw się!
stare 22-04-2016, 13:31
MEA
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Apr 2016
Postów: 2
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie MEA

Cześć,
Jestem Michał, mam 29 lat, ćwiczę już ładnych kilka lat, czego niestety aż tak po mnie nie widać. Ostatnio od grudnia postanowiłem wziąć się trochę bardziej za siebie i wprowadziłem dietę, duża zawartość kalorii, sam dobierałem produkty poprzez czytanie masy artykułów dotyczących żywności. Rozpocząłem również trening pod wyciskanie leżąc połową swojej masy ciała, który jak tak teraz patrzę to tylko tak brzmiał, ponieważ jedyne co zmieniłem, to każdą partię trenowałem z lekkim zapasem, z powodziami x12,10,8,6. dodając wcześniej wspomniane wyciskanie na początku lub końcu treningu. Zaczynając potrafiłem wykonać 32 powodzenia. Trening rozpisany przez kolegę pomógł mi dojść do 55 powtórzeń w 3,5 miesiąca. Trenowałem co 4 dzień połową masy systematycznie zwiększając powodzenia by przy każdym 5 treningu cofnąć się do treningu nr 2 (np. Dziś robię 40 powtórzeń,za 4 dni x42, kolejne 4 dni i x44, kolejne 4 dni i x46 po czym po kolejnych 4 dniach schodzę do x42 powtórzeń itd.) wszystko szło super, przez dietę, suplementację ( [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] Cre X Core PXS, potem dorzuciłem Jabłczan TCM hi tec, [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] water whey z best body, Gainer best body, z rana zawsze Witamina C, wieczorem Cynk.. Zbierałem na te suple 5 miesięcy!) No ale przyszedł czas, że Kreatyna się skończyła i tak też moja wytrzymałość spadła, po czym z ledwością wyciskałem 40 powtórzeń. Trening pozwolił mi się bardzo rozbudować, w koszulce wyglądam całkiem dobrze, jednak pod nią nie jest już aż tak fajnie, ale z tym będę walczył innym razem.
Jest to kolejne forum, na którym szukam pomocy dotyczącej treningu w wyciskaniu sztangi leżąc połową swojej masy ciała i może jestem ślepy, ale nigdzie nie potrafię znaleźć jakiekolwiek pomocy dotyczącej treningu. Jedyne krótkie informacje jakie znalazłem, to "ćwicz od 20 powtórzeń połową masy w dół tj 20, 19, aż do 1 powtórzenia. Lub na odwrót od 1 - 20 powtórzeń z krótkimi odstępami przerwy między seriami. Tylko jak ćwiczyć pozostałe partie? Jak często katować klatę? Do zawodów na których mi zależy mam ok 2,5 miesiąca, obecnie odpuściłem 3 tygodnie temu moje treningi połową masy i ćwiczę siłowo. Jeżeli mogę prosić o jakieś rady, to z góry dziękuję.
MEA jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Wybierz jakość Body Attack!
stare 22-04-2016, 13:37
MEA
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Apr 2016
Postów: 2
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: MEA

Powodzeniami = powtórzeniami.
MEA jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:41.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin