Artur Szudrowicz w Kulturystyka Online
Marzena Kwinta w Kulturystyka Online
PNŚ: Hania Garboś Mistrzynią Świata 2014
Naturalne Mistrzostwa Niemiec 2014 (GNBF)Naturalne Mistrzostwa Niemiec 2014 (GNBF)
MP Juniorów i Weteranów 2014 - WideoMP Juniorów i Weteranów 2014 - Wideo
Phoenix Pro 2014 - Czerniewicz dwunastyPhoenix Pro 2014 - Czerniewicz dwunasty
MP Juniorów i Weteranów 2014 Dzień 1 (Fotki Łukasz)MP Juniorów i Weteranów 2014 Dzień 1 (Fotki Łukasz)
MP Juniorów i Weteranów 2014 Dzień 1 (Fotki Sylwek)MP Juniorów i Weteranów 2014 Dzień 1 (Fotki Sylwek)

XTREME CREATINE - 500g - FITNESS AUTHORITY

Chocolate Coconut Almond Butter - 454g - NUTS 'N MORE

Cinnamon Raisin Almond Butter - 454g - NUTS 'N MORE

Hyper Fusion 240caps + Vaso Fusion 240caps - HI TEC
Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Ogólne dyskusje na temat Kulturystyki
stare 30-05-2012, 08:53
Ben
Boss
Super Expert
 
Avatar Ben
 
Zarejestrowany: Nov 2005
Postów: 3 884
Podziękował: 99
Dostał 183 razy "Dzięki" w 141 postach
Domyślnie McFit Polska

Chyba juz wszyscy pracownicy sa, bo offerty nieaktualne:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]

Wiec niedlugo bedzie nareszcie Mc Fit w Polsce

McFit to w Niemczech np 140 silowni, gdzie placicie 68 zloty i mozecie chodzic na kazda, nawet te w Hiszpani, otwarte jest 24/7/365 ...

Urzadzenia sa najlepsze, Gym 80 i nie jest tak jak w Purze, ze jest konzentracja na Kardio, wrecz przeciwnie, w niektorych McFit stoi z kazdego urzadzenia po 5 tych samych ...

[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]

Tez bedzie super dla tych, ktorza kraza miedzy PL i DE Aby szybko otworzyla taka w Bydgoszczy, Maciej wez sie tam za szefa zapisz
__________________
KO Sklep - Nasz oficjalny sklep. Znajdziesz tam wiele supli w niskich cenach.
Roughneck
- Kolekcja hardcorowych koszulek. Dzięki nim wybijesz się z tłumu.

Nie pisze dobrze po polsku...
Ben jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 30-05-2012, 16:21
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar KierownikImprezy
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Postów: 3 717
Podziękował: 0
Dostał 105 razy "Dzięki" w 105 postach
Domyślnie Odp: McFit Polska

Tak MC Fit to dobre silownie uszczeszczam do niej gdy jestem za granica. Co do sprzetu to az tak bym nie wychwalal bo sa tylko podstawowe. Niczego co was zadziwi nie znajdziecie ;p ale 24/7 kusi w dodatku jest tania silownia i czysta. Jednakze duzo osob robi sobie tam co chce a wiekszosc instuktorw nie reaguje bo jak zwykle sa ta ludzie ktorzy maja wiedze tylko to co w ksiazce. Pozdrawiam
__________________
www.swiatsupli.pl - najlepszy sklep z odzywkami i suplementami w Polsce
KierownikImprezy jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 30-05-2012, 17:24
Moderator
Super Expert
 
Avatar Arnold
 
Zarejestrowany: Nov 2010
Postów: 9 328
Podziękował: 139
Dostał 252 razy "Dzięki" w 243 postach
Domyślnie Odp: McFit Polska

ciekawe w jakich miastach powstaną te siłownie pytanie czy u nas w PL takie same ceny za karnety będą jak w niemczech
__________________
Najlepszy portal kulturystyczny w Polsce - http://www.kulturystyka-online.pl/
Najlepszy sklep z odżywkami w Polsce - http://www.kulturystyka-online-sklep.pl/
Najlepsze forum kulturystyczne w Polsce - http://www.kulturystyka-online.pl/fo...urystyczne.php
Arnold jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
NAC Polska kuba Kulturystyka w Polsce 84 11-04-2013 11:21
POLSKA!! Solena Offtopic 3 14-09-2009 23:49
Polska! Zapomnij Offtopic 26 13-03-2009 15:45
Polska wenecja... SynSula Offtopic 6 01-11-2008 23:07
Polska - Niemcy speeder Offtopic 42 13-06-2008 21:23

Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:58.
Body Attack Sports Nutrition
Trec Nutrition - Sport And Fitness Supplements
HiTec Nutrition - Odżywki dla sportowców
Kelton - Sprzęt do  siłowni, kulturystyczny, ławeczki
Activlab
Sylwester Szymczuk
Kategorie / Producenci

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin