Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 23-11-2014, 21:51
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar Taurus
 
Zarejestrowany: Oct 2014
Postów: 101
Podziękował: 3
Dostał 7 razy "Dzięki" w 7 postach
Domyślnie Odp: Łydki

TV na serio przykładam się , jednak efekt był mizerny. Ostatnio jednak dobrałem chyba odpowiedni ciężar, bo staram się zrobić max 25 powtórzeń , po których czuje jakby łydki miały eksplodować (długo przytrzymuje, wolniej opuszczam). Mam nadzieję, że wreszcie fajnie rusza te łydki!
Taurus jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
BODY ATTACK CREAZ-ATP
stare 23-11-2014, 23:01
Użytkownik
Expert
 
Avatar nevalainen
 
Zarejestrowany: Aug 2011
Postów: 419
Podziękował: 2
Dostał 11 razy "Dzięki" w 11 postach
Domyślnie Odp: Łydki

Cieżar na łydki zawsze musi być duży, ale staraj się na samym dole rozciągać te łydki na chwilę, a później w szczytowym momencie nie zupełnie przytrzymywać, a trzymać je i spinać, czasami, to jest praktycznie nie na samej górze, a minimalnie niżej i wtedy możesz bardziej zmęczyć te łydki i ruch powolny, a co dwa miesiące zmieniać na dynamiczne, a wtedy łydki po zmianie poczują różnicę, więc, warto z tym kombinować, bo łydki to też mięśnie które na codzień są cały czas obciążane więc inaczej też reagują na trening.
nevalainen jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 24-11-2014, 17:55
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar Taurus
 
Zarejestrowany: Oct 2014
Postów: 101
Podziękował: 3
Dostał 7 razy "Dzięki" w 7 postach
Domyślnie Odp: Łydki

Nieprawdą jest, że ciężar musi być duży - lepiej lżejszy od tego max, gdyż wtedy technika nie kuleje.
Postanowiłem zrobić test, przez miesiąc 5 razy w tyg. będę katował łydki Trening 1 średni-mały ciężar do 30 pow x 3 serie, Trening B duży cieżar do 15 powtórzeń x 3 serie
Taurus jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 24-11-2014, 18:11
Użytkownik
Expert
 
Avatar nevalainen
 
Zarejestrowany: Aug 2011
Postów: 419
Podziękował: 2
Dostał 11 razy "Dzięki" w 11 postach
Domyślnie Odp: Łydki

Chodzi mi o to, że łydki adekwatnie do innych mięśni potrzebują dużego obciążenia, zobacz sobie, ile potrzebujesz do robienia wspięć stojąc, to jest nie taki mały ciężar, a dodaj sobie jeszcze swój ciężar, aby odczuć naprawdę obciążenie przy wspięciach siedząc zobaczy ile kg musiałbyś założyć na sztangę, a następnie założyć na kolana.

Jest wiele teorii na temat łydek, wiele ludzi uważa, że one nie potrzebują dużych kg, może wystarczy codziennie na wieczór robić 100 spięć, powiedzmy, że 50 wolnych z czuciem, a później 50 dynamicznych, a może najlepiej zadziałało by robienie ich rano i wieczorem, bo przecież regeneracja ich po części to jest absurd, one są obciążanie praktycznie cały dzień kiedy stoimy, ale ja mam genetycznie duże łydki i nie muszę ich ćwiczyć, a jeśli je ćwiczę to podczas treningów jiu jitsu łapią mnie w nich skurcze, więc raczej wam nie powiem dużo spostrzeżeń ze swojego doświadczenia, gdyż już ze 2 lata nie ćwiczę ich, to co piszę, to w większości moje przemyślenia.
nevalainen jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 24-11-2014, 18:43
Użytkownik
Expert
 
Avatar milono90
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 616
Podziękował: 6
Dostał 31 razy "Dzięki" w 30 postach
Domyślnie Odp: Łydki

słyszałem też bodajże od Michała Karmowskiego który powiedział że łydek nie robi tylko w okresie redukcji na orbitreku albo steperze je katuje i to mu daje najlepsze rezultaty, wiec musisz sprawdzić sam na sobie
milono90 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 25-11-2014, 13:23
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Jun 2014
Postów: 109
Podziękował: 21
Dostał 4 razy "Dzięki" w 4 postach
Domyślnie Odp: Łydki

no i priorytet - nie olewać łydek! pewnie sami widzicie jak ludzie traktują ich trening na siłowni (jeśli wogole robią cokolwiek )

w końcu i moje zaczną rosnąć
filip.trenerpersonalny jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
łydki hannibal Zdrowie i uroda 17 05-08-2011 13:07
łydki ei ty.! vel KurdeMać.! Inne dyscypliny sportu 11 26-04-2009 20:25
łydki bleblus Trening i plany 4 28-08-2008 08:05
Małe łydki. gotibandit Trening i plany 5 15-10-2006 19:41
łydki haidi Zdrowie i uroda 11 22-02-2006 17:26

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:07.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin